ali:

yek filtershekan khob va sorat bala mikham age lotf koni baram email konid

دانوب:

لطفا يک فياتر شکن خوب برايم بفرستيد با تشکر فراوان

مسعود:

لطفا يه فيلتر شكن خوب و با سرعت بالا برايم بفرستيد. متشكرم

علی:

سلام
محبت ميفرماييد فيلتر شکن را برام بفرستيد

سرزمين رويايي:

نسيم و عليرضا جان:
براتون فرستادم فيلتر شكن رو

سرزمين رويايي:

برون كا ي نازنين:
قبول دارم زيبايي مهمه. اما بحث من سر اين بود كه چرا اسمشان را گذاشته اند دختر شايسته؟ مي توانستند بگذارند زيباترين دختر !
وقتي شايسته مي گذارن بايد معيارهاي اين شايستگي براي همه مشخص باشه نه؟

سلام
خسته نباشی
می شه اين فيلتر شکن جديد رو برای منم ايميل کنی؟؟؟

سرزمين رويايي:

ندا جون:
خوش به حال من كه تو قل من باشي.
و من چقدر اين قل نازنينم را دوست دارم :))

سلام واقعا ممنونم از کامنتت!
خوشحالم کردی.امیدوارم بازم ببینمت!

سلام، آي گفتي
راستي چرا مرد شايسته نداريم و اصلا چرا انسان شايسته انتخاب نمي كنن

من هم نرم افزار را مي خوام، هيچ جا نمي تونم برم

ولی من مخالفم.چون زيبايی يکی از هزاران دليل انتخاب دختر شايسته ساله.با اين که خوب زيبايی هم برای انتخاب خيلی مهمه ولی ملاک فقط زيبايی نيست.بعدش هم چرا قبول نمی کنيم که تو معيار های شخصی خودمون هم زيبايی از مهم ترين ملاک هاست؟ذات انسان زيبايی رو می پسنده.چرا قبول نداريم؟

همين است ديگر عزيز. اينجا با خفقان همه چيز را به خوردمان ميدهند. آنجا به اسم آزادی

به جون خودم تو قل من بودی تو بيمارستان جدامون کردن. منم تو پست بعديم يه مطلب در همين مورد دارم و همين احساس تو رو دارم. اگه پسر شايسته سال هم داشتيم و يه عده از آقايون هم می اومدن با بيکينی و بعد کت شلوار از هر انگشت يه هنر می ريختن باز خيلی قضيه بهتر می شد.

نازخاتون:

سلام نازنين. نگران نباش اين سوالت رو خيلی های ديگه همين جا از برگزارکنندگان و دست اندرکاراناين برنامه می کنند و خوب هيچی به هيچی. اما در مورد فرانسه بايد بگم چند روز پيش مراسم مزخرفش رو تلويزيون نشون می داد که من فقط آخرش اتفاقی تلویزیون رو اون کانال زدم و میس فرانس رو ديدم، همون لحظه که داشت گریه می کرد. باورت نمی شه که از اين زشت تر نمی شد:) از خنده های مصنوعی کجشون حالم به هم می خوره. بعضی ها هم اين جوری دلشون خوشه. منتها خوبی اين جا اينه که کسانی که مخالفند ابدا نگاه نمی کنند و اين جوری آمار تماشاگر اين برنامه رو پائين ميارند. اينم يه جور مبارزه ی ساکت. فردا هم يکی از برنامه های جنجالی و مجری جنجالیش ، دعوتش کرد با دو تا از برگزارکنندگان اين برنامه و خلاصه همشون رو شست و گذاشت کنار و حال ما رو جا آورد:)

سلام
من اولین بار است که میام این جا.بعد این همه مدت که در کسوف می دیدمت.به هر حال...
می دانی در دنیای امروز ما. معیار و ارزش متاسفانه در مورد زنان بر اندام و قیافه و به قول خودت درصد سکسی بودنش است.امروز کمتر مردی را یا بهتر بگویم کمتر فردی را می توان یافت که در اولین درجه به توانایی های دیگری و یا به تفکر و روش اندیشیدن توجه کند.دانایی چند زبان عالی ست و من شخصا تا ان جایی که مغزم و زمانم اجازه دهد مشتاق یادگیری زبان های گوناگونم.اما این دو مسله را نمی توان دو معیار برای انتخاب یک شخص قرار داد.
من با عبارت سکسی ترین بیشتر موافقم تا شایسته تری؟!...

