شهره:

اون دوست بلاگر که گفتی بعيد مي دونی عکس کامنتشو گرفته باشه با اجازه ت هم برای من هم برای نسرين و بعضی ديگه فرستاد من طاقت نياوردم نشونت ندم اينه:
http://i5.tinypic.com/11qigk4.jpg
که من هيچ توهينی توی اون به جز این که خودت گفته بودی قضاوت کنین و قضاوت درستی هم کرده بود نديدم و نتيجه ای رو که نسرين گرفته منم از اين حرکات شما می گيرم که مشکل از طرف شماست و به جای اين کارا از نقطه معذرت خواهی کنی - من نمی دونم مشکل پدر کشتگی شما با اون چیه هر چی هستش کار شما غلطه دوست عزیز چون این که اشتباه از طرف تو بوده مشخصه. .منم مثل همه اونا که اينجا نوشتن و بر خلاف این جوری که شما می خوای دیگرون رو تخریب کنی فکر می کنم ايشون بزرگوارتر از اونی هستن که شما وانمود می کنی.

عزيزم من بعيد می دونم اين کامنت از آقای خالدی باشه !

سرزمین رویایی:

نسرین جان:

فکر نمی‌کنم آن یک دوست بلاگر آنقدر بی‌کار باشه که برای شما عکس کامنتش را فرستاده باشه. اگر اینقدر هست لطفن بگید برای من هم بفرسته.
اینکه کسی بدون آدرس ای‌میل با یک اسم جعلی بیاد و اینجا توهین کنه برای من غیر قابل قبوله. و من حذفش خواهم کرد.
اما شما را حذف نکردم چون توهینی نکرده بودید به کسی.
دیگه اینکار که با اسم‌های مختلف کسی بیاد و کامنتای جعلی بگذره به قول شما هم کمی قدیمی شده. لطفن دنبال روش‌های جدید تری باشید.
این بحث از نظر من تموم شده است و این اقای بلاگر معروف شما !!!!!!!! برای من ارزش وقت تلف کردن را ندارد.

سلام دوست عزیز
رفتار هر کسی نشان دهنده ی شخصیت اوست
باید سکوت کرد در مقابل این نوع از آدمها
موفق باشی

نسرين:

ببين دوست عزيز من اين مطالبو خوندم دوستم که به اسم يک بلاگر اون کامنت رو نوشته بود و شما حذف کردی تصوير اونو گرفته و برای من فرستاد که من اونو دیدم توهين يا ناسزايی در اون نمی بينم که شما پاکش کردين پس نتيجه مي گيرم و قضاوت می کنم این شما هستی که داری دروع می گی و بين صدها هزار وبلاگ مشکلی با نقطه ته خط دارين نه اون چيزی که عقل و انسانيت ميگه .اين روش گير دادن به وبلاگای مشهور کمی کهنه و جوادی شده چون صدها هزار وبلاگ ديگه هست وبلاگای رژيم هست چرا به اونا گير نمی دی؟ این که افتخار کنی یه نفر تحقیرت کرده و زدیش تو وبلاگت خیلی کار سبکیه. اون بالا نوشتی: انسا‌ن‌های قوی هیکل مغز تهی، انسا‌ن‌هایی که با نقد نمی‌شود باهشان حرف زد، اصلن نباید با این گروه حرف زد، آنها فقط منتظر تمجید هستند. که متاسفانه اینجا در مورد خودت صدق میکنه و خواستی خودتو مظلوم نشون میدی ولی با پاک کردن اون کامنت ماهیت خودتو بیشتر نشون دادی متاسفم که بگم محله خاک سفید وبلاگستان رو یکی مثل شما میسازن.

يک بلاگر دوست:

............ حذف شد ..................

دوست خوب !
شماره‌ی آی پی شما نشون می‌ده که شما کی هستی
اگر مطلبی برای گفتن داری با ذکر آدرس بلاگ یا ای‌میل ات بگو. در غیر اینصورت پاک خواهد شد.

سرزمین رویایی:

مداد سفید عزیز:
من برای ایشان ای میل زدم تا ببینم این کامنت‌ها متعلق به خودشان هست یا نه؟ اما جوابی نداده‌اند هنوز. من هم گفته‌ بودم در صورت عدم پاسخ همان آری تلقی خواهد شد برای من.

نرگس:

ای بابا.

