ميگم چرا هميشه مشغول قهر كردنيم.مگه نميشه ما هم مثل همه كشورهاي پيشرفته همه چيز داشته باشيم.ناسلامتي ما يه زماني امپراطوري ايران بوديم.فقط بايد اولويت بندي كنيم بين خواسته هامون كه ببينيم كي وقت چي هست وهر كاري را به وقت خودش و به موقع انجام بديم.وگرنه ما هم نفت،گاز،انرژي هسته اي،صنا يع سنگين،تسليحات مدرن،نان،آزادي،مسكن،ازدواج،عشق وووووو ...همه چيز ميخواهيم و از هيچ جاي دنيا هم كمتر نيستيم .فقط اراده والويت بندي ودر كل مديريت درست بايد داشته باشيم.

محمد:

سلام ...
متن خيلی زيبايی بود . من وبلاگ نويس نيستم . در حال تحقيقم که وبلاگ شما رو خوندم . نمی دونم چی بگم بگم اين حرف درست يا نه ... ولی اميدوارم که همه چيز درست بشه . البته اميدوارم ....يا حق

وجدان بيدار:

رويايی خيلی خوب بود/با نظراتی که خيلی ها زحمت کشيده بودن گفتن واقعا پی به حماقتشون بردم و باز هم فهميدم که مملکت درست نميشه.........

آریو:

یادداشت پایینی مال منه کسی به اسم خودش ازش استفاده نکنه!!!

اسم وارد نشده است:

نمی دونم چرا مقایسه ی نفت در دوران مصدق با انرژی هسته ای در زمان کنونی از نظر شما کاملا اشتباه است .
از نظر من که هر دو نتیجه ی تلاش و بیداری ملت ماست . همون جوری که ملی شدن صنعت نفت عرب های مصر و سوریه و فلسطین رو تکون داد (در واقع کسانی رو که فقط انبیا خدا فادرند اونا را تکون بدن !) امروز هم این کار ما می تونه قدرت مضاعفی به دوستانمون در حماس و حزب الله و سوریه و لبنان کنه .
جدای از این مسایل چرا توی مملکت بعضی ها فکر می کنند کاری که ما انجام دادیم در حد ساخت پفک نمکی هستش!! در حالیکه تا حالا فقط 7 کشور این چرخه رو کاملا در دست خودشون دارن . راستی از جوانان جویای نام و دانشمند صحبت کردی آیا کسایی که انرژی هسنه ای رو تا اینجا جلو بردن یا سلولهای بنیادی می سازن رو جز جوانان این مملکت حساب نمی کنی ؟ فراموش نکن ما در حالی به اینجا رسیده ایم که 27 سال از انقلاب می گذرد 8 سال از آن رو همین دوستان آمریکایی و خیرخواه به ما جنگ رو تحمیل کردن با مجوزهاشون به صدام و تقریبا عین 27 سالش رو هم تحریم هستیم . آیا در این شرایط اینچنین پیشرفت عظیمی کار خوار و بی ارزشی هستش ؟ من فکر می کنم ایران امروز بیش از هر چیزی به فرزندان متعهد و البته دانشمند نیاز داره !

سرزمین رویایی:

انگشت نمای عزیز:

مثل اینکه من با شما به نتیجه‌ای نمی‌رسم.
به هر حال امیدوارم از حق مسلم‌تون خوب استفاده کنین. موفق باشی

سرزمین رویایی:

آریو جان:

خیلی جالبه که اتم را با نفت مقایسه کرده اید.
مقابسه ای غلط و کاملن اشتباه.

در مورد موضوع آخر که فرمودید بحث رژیم اشغالگر قدس یه بحث خیلی جداست .
در ضمن اون بمب اتم داره و با ما دشمنه و عاقلانه نیست که ما نداشته باشیم .
اتفاقه دیگه ، یهو دیدی شب خوابیدن صبح بلند شدن خواستن به ایران حمله کنن .
تازه خدار و شکر کنید امثال احمدی نژاد میگن ما بمب اتم نداریم .
اگر من رئیس جمهور میشدم میگفتم داریم ، خوبشم داریم .
بزنی میزنیم .
شما خودتم وقتی تو همسایگی منزلتون یه دزد یا قاتل داشته باشی بالاخره یه حس کوچیک آمادگی بهت دست میده .
شاید شبا یه چوب بذاری بالای سرت که احساس امنیت بیشتری کنی .
هر چند که بدونی اون چوب اصلا به کارت نمیاد ولی خوب بودنش از نبودنش بهتره .
همه مسلمونا با اسرائیل مشگل دارن ولی چون جرات ندارن خفه خون گرفتن .
چون هرچی باشه قبله اولمون بوده و برامون حرمت داره .
اگر به فلسطینی ها کمک میکنن چون از نظر استراتژی جنگی ، اسرائیل میدونه اگر دست از پا خطا کنه ما اونجا آدم دارمیم .
میبخشید چشماتون رو درد آوردم .
در پناه حق شاد باش و سلامت .

