I agree with you 100%, tomorrow will be too late to say "I love you", but we just take life for granted therefore we miss the moments to express our feelings on time. Great piece you wrote here, we all should start practicing this.

زيباست. زيبا، اما ای کاش که حقيقت هم داشت. کاش.

چه وبلاگ زيبا و خوندني دارين. راستي شما با نويسنده وبلاگ قديمي سرزمين رويايي نسبتي دارين؟

ببين ـ تمام امروز اين اولين حرف حسابيه که می شنوم. اين همه توانايی در به راستی شادمان بودن - ديدن - حس کردن -جستجو کردن - خلق کردن - و صد البته دوست داشتن در انسان هست. و آدم ها چه راحت همه فرصت ها رو يکی يکی می بازن. ديوار رو به دور خود می کشن و بعد اسير اونجا می مونن. تو تمام يک زنذگی. فقط يک زندگی که اين قدر کوچیک و کوتاهه. خوشحالم برات که این حس رو داری. همیشه شاد باشی.

هستی:

کوتاه بودن و فرار بودن این لحظه ها رو کسی میفهمه که چیز با ارزشی رو از دست داده باشه. متاسفانه حافظه ما آدمها زیادی فراموشکاره و خیلی سریع یادمون میره که چندین ساعت منتظر روز نیامده ای بودیم که از دستش داده ایم. ارزش خود رو دونتن و در کنارش ارزش دیگران رو هم درک کردن در فرهنگ ما جا نیفتاده و به همین دلیله که همیشه چیزی کمه.

خيلی موقعها يادمون ميره، اين کم بودن فرصت رو...در مقابل زمانهای ميلونی و ميلياردی عمر جهان، زندگی حد اکثر ۶۰-۷۰ ساله ما ، به اندازه يک چشم بر هم زندنه، بايد خوشحال بود که اين يک لحظه نسيبمون شده ، و اين رو دائم به هم ياد آوری کرد...

سلام دوست عزيز!/ از آشنايی با شما و اين نوشته ها و اين که به قلم من لطف داريد بسيار بسيار خوش حال و ممنون هستم!/ بايد نوشته های اتان را بخوانم!/ در ضمن سياها در حال تغيير و تحولاتی ست!/ به محض اتمام اين تحولات لينک اين جا به پيوندهای سياها اضافه خواهد شد!/ به اميد آشنايی های بيش تر!/ تا بعد...

مرا گر خود نبود این بند شاید روزی هچو یادی دور و لغزان میگذشتم از فراز خاک سرد پست..جرم این است....جرم این است......

بذار اول به خودت بگم دوستت دارم كه آدم را پر مي كني از همه چيز .

سلام
نميدونی چه لذت خوبی رو تو وجودم گذاشت خوندن اين متن.
آقا اجازه..ما هم خيلی دوستون داريم:)

موافقم کاملا
همینطوره
منم ماچ

بوسه

هم میهن نیکم
لینک این مطلبت را در بلاگ نیوز وارد کردم.

فدای تو هم میهن مهربونم.
باشه چشم نازنین.
دستت درد نکنه که این حس دوست داشتن رو در دیگران نیز زنده کردی.
هم میهن گلم، دوستت دارم.
بوس
ماچ




Blog Design Studios