مايه تأسف. گاهی فکر ميکنم کشوری که «روشنفکراش» اينجوری فکر ميکنن وای به حال مردم عاديش. خيلی عقبيم.

دوست عزيزم متاسفانه اينقدر اين تفکرالت مذهبی ارتجاعی در بين اکثر مردان شرقی نفوذ کرده که شايد سال ها طول بکشه تا اين افرای که از بی اعتماد ي جنسی شدید رنج ميبرند ياد بگيرند که عقده های سرکوب شده جنسی خودشون رو بر سر زن ها و همجنسگرايان و ...بقيه خالی نکنند :-)
به تو افتخار مکينم که در ايران هستی و اينقدر فهميده :-)
برای تبریک هم ممنون و ضمننا مگه تو از فيلتر شکتن استفاده نميکنی ؟ وبلاگ من چند سال هست که فيلتر شده ! فرصت کنم حتما وبلاگ آينه درست ميکن !‌امان از کمبود وقت :-(

اهمیت نگرش جنسی، فقط برای ایرانیان اولویت دارد. مردمی که نتوانسته اند همچون دیگر مردم عالم با این غریزه بصورت منطقی کنار بیایند و همیشه اولویت اول ذهنی شان بوده است. زنانشان را در چادر و چاق چوق پوشانده اند که مبادا نگاه نامحرمی - همچون خودشان بیمار- حریم آنان را مورد تاراج قرار دهد. این ذهنیت بدین سادگی اصلاح نخواهد شد.

خوندم.کوتاه و منطق بود.موافقم.مثل اینه که بگیم کسی که ایدز داره یا معتاده حق زندگی نداره. گرایشهای مختلف جنسی که تازه بیماری هم نیست

طرف یک کم احمقه

بابونه:

دوست بسیار عزیزم، مطلبی که ناراحتت کرده رو نخوندم. نوشته ی اینجا رو خوندم و فقط میخوام بگم اینکه هر کی در هر موردی چگونه فکر میکنه ، به خیلی عوامل بر میگرده و قرار نیست همه در مورد موضوعات این جهان عین هم فکر کنیم. چیزی که مهمه اینه که بپذیریم همه ی انسانها حق حیات و حقوق اجتماعی دارن با هر تعبیری که داریم ازشون و تا جایی که به حقوق اجتماعی دیگران تجاوز نکردن. من و تو و همه میتونیم رفقایی داشته باشیم که طریق زندگیشون رو تایید نمیکنیم اما دوستشون داریم. ولی من وقتی به بچه ای که هم جنس گراها در اینجا به داشتنش در رژه شون اصرار میکردن فکر میکنم ، به اینکه اون بچه قراره در چه فضایی بزرگ بشه ، و قرار نیست بی قضاوت به رشد طبیعی عاطفیش ادامه بده، و وقتی گره های وحشتناک مونده از کودکی آدمهای اینجا رو میبینم پشتم میلرزه ، حتی اگه دوستانی هم در میون این عده داشته باشم که فارغ از زندگی خصوصیشون با هم رفاقت داشته باشیم.و دیگه اینکه پاینده باشی...

وبلاگ زیبایی دارین با نوشته‌های ساده و صمیمی. باز هم سر خواهم زد

مرسی دوست خوبم. از بودن مردهای مثل تو اينجا دلم گرم ميشه. کاشکی همه به اين باور و اين نقطه نظر ميرسيدن.

دوست عزيز ممنون ازين كه لينك دادين. مطلب جديدم رو هم بخونيد كامل همين بحث قبل است

ری را:

از بعضی مردا انتظار ديگه ای هم نمی‌ره. تا زمانی که زن دست به سينه‌شون باشه و روی حرف‌شون حرف نزنه و عقده‌های مردسالارانه شون ارضا بشه، حس برتری دارن ولی اگه يه زنی بخواد از حقوق طبيعی‌اش دفاع کنه محکوم می‌شه. متاسفانه اشکال بعضی از ما زن‌ها اینه که یادمون رفته ما هم حق داریم به نداشتن خیلی از حقوق اولیه‌مون اعتراض کنیم. تصور می‌کنیم که محکوم هستیم به داشتن این کمبودها. آخه اسم اينم می‌شه گذاشت عدالت؟! این همه تفاوت کجا نشان از برابری داره. من نمی‌فهمم چطور بعضی‌ها می‌تونن به خودشون اجازه بدن هر جا دلشون خواست نظرشون رو بيان کنن. وقتی چيزی در مورد موضوعی نمی‌دونيم برای چی بايد تفکرات غلط‌مون رو به خورد بقيه بديم. تا کی بايد هزار يک تفاوت بين زن و مرد ببينيم و به جای اينکه به فکر راه‌حل باشيم بشينيم هی بگيم: زن مظهر لطافت و عشق و محبت مادرانه است. اين حرف‌ها فقط نشان از يک چيز داره. اينکه گوينده‌اش، شنونده رو نفهم تلقی کرده. این احمقانه است که تصور کنیم، مشکلات اجتماعی و معیشتی زنان و فرهنگ‌های غلط جامعه ریشه‌اش فقط و فقط در مشکلات جنسی است. نیاز جنسی یک مسئله‌ی کاملا طبیعی است برای هر آدمی، مرد یا زن. از کی تا حالا ریشه‌ی همه‌ی مشکلات آدمی خلاصه شده در مشکلات جنسی؟!
( بی‌رحم‌ترین افراد زنانی هستند که مدّت‌های مديدی محروميت جنسی کشیده‌اند) این جمله عجیب‌ترین و ... جمله‌ایست که تا به حال شنیده‌ام. بی‌رحم ‌ترین افراد کسانی هستند که عقده‌های حقارت‌شان را با کم شعور پنداشتن مخاطب و بافتن آسمان و ریسمان به هم می‌پوشانند.
بعضی‌ها کی می‌خوان بفهمن دوره‌ی زن‌های عروسکی تموم شده.

به نظر من اگر شخصی از نظر ژنتيکی دچار اختلال شخصيتی و جنسی باشه کاملا متفاوت از شخصی است که واقعا به طور کامل مرد يا زن است و به طرف هم جنس خودش گرايش داره و اين عقيده ما مسلمان هاست غريی ها و غيره همين عقيده شما رو دارند .




Blog Design Studios