بسم الله الرحمن الرحيم
سلام
بابت NPT شرمنده . m , n نزدیک هم هستن .
در مورد دزدیدن شاید فرمایش شما درست باشه اما همین که به نتیجه رسیده خوبه .
من اصلا منظورم این نیست که با پیشرفت کار دزدی موافقم اما عقل میگه آدم عاقل در چند تا جناح نجنگه .
خوب ما اول از زیر فشار های بین المللی در میایم بعد یقه دولت رو میگیریم .
این عاقلانه تره تا اینکه در همین زمان که پیش رفتیم بگیم ، دزدی شده باید محاکمه بشن و ....
چون این به بدتر شدن اوضاع کمک میکنه .
در مورد NPT هم ما تا حالا چیزی رو زیر پا نذاشتیم هر چند که شاید موارد دیگری رو خارج از این موضوع (منظورم موضوع انرژی هسته ایه) زیر پا گذاشته باشیم اما هر مسئله ای رو جدا باید بررسی کرد .
نمیشه یه نفر چون توی یه مورد کوچیک چیزی رو نقض کرد بیان یقه انرژی هسته ایشو بگیرن .
تازه اگر نقضی در کار باشه .

آریو:

ببخشید یادم رفت یه چیزی بگم :" من انرژی هسته ای می خوام" .

آریو:

عیب بزرگ قشر به اصطلاح روشنفکر و دانشگاهی ما اینه که دلشون نمیاد یه چیزی رو که می بینن در مورد ش نظر نداده رد بشن !!!! عزت و افتخار ایران رو تو در چی می بینی ؟ اگه بریم تمام کارهامون رو تعلیق کنیم و آمریکا بیاد تا نهانگاه ملت و مملکت رو بگرده واسه ی ملت عزت و شرف میاد .؟ آیا لیبی که تمام کارهاش رو جمع کرد و خودش رو تسلیم کرد الان از لیست کشورهای حامی تروریسم خارج شده ؟؟ و آمریکا و اروپایی ها به تعهداتشون عمل کردن . من در انتخابات ریاست جمهوری دور اول به معین رای دادم و در دور دوم برای اینکه احمدی نژاد رییس جمهور نشه رفتم و با بی میلی به هاشمی رای دادم و وقتی اون رییس جمهور شد دنیا واسم تیره و تار شد !!! ولی الان که فکر می کنم دریغ می خورم که چرا رایم را برای معین و اطرافیان وابسته به آمریکا و اسراییل و انگلیس هدر دادم .
من نمی گم احمدی نژاد داره مصدق می شه ولی با اطمینان می گم اگه شما و تفکر شما زمان مصدق بودید می گفتید ما نفت می خواییم برای چی و ما عزت می خواهیم و .از این جور چیزها !!! و بعد هم جز همون هایی بودید که 50 تومن گرفتن و کودتا کردن !!!

سرزمین رویایی:

مسعود جان:

کاش دزدی‌ها محدود به بم بود. مسلمن در کشور‌هایی که ادعای الهی بودن ندارند شاید دزدی قانون‌شکنی باشه. اما کشوری که منتظر امام زمان است و وزیرانش در چاه جمکران با امامانشان مکاتبه می‌کنند کمی دزدی و رانت‌خوری توسط فرزندان همین وزیران خنده دار اما دردآور است. 27 سال است منتظری تا این حکومت الهی این کشور را بسازد و نمی‌شود. بس است دیگر. در همین مدت کشور‌های جنوب خلیج فارس به سرعت از ما فاصله گرفتند از نظر پیشرفت و تکنولوژی. حتمن کاری را ما اشتباه انجام داده‌ایم و راهی را اشتباه رفته‌ایم.

