مجتبی:

من نمی تونم به سايتی دسترسی داشته باشم که فايلهای صوتی سخنرانی خمينی رو در اختیارم بگذاره (همه فيلتر شده اند) لطفا اگه ممکنه چندتا از سخنرانی هاش رو به ايميلم بفرستيد. متشکرم

مجتبی:

من هرچه تلاش می کنم نمی تونم سايتی رو پيدا کنم که دسترسی به آن مجاز باشد و بتوان سخنرانی های خمينی رو شنيد لطفا چند تا شون رو (اگه ممکنه) به ايميلم بفرستيد. متشکرم

جال بيد!!!!!!!!!!!۱ اسپکتکيولار!

سرزمین رویایی:

میلاد جان:
ببین تو اون سایت برو در قسمت سخنرانی خمینی.
همه ی سخنرانی ها با ذکر تاریخ و محلش هست.
اگر سخنرانی خود 12 بهمن رو خونده باشی می بینی چندان هم بیراه نیست. تفکر آقای خمینی همین بوده نمی شه انکارش کرد. اما اینکه در انقلاب روی موج افکار عمومی سوار شد و موج وساری کرد این مربوط به تخصص اش می شه که خیلی هم خوب اینکار رو کرد.

من کاری به بحث انقلاب ندارم الان چون اون وقتی جدا می طلبه.
در مورد سخنرانی ها هم اگر می خوای صدای خمینی رو گوش کنی برو تو همون سایت و چند تا فایل صوتی داره گوش کن.
به شرطی باز نگی حتمن باید دهان ایشون رو ببینی که این حرفا ازش دراومده که من دیگه شرمنده منبعی ندارم :)
موفق باشی

میلاد:

سرزمین جان ممنونم. من نفهمیدم کجای اون سایت باید برم اما اگر این مطالب بدون دست نویس خطی یا مدرک دولتی یا صوتی باشه غیر قابل اعتماد هست. به نظر من ما باید بنا رو بر اشتباه بودن این بگذاریم چون این صحبت ها با مسیر فکری امام متفاوته. خب دفاع از امام هم مطرح نیست. مردم انقلاب یا امثال من به محتوای حکومت اسلامی ای که معتقدیم علاقه داریم نه به شخص اول او. خمینی هم یک شخصی بود. آمد و رفت. حمله به او حمله ی قوی ای به اسلام و انقلاب اسلامی نیست. یک چیزی که باید جا انداخته بشه اینه که انقلاب چیزی ظاهرا نبوده که ما امروزه داریم. به نظر من سرنوشتی که برای اون انقلاب مردمی و آرمانگرایانه رقم خورده با تاسف طبیعی است. ممکن بود سرنوشت جور دیگری باشد اما به هر حال نزاع قدرت ها یا حذف قدرت ها یا حذف و ترور شخصیت ها چیز دور از ذهنی برای یک انقلاب نبود. اوائل انقلاب چه کسی حاضر بود از حذف و رد صلاحیت بازرگان حرف بزنه؟ از حذف و حصر خانگی منتظری؟ از ظلمی که به شهدای مجاهد (جدای از ماهیت تروریستی یا التقاطی بخشی از این سازمان) مثل ظل انوار نام ببره؟

کسی نمی دانست مطهری و بهشتی و رجایی و چمران و چند ده نفر از کار بلدان حکومت از دست برند؟ آیا وضعیت در صورت اتفاق نیفتادن این موارد بالا باز هم همین بود؟ من شخصا خودم را در مقامی نمی بینم که در مقابل انقلاب ملیونی و ثبت شده در اذهان و سینه ها و تصاویر ها بایستم. در مقابل اسلامی که این مردم به آن معتقدند بایستم. اگر با خشونت طلبی یا استبداد مشکل داریم می توانیم از کنار اسلام عبور کنیم و با آن ها مبارزه هم بکنیم.

اين روز شمارت خيلی جالبه. معلومه وقت گذاشته ای سرش. اين آخری رو هم که واقعا بايد بگم استفاده کرديم. ذهنمون روشن شد.

سرزمین رویایی:

میلاد جان:
خوشبختانه اونقدر مدرک هست که دیگه نتونی انکار کنی.

به افکارت احترام می گذارم اما هیچ وقت چیزی رو که مثل روز روشنه انکار نکن.
اگر من در صحت حرف فوق تردید داشتم هیچ وقت اونو پابلیش نمی کردم
اگر می خوای بیشتر حرف های امام رو بخونی برو اینجا:
http://www.kavehroom.com

عجب!!

ميلاد:

لينک شما در دسترسم نيست سرزمين عزيز. اما خيلی خيلی بعيد مياد خمينی (امام) اين حرف ها رو زده باشه. من با همه ی افکارش موافق نيستم. رهبر آن چنان مثلا با تدبيری هم نبوده اما نمی تونم مطمئن باشم که اون اين حرف ها رو زده. هم چين حرفی نمی تونه از امام باشه.




Blog Design Studios