برای دختر شایسته فکر میکنم معیار هوش هم مطرح باشه ولی کلا یک مسابقه پولساز هستش.البته نبودنش نمیدونم چه چیزی رو حل میکنه و وجودش چه اشکالی برای کسانی که بهش علاقه ندارن ایجاد میکنه.ولی معیار شایستگی یک دختر رو نمیشه با این برنامه ها سنجید.چه بسیار دخترانی که شایستگی بیشتری دارن و تو این برنامه هم شرکت ندارن.در باره فيلترينگ هم چون وبلاگ خودم بخشا دچار اين مشکل شده و بعضی از سرويس دهنده ها فيلترش کردنُ نسبت به هر خبری در اين زمينه حساس شدم.واقعا بايد فکری به حال اين مشکل کرد.

سرزمین رویایی:

الناز جان:
من با خیلی ها مشورت کردم.
حرف تو هم درسته. اما اینکار ما فقط طول عمر این نرم افزار رو بیشتر می کنه.
از آخر که فیلتر خواهد شد. معلومه :(
حالا تو هر تصمیمی بگیری قابل احترامه

ببين جانم من خودم به موضوعی که گفتی قبلن فکر کرده بودم اما اعتقاد دارم اگه اينا بخوان سايت رو فيلتر کنن يا با تغيير پورت‌های نرم‌افزار اونو از کار بندازن دير يا زود اين کار رو می کنن. چه ما سايت رو توی وبلاگ‌هامون معرفی کنيم و چه اونو به هم ايميل کنيم. من حالا يه کمی از نظر اخلاقی برای برداشتن آدرس سايت مشکل دارم. بايد بيشتر فکر کنم و با بقيه هم مشورت کنم. ممنون.

سرزمین رویایی:

میلاد جان:
به نظرت احترام می گذارم.
هیچ اشکالی نداره تو اینجوری فکر کنی. نمی شه که همه با من موافق باشن.
نحوه ی نگاه تو به زندگی برای من جالبه.
موفق باشی دوست خوبم

سياورشن:

سلام ... کاملن موافقم !

لينك فيلترشكن لطفن!

میلاد:

ضرب المثل بریتانیایی میگه مردم وقتی به چیزی نمی تونن برسن وانمود می کنن که ازش بدشون میاد!
هر چند با این مراسم از بیخ و بن و نه به خاطر دلایلی که گفتی مخالفم اما فکر می کنم این حرف های فمینیست شاد کن هایی که تو انباری داری و تمام بشو هم نیست خیلی داغ دل این ها رو تازه کنه! آخه فقط بحث پایین آوردن جایگاه زن نیست بلکه مشکل مهمتر همون ضرب المثلی است که گفتم!
حقیقتا فمینیست ها (مخصوصا طیف لیبرال هاشون- که با این سرمایه داری ای که گفتی رابطه ی نزدیکی دارند) با خیلی کار های دیگه هم باعث پایین تحقیر زنان میشه. فقط یک مراسم میس ورلد خالی مشکل بشریت و خانمها نیست. وااای! وااای!!

سرزمین رویایی:

گربه ی چکمه پوش عزیز:
به خاطر اینکه جهان سومی نیستن فقط همین

ای بابا سخت نگیر! اونا یه حسن دیگه هم دارن! اونم هواپیما نمی افته رو سرشون

راستی خوبی دوست من ؟؟؟
نميدونم چرا اونقدر نگران اون مسئله بودم و خوشحالم که جوابمو دادی . گفتم شايد . . . :)

برای منهم هميشه اين سوال بود که چطور ميشه با يه همچين معيارهايی عنوان دختر شايسته رو به کسی اهدا کرد؟و آيا واقعا شايسته بودن به اينگونه بودن است ؟؟؟ و هيچوقت هم نتونستم جوابی پيدا کنم به خصوص وقتی برنامه هاشونو ديدم به نظرم اصلا جالب و منطقی نيومد .




Blog Design Studios