سرزمین رویایی:

انگشت نما جان:

از کجا می‌دانی انرژی هسته‌ای را بدون دزدیدن پول‌هایش ساخته‌اند؟
معلوم نیست چقدر پول در این میان جیب آقایون را پرکرده است؟
باور کن با برگشت پول‌های بلوکه شده ایران ساخته نمی‌شه. چند برابر اونها این کشور
ثروت داره اما همه‌اش جیب عده‌ای خاص پرپول‌میشود
فکر کنم کلمه‌ی ان‌پی‌تی درست باشه نه ام‌پی تی !!
کشوری رو که به قوانین آژانس پایبند باشه. اما فکر می‌کنم ایران نشون داده
به هیچ کدوم از قوانین بین‌المللی پایبند نیست. کشوری که می‌خواهد کشور دیگری را از روی
نقشه پاک کند ! دیگر بقیه‌اش برای همگان روش است ...

رامین:

تمام نوشته های بالا را با دقت خواندم این وب سایت را یک دوست به من معرفی کرد و من هم به دیگر دوستان . از خیلی حرفهایی بحث شد که حرف خیلی از دوستان و جوانان است ولی چه فایده که یه گوش در و دیگری دروازه

مثل هميشه عالی بود عزيز.

مسعود:

فريباي عزيز: مطمئن باشيد با از دست دادن انرژي هسته اي نه مشكل مردم جنوب تهران حل ميشه و نه آب مردم زاهدان. راستي، من زاهدان بوده ام. درست مي گويي آن زماني كه در تهران هم آب جيره بندي بود در زاهدان گالن گالن آب مي فروختند اما الان نه. چون روي رودخانه ميلك سدي زده شده و آب زاهدان، زابل و ... تامين است. جنوب شهري ها هم آب نفتي نمي خورند. حداقل تا جايي كه من زندگي كرده ام.
در مورد پيرمرد و مثلث هم انتظاري نيست. همينكه او به خيابان بيايد و فرياد بزند كافي است. مهم اين است كه او به حق اش ايمان دارد.
درمورد حماس هم صحيح فرمودي، محمود عباس راي به عربي بودن جزاير ايراني داد. نمي دانم در مسائل جنگي كلمه "سنگر اول" را شنيده اي يا نه. جنوب لبنان و فلسطينيان متناظر با آن، سنگر اول دفاعي من و شما در صورت استفاده صهيونيست ها از ارتش و موشك و اينهاست. برجهاي دفاعي ايران در جنوب لبنان كه معروف است. نگو كه چرا آنها مي خواهند به ما حمله كنند. سرزمين موعود و ...
در مورد درصد ناداني (نداستن منظورم هست) مردم و بخصوص شهرستاني ها هم سوء تعبير نشود. منظورت لابد كساني است كه سواد ندارند. آنها از c130 هم چيزي سر در نمي آورند و از آزادي بيان هم و از ... اما جايي كه بدانند حقي از آنها سلب شده خروش مي كنند. اين جمله را به موافقان عرض كنم كه اگر همينها دانستند حقي در زندگي شان، معيشت شان و ... سلب شده همين فرياد ها را بر سر مسئولين خواهند زد.
لازم است نكته اي عرض كنم كه اول هم گفتم، من دفاعي از دولت و عملكرد و احمدي نژاد آن ندارم. من حق كشور مي دانم كه مثل ليبي، عراق، افغانستان و ... نشود. انرژي هسته اي حق مسلم همه ايرانيان است. اين يك عقيده شخصي است.
(بازهم از مدير سايت عذر مي خواهم كه اين بحث كش آمد.)

فريبا:

