احتمال دارد دلیل کم‌شدن ویزیتورتان، فیلتر بودن شمارنده‌تان باشد.
در ضمن ادرس اولیه‌ی وبلاگ من هم فیلتر شده است.

نرگس:

با داتک فيلتر نيستی:)

نه
مشکلی نداره
ضمنا برای عبور از فیلترینگ اگه دوستان دسترسی به فضای اینترنتی به اندازه 1 مگ با پشتیبانی php داشته باشند من میتونم برنامه ای رو بهشون بدم که بیش از 90% مشکلشون رو حل میکنه
این برنامه اصلا کند نیست و با بعضی سایت ها مثل orkut هم هنوز مشکل داره...

با كارتي كه امروز خريدم فيلتر نيستي اما همه آنهايي كه اسم بردي به اضافه ي زيتون براي من فيلتر هستند.

saleh:

آدرس اصلی من هم فیلتر شده

22:

سلام. خيلي‌هاشون خيلي وقته كه فيلتر شدن. مال شما هم كه با داتك و پارس‌آنلاين مشكلي نداره.

سلام عزيز خوشحالم بعد مدتها بلاگت رو گير آوردم.خوش باشی

صبا:

تصور می کنم که فيلتر شدن در جمهوری اسلامی شده مثل زندانی شدن در دوره شاه. اون دوران بعضی ها بدشون نمی آمد که يه چند روزی مهمون آقايان باشند و اسم و رسمی به دست بيارن. همين جور هم شد و همه کسانی که ساواک الکی اونها رو يه چند روز زندانی کرد بعد از انقلاب برای خودشون کسی شدن. حالا هم مثل اينکه برخی بدشون نی آيد که با فيلتر شدن ادای روشنفکرای آون دوره رو دربيارن. حلا بايد منتظر نشست که وقتی دم و دستگاه جمهوری اسلامی هم مثل دم و دستگاه شاه به هم ريخت اين فيلتر شده ها به ما فخر بفروشند که من فيلتر شدم اما تو فيلتر نشدی. من خيلی ماماني بودم تو خيلی لالايی و از اين حرفها.

سلام،
ممنون از لطف شما و خوشحالم که نوشته‌های من مورد توجه شماست.
متأسفانه فيلترينگ اينقدر عذاب‌آور هست که با وجود اينکه همچين مشکلی ندارم، ولی تمام فکرم به حل اين موضوع معطوفه و اميدوارم چاره‌ای پيدا بشه.
البته فکر می‌کنم سرزمين رويايی فيلتر نباشه و همونطور که دوست خوبم سعيد گفته، بعضی وقت‌ها صفحه باز نمی‌شه که مشکل از سرويس دهنده وب‌هاست هست.
از بابت انتقادتون هم ممنونم. مسلماً کار گروهی و بزرگی مثل بلاگ نيوز احتياج به نقد و راهنمايی همه داره تا بتونه جايگاه خودش رو بالا ببره و همونطور که احتمالاً مستحظر هستيد بلاگ نيوز در دوره آزمايشی هست و حتماً تغييرات بسياری خواهد کرد.
البته متوجه منظور شما از طراحی ضعيف نشدم. اگر منظور طرح و رنگ هست، که من در اون دخالتی نداشتم و تصميم گروهی و مشورت با طراحان حرفه‌ای سايت بوده. من فقط زحمت پياده سازی اون رو کشيدم و فکر می‌کنم با توجه به استفاده از استايل شيت و سرعت بارگذاری صفحه، کار خودم رو به نحو مطلوب انجام دادم و در مقايسه با صفحات ديگری که ساختم از لحاظ فنی ايراد کمتری داره. البته مسلماً خالی از ايراد نيست و فقط با راهنمايی و نقد دوستان می‌شه اشکالات رو برطرف کرد. در ضمن تصميم گرفته شده هر شش ماه يا حداکثر هر يک سال يکبار در طراحی سايت تغيير ايجاد بشه تا سليقه‌های متفاوت هم اعمال بشه، هرچند که بلاگ نيوز يک سايت خبری هست و مسلماً با طراحی وبلاگ فرق داره و با استناد به سايت‌های خبری ديگه، ساده بودن اولين و اساسی‌ترين نکته در طراحی اونه.
باز هم ممنون. شاد و موفق باشيد

هاجی:

گويا با پاک کردن صورت مسئله.ميشه اونو حل کرد!!!

هاجی:

اگه يه دور کامل مفاتيح الجنان با قرائت اصيل عربی از ته حلق بخونی و خلاصه با ياد آقا خودتو جر بدی.ميشه.جيگررررر......
قاللاه

سرزمین رویایی:

زیتون جان:
نه! تو با این کارت برای من باز هستی. :)

من با دو تا کارت پارس آنلاین و سپنتا میتونم بلاگتو ببینم. ولی بقیه فیلتر هستن

همه اينهايی که نوشته‌بودی برای من هم فيلترن در حاليکه قبلا (همين چند هفته پيش) هنوز بعضی‌هاشون رو بدون فيلتر می‌ديدم. ولی فعلا خيالت از بابت سرزمين رويايی راحت باشه. من که با سه تا آی‌اس‌پی امتحان کردم بدون فيلتر می‌بينمش.

آخه زیتون خانم که فیلتر خدایی بودی دیگه نوشتن نداشت...
lol
داشتم رد میشدم همینطوری و اینا

دوست عزيز
تا جائبکه دوستان از ایران خبر داده اند
وبلاگ من مدتهاست که فيلتر شده ! دولتی که از يک وبلاگ شخصی اينقدر ميترسه چه اسمی بايد روش گذاشت ؟؟؟
فرصت کتم يک وبلاگ آينه درست میکنم . موفق و شاد باشی

سرزمین رویایی جان. من ديگه برات فيلتر نيستم؟
وبلاگت با اين کارت جديدی که تازگی‌ها کشفش کردم فيلتر نيست...
خدا فيلتر کنندگان را خفه کند!

رویایی جان
من که با فیلترینگ مشکلی ندارم.
پس بهتره چیزی ننویسم.

سلام. همه بلاگهایی که نوشتی مدتهاست فیلتر شده اند. احتمالا آی اس پی شما تاحالا خراب بوده! حالا درست شد. تبریک!
بلاگ الان مشکلش برای من برطرف شد. اما خیلی وقتها باز نمیشه. در موردش گفته بودم قبلا. اون مال ترافیک سرور و مشکل آی اس پی هاست که دقیقا نمیدونم چیه. جالبه که در همون حالت با فیلتر شکن دیده میشه! بهرحال وبه دیگه.




Blog Design Studios