رويائی جان
من هم نوشتن اين کامنت توسط خالديان عزيز رو بعيد می دونم. خالديان انسان بسيار مودب و شنونده ی بسيار صبوريه. اين رو من در يکی دو گفت و گويی که با ايشون داشتم متوجه شدم. بد نيست نامه ای بزنی و در اين مورد مستقيم با خودش صحبتی داشته باشی تا موضوع روشن بشه اون وقت به قضاوت بنشينی...

سحر:

سلام
هر کس بد ما به خلق گويد ماصورت خود نمی خراشيم
ما خوبی او به خلق گوييم تا هر دو دروغ گفته باشيم
---------
بگذاريد اينجا سرزمين رويايی بمونه.
دل آزرده نشيد.

...:

من ترک نيستم . ولی آدمی که اينقد بيشعوره که نمی دونه نبايد لهجه خاصی رو مسخره کنه و به خاطر حماقتش ، همکاراش بيکار شدن ، ۶ نفر کشته شده ، بانک ها سوختن و ... حقشه سه چار سال آب خنک بخوره ! خر !

ميلاد:

اين کامنت اخير که باز هم به اسم نقطه هست رو که عمرا مال آقای خالديان بدونم. ديگه تابلو شد که بازی خوردی دوست عزيز. البته مشکل من با آقای خالديان هم همينه که ايشون به کامنت گذاری و کامنت بينی(!) معتقد نيستند. نه در وبلاگشون کامنتدونی رو باز می کنند و اعلام هم کرده اند که در هيچ وبلاگی کامنتی نخواهند گذاشت. البته حسين درخشان و فرناز سيفی هم همچنين اعلاميه هايی رو صادر کرده اند. به اين ترتيب اگر توی وبلاگ من هم کسی با اين اسامی يا البته هر اسم ديگری کامنت مشکوک يا غير مشکوک بذاره من اولا از اين اشخاص استعلام خواهم کرد.

باز هم ارادت

ضمنا اين آی پی رو هم به ملت نشون بديد تا لااقل بشه حدس زد چه کسی اين کامنت رو فرستاده.

ميلاد:

دوست عزيز، يک بار لااقل از فرستنده ی کامت هويز بگير ببين از کردستان هست يا نه. چون خيلی خيلی بعيده آقای خالديان کامنت برای کسی بگذارند. البته من محتوای صحبت ايشون رو رد نمی کنم. شما هم غير از مبارزه ی پشت مانيتوريتون و لينک دادن و دفاع بی مورد از فمينيست جنگی ها کردن کار ديگه ای تا به حال نکرده ايد. اين ناراحتی نداره. واقعيته. اگر شما تا به حال در بعضی مواقع ديد سياسی بهتری داشتيد و بهتر موضع گرفته بوديد يا جلوی بعضی از اون خروس جنگی های فمينيسم نشان در می آمديد بنده حتما اشاره می کردم. البته يک بار با چه ملايمتی از گلناز انتقاد کرديد که من سپاسگذاری می کنم. اما نتيجه اش رو هم ديديد. با اين قماش نبايست مماشات کرد. شما غير از دفاع بی مورد و لينک دادن به اين وبلاگ و اون وبلاگ زنونه تا به حال کاری نکرده ايد. باز اميد وارم ناراحت نشيد. من عملکرد شما و افکار شما رو نقد می کنم. اما ممکنه شخص فردی شما يا شخص اجتماعی شما خيلی محترم باشه. من از روی وبلاگ کسی در موردش قضاوت نمی کنم. به شما هم حسن ظن دارم و حسن نيت شما رو قبول کرده ام. اما جدا در اين بحث ايدئولوژيک بيشتر با ناصر موافقم با شما. به خاطر اين هم مشارکت لاور هستم که به مشارکت سياسی و اجتماعی معتقدم نه مبارزه بوسيله ی پتيشن پر کردن و لينک دادن.