انرژی هسته ای به درد کشوری که در اون حکومت نصف مردم رو دشمن خودش ميدونه نميخوره. چرا بعضيها نميخوان قبول کنن که اين حکومت سنگ مردم رو به سینه نمیزنه؟ انرژی هسته ای هم فقط یه ابزاره برای حفظ خودشونه. چرا فکر ميکنين که برای ساختن بم و جاهای ديگه نميشه بيشتر از اين از دولت انتظار داشت؟ نميشه کمتر به فلسطين کمک کرد و در عوض کشور خودمون رو ساخت؟ چه لزومی داره ما به سازمان حماسی که حتی در بسیاری از مسائل (مثل جزایر ایرانی) در مقابل ایران قرار میگیره حمایت کنیم. مساله ديگه اينکه اين ماجرا اصلا يه موضوع ملی نيست. چند درصد از مردم مخصوصا تو شهرستانها ميدونن انژی هسته ای چيه؟ چند درصد از مردم ميتونن نظر واقعيشونو مطرح کنن؟ وقتی پير مرده ميره تو راهپيمايی داد ميزنه : انرژی هسته ای حق مثلث ماست ديگه چه انتظاری دارين؟ مردم رفاه و آرامش ميخوان ولی چند درصد از ما باور داريم که اين راه رسيدن به آرامشه؟ انرژی هسته ای هم اصلا چيز بدی نيست به شرط اينکه همه چيز درست باشه. کسايی که ميگن ايران به هر قيمتی بايد اين فناوری رو داشته باشه ميدونن که چه برنامه جامع و دقيقی برای پيشگيری از آلودگی محيط زيست لازمه؟ وقتی ما هنوز يه سيستم مناسب برای تصفيه فاضلاب شهر تهران نداريم چطور ميتونيم با آلودگيهای زيست محيطی اين فن آوری مقابله کنيم. بيچاره مردمی که تو جاهايی زندگی ميکنند که نزديک به تاسيسات هسته ای هستند و معلوم نيست از الان چقدر آب آشاميدنيشون به فاضلابهای هسته ای آلوده هست. شما که انقدر سنگ انرژی هسته ای رو به سينه ميزنيد آيا ميدونيد که مردم جنوب تهران که نزديک پالايشگاه هستند از آبی استفاده ميکنند که بوی گند مواد نفتی ميده؟ آيا شما فکر نميکنيد دو روز ديگه مردم بوشهر و نطنز و اصفهان هم بايد آب راديواکتيويته بخورند.
آیا تا به حال زاهدان رفتید؟ آبی که مردم اون شهر گالنی میخرند رو خورده اید؟ مردم آبی رو میخرند که باز هم مزه گند میده. ملتی که هنوز آب سالم برای آشاميدن نداره انرژی هسته ای نميخواد.

درود- آخرين يادداشت شما بسيار گويا و موثر بود..... از زبان بسياری از ايرانيان دردمند سخن گفته ای۰۰
گفتم شايد در نشراين پيام . من نيز بايد (کاری)بکنم.
پس چکيده آنرا بنام خودتان در وبلاگم گذاشتم. خواستم گفته باشم۰
موفق باشيد.

امشب چشمم افتاد به آن همه آدم که برای احمدی نژاد هورا می کشيدند در نيشابور.
خب... راستش تا وقتی که نخواستن هامان را توی دلمان فرياد می زنيم و آنها برای احمدی نژاد و حق مسلمشان هورا می کشند.. نمی دانم. کاش راهی بود.

با سلام خواستم به اطلاعتان برسانم که به این پست شما در صبحانه لینک داده ام. ضمناً برای مطالعه به دوستانی که در ایران زیر بوقهای تبلیغاتی رژیم خلیفه گری هستند این سایت زیر را توصیه میکنم:
http://iranatom.tripod.com/

مسعود:

درسته كه نفت نزديك يك و نيم برابر سال ۵۳ شده (حدود ۵۰ دلار) اما جمعيت سه برابر شده، جمعيت جوان شش برابر شده،‌ ايران از بسياري از حقوق خودش چشم پوشي كرده و .... لابد دوست داشتيد مثل اعراب دست دراز كنيم به انگليسي ها و آمريكايي ها تا آنها بيايند و برايمان كشور بسازند. آن وقت از بسياري از حقوق مسلم بين المللي بهره مند مي شديم. ما گدا نيستيم. حقمان را خودمان بدست مي آوريم.

مسعود:

آفت دزدی و رانت نه تنها در ايران بلکه در هر دولت کريمه ای که در هرجايی بوجود بياد هست. لطفا يه مثال بزنيد از يه کشوری که رانت توش تعريف نشده باشه و دزدی از اموال عمومی نباشه. آقايان پاول و استراو و ... را که يادتان هست؟ مغالطه نکنيم. دزدی آقا زاده ها و رانت انها هيچ ربطی به حق مسلم ايران در دستيابی به انرژی هسته ای (نه سلاح هسته ای) ندارد.
من خودم در همان روزهاي اوليه به بم رفتمو چيزهاي خوب زياد ديدم و يزهاي بد. من تلاش مي كنم كه ايران بهتري داشته باشيم. شعار انتخاباتي هيچ اشكالي ندارد اگر به آن عمل كنيم. درسته؟

