سلام دوست عزیز ...یک پیشنهاد دارم ...اگر به خاطر داشته باشید بهترین بازی جام جهانی 98 بازی آرژانتین و هلند بود (البته بازی با انگلیس را هم فراموش نکنیم ) و از قضا حساس ترین بازی دور مقدماتی بدون در نظر گرفتن امتیازات تیمها همین بازی هلند و آرژانتین است ...من پیشنهاد می کنم تمامی دوستدارن آرژانتین در تاریخ یکشنبه بیست و هشت خرداد یادداشتی درباره این بازی و همچنین بازی جام 98 و آنچه از آن بازی به خاطر دارند را به همراه تحلیل و پیش بینی و نظر شخصی شان در مورد همین بازی اخیر نوشته و در وبلاگ ها و وب سایتهاشان قرار دهند . چیزهایی که به ذهن من می رسد که می شود به آنها پرداخت: 1 _ علت باخت تیم آرژانتین در سال 98 2_ تحلیل شما از ان بازی 3_مقایسه تیم آن موقع با تیم امروز 4_کدام تصویر از آن بازی در ذهن شما نقش بسته است و هرگز آنرا فراموش نکرده اید ؟ 5_ مختصری درباره علت علاقمندی شما به فوتبال آرژانتین
و از این قبیل و هر چه دل تنگت می خواهد ...البته این طرح هنوز خام است و شما هم اگر نظری داید آنرا در میان بگذارد ...نوشته شما حتی اگر پنج سطر هم باشد غنیمت است . فکر می کنم اگر نظرات مختلف از آدمهای متفاوت که علایق مشترکی دارند را کنار هم بگذاریم چیز جالبی از کار در بیاید ....قربانت ...به امید پیروزی فوتبال زیبا !

ارژانتينی عزيز شما را لينک کردم

به نظر من هم مشکل دایی نیست، چون وظیفش دیگه گلزنی نیست، مشکل از اشتباهات بود. بگذریم بابا آرژانتین رو بچسب!

ببخشيد از ناراحتی يادم رفت اسمم رو وارد کنم.

اسم وارد نشده است:

مرسی که وبلاگ ما رو معرفی کردی.واقعن لطف کردی.از ديشب تا حالا سر درد دارم.اخه چرا هميشع بايد تقصير و گردن مربی بندازيم.اشتباه ميرزاپور بعد کعبی و اخرشم رضايی باعث باخت ما شد.دلم فقط برای برانکو سوخت.در ضمن منم همين نتيجه رو پيش بينی می کردم.يه اس ام اس هم ضرر کرديم...بی خيال.

ما بیخود از تیم فوتبالمون اینقدر توقع داریم اما با اینهمه معتقدم تا ریشه در آب است امید ثمری هست !؟

سلام..به نظرم بايد اميدوار بود..من به ايران جلوی پرتغال بيشتر خوشبين هستم..نگرانی بی مورده...به اميد فردای روشن برای من٬ تو و تمام مردم دنيا

رفيق به علی دايی چه / مربی مگه کوره ؟ / ما نيمه اول می برديم / چی شد تيم رفت تو لاک دفاع ؟ / تيمی که دروازه بان احمقش به مفت نمی ارزه که دفاعی نبايد بازی کنه / برزيل هم هيچ وقت دروازه بان نداشت . اما قهرمان جهان می شود / ای خدا همه چی تمام شد / چرا دفاعی شديم ؟؟؟؟؟؟؟

نرگس:

اااا
دايی عليه السلام بزرگترين گلزن تاريخن ! تعظيم کن:))




Blog Design Studios