با عرض ارادت

نقطه ته خط:

كار خيلي خوبي كردي اين را مطلب كردي پسرم. به هر حال وبلاگت بايد با اين چيزها بايد پر شود و محلي براي ................. مثل سيما شاخساري:
http://zaneirani.blogspot.com/2006/04/blog-post_23.html
و خوشحالم كه آن قدر مؤثر بودم كه بتواني يك مطلب بنويسي. به خاطر اين هم جوابت را دادم كه اول از در دوستي وارد شدي كه حالا مي‌بينم معني دوستي را هم نمي‌داني. من هم خطابم عمومي بود چون در آن مطلب نوشتي «خطابم به نقطه ته خط است» و البته خطابت بيشتر براي همان خودشيريني بود كه عرض كردم وگرنه مي‌توانستي با اي‌ميل نظرت را بگويي. پس من هم در جمع مي‌گويم. اشكالي كه ندارد!؟
بعد هم «انسان‌هاي پشت وبلاگ» كه هويت من معلوم است. اي انسان پشت وبلاگ تو كي هستي؟ كارت غير از دروغ بافتن و خود را مقدس و مبارز خواندن و ديگران را ساز مخالف خواندن و توهين به من و در كل نظر و انديشه‌ات چيست؟ من كي اسمي از تو آوردم يا كي به تو اهانتي كردم كه اين‌طور به خاطر اظهار وجود اهانت مي‌كني؟ اين همه سال گذشت و هنوز فرهنگ انتقاد صحيح را نمي‌داني؟ آن هم نه از من كه كاره‌اي نيستم بلكه از همه‌ي چيزهايي كه از آن دم مي‌زني. من هم نظر شخصي‌ام بوده و گفته‌ام، اگر انتقادت درست بود مي‌پذيرفتم ولي داري دروغ مي‌بافي و من هم مجبورم در پاسخت بگويم جنابعالي اين وسط چكاره‌اي؟ مي‌خواهي به روش خودت خط به خط وبلاگت را طوري نقد كنم كه همه فكر كنند از تو خائن‌تر نسبت به ايران وجود ندارد؟ من انساني پشت اين وبلاگ نمي‌بينم. فقط يك فرد نامعلوم و نامشخص به نام مبهم سرزمين رويايي مي‌بينم كه حتي نمي‌تواند اسمش را بگويد.
بعد هم جواب همين سوالم را ندادي پسرم: «كجاست لوگوي خودت كه اين همه به خاطر آن ديگران را تخريب مي‌كني؟» كجاست؟ اول برادريت را ثابت كن بعد هم به ديگران دروغ نگو. اول لوگوي جهانبگلو را بگذار كه حداقل بدانيم به چيزي كه مي‌گويي اعتقاد داري پسر جان. بد مي‌گويم!؟
كمي هم لطفاً بزرگ شو و دست از اين جنگ وبلاگي مسخره كه فكر مي‌كني يك نفر وبلاگ‌نويس چون چهار نفر بيشتر مطلبش را مي‌خوانند كاره‌اي هستند و به خاطر آويزان شدن به ديگران يا خودشيريني بردار كه مثل ده‌ها نفر ديگر كه فكر مي‌كردند وبلاگ‌نويسي يعني اين، راه به جايي نخواهي برد. اصلاً مي‌خواهي كل وبلاگم را به تو بدهم تا ديگر اين همه آويزان ما نشوي قربان شكلت!؟
---------------------------------------------------------
جناب نقطه ته خط:
می خواستم اول این کامنت را به خاطر توهین به کسی پاک کنم. اما منصرف شدم. این نوشته‌های شما نشان دهنده‌ی همان روی پنهان شخصیت شماست. پس می‌گذارم تا بماند. فقط آن کلمه‌های مستهجن را پاک کردم.

سرزمین رویایی

سرزمين رويايی عزيز

نويسنده اين وبلاگ ارزش وقت تو را ندارد. متاسفانه من هم قبلاْ يکبار وقتم را روی مطالب زن ستیز و هوموفوبيک او هدر کردم و به اين نتيجه رسيدم که طرف درک خيلی از چيزها را ندارد. انشالله او از نظر ذهنی روزی بزرگ می شود. با او یا باید مثل خودش رفتار کرد یا باید سکوت کرد. جواب بعضی ها سکوت است و بس.
مراقب خودت باش.

من که ايشونو نمی شناسم ! ولی تو اين چند ماهی که وبلاگتونو می خونم ، همچين فکری در موردتون نکردم :)
من وجدان ندارم !!!!!

Hi There

I am just wondering why you bothered to write about him in first place.
He's not worth your time nor anyone else's plus he is always like that he cannot be positive about anything,everyone knows it.So please keep posting us worthy things

Take care




Blog Design Studios