ببينم اگر شما رئيس جمهوربودید ويا هر کار ديگه ای داشتيد
زير اين فشارها و با اين بودجه چه کاری ميکرديد ؟
شايد من نميدونم يکی از شماها که ميدونه به من بگه ايران کدوم يکی از قوانين MPT
رو نقض کرده ؟
طبق قوانین MPT
نمیشه پرونده کشوری رو که به همه قوانین آژانس پایبند بوده برد به شورای امنیت .
اگر بحث پررو بازیه ما از اونا پررو تریم .
هم پولمونو نمیدن .
هم نمیذارن پیشرفت کنیم هم هزار تا مشگل دیگه برامون به وجود میارن .
چرا به نفع آمریکا بازی میکنید ؟
ما نمیگیم اینجا مشگلات نیست ، دزد نیست همه خوبن مدینه فاضلست .
ما حتی اگر با بعضی ویا کل سیاست های دولت موافق نباشیم نمیذاریم کشور دیگه ای بهمون زور بگه .
همین
ببخشید چشماتون رو درد آوردم .
در پناه حق شاد باش و سلامت .

اولا اگر به قول شما دزدی وجود داره خدا رو شکر که انرژی هسته ای رو درست کردند و پولشو ندزديدند .
چرا از اين سمت نگاه نميکنيد ؟
اصلا اون استرس هایی رو که توی خارج از ايران به شما ميدن توی ايران نيست .
با اقوامتون توی ايران تماس بگيريد و بپرسيد .
اينجا همه چیز عاديه .
در ضمن اگر آمریکای عزیز شما پولای بلوکه شده مارو بده
هم بم ساخته ميشه هم خرمشهر و هم خيلی جاهای ديگه .
غرامتمون روهم که عراق قرار بود بابت جنگ تحميلی بده که نداد .
هيچکس هم که اينها رو نميبينه .
اما اگر فلان آقازاده پول بخوره چه رانت باشه چه قانونی چه غير قانونی و چه هر جور ديگه عيب داره اما اگر يه دولت ديگه پولمونو بخوره حلالش باشه ؟
اين که نميشه .

بسم الله الرحمن الرحيم
سلام
من نميدونم کدوم يکی از دوستان خارج از ايرانند و کدوم يکی داخل ايران .
اما چند تا نکته رو لازم ميدونم که بگم .
ميگن يه طرفه پيش قاضی رفتن خوشحال برگشتن هم داره .
اونهايی که ميگن انرژی هسته ای نميخوايم بايد به يک سری نکات توجه داشته باشن .
همونطوری که ما در داخل ايران خبرهای تهديدآميز آمريکا و ديگر کشورها رو برای حمله به ايران يا اصلا نميشنويم ويا بسيار بی اهميت جلوش ميدن شما هم که خارج از ايران هستيد عکس همين شانتاژ خبری رو داريد .

shit man! ولی چن وقت پيش هم يه چيزايی نوشتم وقتی هنوز آبادان و خرمشهر و ديگر شهرايجنگ زدمون هنوز بازسازی نشدن چه انتظاری داری که بم و زرند ساخته بشن؟

سرزمین رویایی:

مسعود جان:

البته این روزها قیمت نفت ۶۴ دلاری هست. خیلی گرون تر از سال ۵۳.

دومن: حرفهایت مثل شعارهای انتخاباتی است. اگر به نیم درصد این حرفها عمل هم می‌شد مردم بم بعد از ۳ سال الان یه سرپناهی داشتند. خودتو بگذار یه جای بمی‌ها. فقط چند لحظه ....

سرزمین رویایی:

مسعود جان:
چرا فشار بین المللی؟ چرا این فشار ها روی کشورهای دیگر که قواعد بین الملی را پذیرفته اند نیست؟ چرا کشور ما؟ حتمن حاکمان ما یک کاریشان می‌شود که همه با دیده‌ی شک به آنها نگاه می کنند.

کشور را اداره کردن؟ کدام کشور؟ فکر می کنی احمدی‌نژاد کشور اداره می‌کند؟ او فقط یک شومن هست نه چیز بیشتری !!

اداره کردن کشوری که هیچ قاعده‌ی بین‌المللی را رعایت نمی‌کند و هر کار دلش می‌خواهد انجام می‌دهد کاری آسان است که از دست هر کودکی هم برمی‌آید.

به نظر من، ما احتیاجی به انرژی هسته‌ای نداریم. ما احتیاج به تونل زیرزمینی و میلیاردها دلار خرج اضافه روی دست ملتی که هنوز خیلی زخم‌های باز دارد نداریم.
این نظر من هست البته.

مسعود جان، دزدی ها و لفت و ليس های آقايان و آقازاده ها چی؟ ايران آباد و آزاد تا زمانی که جيب آقايان و آقازاده ها پر نشده آرزوی خامی بيش نيست... و آيا به عمر ما قدر مي‌دهد روزی که اين عاليجنابان دست از چپاول ثروت ملی ايران بردارند؟ شايد شما خبرهای موثق‌تری داری...
با احترام،
--سوسکی

مسعود:

ببخشيد كمي طولاني شد. قبول دارم كه شوي سه شنبه شب خيلي مسخره بود. اين توانمندي عظيم و اين نمايش پرده اي ... از خاتمي و هاشمي هم دعوت نشد. دولتهايي كه در عين بي پولي و كسري بودجه بايد هزينه هاي تحقيقات را تامين مي كردند تا ما امروز جشن بگيريم. هاشمي كه مث هميشه زهرش را ريخت اما خاتمي مثل هميشه مظلوم بود. دستش درد نكنه و دست همه اونايي كه باعث نشدن كه بگيم حيف اين پولهايي كه ميشد باهاش يه بم ساخت در خور نام بم ...

مسعود:

كمي واقع بين تر باشيم. در منطقه اي كه اسرائيل با حمايت همين نداي آزادي (آمريكا) چهارصد كلاهك اتمي رو به سمت بم و بم هاي ايران نشانه رفته، نشستيم و گفتيم هيچ نمي خواهيم. پول نفت را بريزيد به جيب پيرزنان و پيرمردان رنج ديده. اگر سال ۵۳ كه ايران غرق در پول شد كمي به زيرساختهاي ايران رسيدگي ميشد وضعمان بهتر بود.
ما شعار بهتري داريم. وضع جامعه و اقتصادمان خراب است. وضع بم خراب است. پول كافي در دست نيست كه هم به زيرساختها برسيم هم به وضع معيشتي مردم. چرا همه با هم كار نكنيم؟ در زير سايه عدالت محوري، با ايراني مقتدر و واحد به استقبال آزادي و اقتدار برويم. ما نه تنها انرژي هسته اي بلكه تمامي حقوق سلب شده از مردم عزيزمان را كه حتي آفريقايي هاي گرسنه هم از آن برخوردارند را خودمان پس ميگيريم و ثابت ميكنيم كه ملت ايران شايسته بهترين ها هستند.

سرزمین رویایی:

me عزیز:

اشاره‌ی من به ضروریات واجب‌تر از انرژی هسته‌ای داخل کشورمان بود. آیا می دانی چقدر هزینه‌ی تونل‌های زیرزمینی نطنز و اصفهان شده است؟

با این پول‌ها آیا کار واجب‌تری از کیک زرد و اورانیوم نداشتیم؟ فرقمان با کره‌ی شمالی چیست پس؟

مسعود:

نوشتي: ما آزادی و مرزهای باز و دوستی و امید می‌خواهیم. راستش را بخواهید کیک زرد اصلن به کارمان نمی‌آید، ما عشق و سربلندی نام ایران و غرور می‌خواهیم. همین.
خودت هم نفهميدي كه چه نوشتي. اگر مي دانستي با اين همه فشار بين المللي كشور را اداره كردن چه قدر ناممكن است اينطور كودكانه نمي تاختي. بعضي ها در برابر فشار، تسليم مي شوند و بعضي ها مي ايستند تا آخرين قطره خون. تو كدامي؟ فرياد بزن من انرژي هسته اي نمي خواهم چون ما انرژي هسته اي مي خواهيم، چون دردهاي وابستگي مان را التيام مي بخشد.

همه‌ی بمی‌ها این روزها از زندگی سخت خود به اعتیاد پناه برده‌اند. اعتیاد هدیه‌ای دروغین و تاریک بود. سه سال است در بم صدای خنده‌ای به‌گوش نمی‌رسد

اين مثل چکش داره مغزمو می کوبه
واقعا دردناک نوشته بودی
=((

سوسکی:

چه زيبا به کلام آورده‌ای اين ها را...

من هم انرژی هسته ای تميخوام .
مرسی از مقايسه ظريف و قشنگت مثل هميشه . . .

مداد سفید:

شده‌ست خانه کیخسرو آشیانه جغد
من خرابه‌نشین دلخوشم وطن دارم...

me:

چه استدلال بچه گانه ای. اصلا برای اینکه وضع بم خرابه ما نفت هم نمی خوایم. برق هم نمی خوایم. :))

نه! ما انرژی هسته ای نميخواهيم.....
لينک دادم




Blog Design Studios