Golbarg:

با كارت موافقم. صدا و سيما بايد همه جوره تحريم بشه. اينو بخونى بد نيستش :
http://www.ouradventure.blogfa.com/post-43.aspx

نگار ایرانی:

آدم خوبی بوده که از شما اجازه خواسته ،معلومه که از اونا نیست. مردم ما هم حق دارن که چیزای خوب و قشنگ ببینن و توی این روزگار تلخ ذره ای هم شیرینی برای اونا غنیمته . اما اونی که باید تصمیم بگیره شمایی دوست من .

فروهر:

از بابت همکاری با تلویزیون کودتا، هر چند اسم این رو نمیشه همکاری گذاشت حتی اگر از عکسهای تو استفاده بشه ، صد در صد باهات موافقم.به هر حال این مبارزه است و معنی نداره آدم با دشمنش (البته منظورم صدا و سیماست نه این آقای محتزم که از منشش معلومه که سبزه) به هر اسمی که شده همکاری کنه. ولی از بابت اکثریت جامعه ، با این دوست عزیز موافقم. اکثریت جامعه متاسفانه اون چند میلیونی نیستند که 25 خرداد تو خیابون بودند. اکثریت اونهایی هستند که میگن : این بره اون بیاد چی به من میرسه. متاسفانه تعداد این آدمها خیلی بیشتر از کسانیه که پیگیر تغییر هستند. مسعود بهنود توی مصاحبه ای که خیلی ها رو ناراحت کرد به درستی گفت که متاسفانه آزادی و دمکراسی اولویت اول بیشتر مردم ما نیست. و تا این نباشه سایر کسانیکه میخوان تغییری ایجاد کنن هزینه زیادی رو باید بدن. این واقعیت جامعه ماست.

اسم وارد نشده است:

من با آقا صدا سیماییه موافقم.
واقعن امید بی خودی به جنبش "خاموش" سبز رو نمی تونم درک کنم

اسم وارد نشده است:

اولا که به هر حال باید از ۱ جا شروع کرد، نمی‌شه که نشست منتظر "رشدِ سطح فکری مردم!"

دوما که مردم همچین هم بیشعور نیستن! خیلی‌ وقت‌ها شده توی خیابون از زبونِ ادمایی که فکرشم نمیکردم حتا سواد خوندن نوشتن داشته باشن، یه حرفایی و یه تحلیل‌های سیاسی شنیدم که شاخم دراومده.همه چی‌ که به ۴ کلاس سوادِ من و شما نیست! شرایط زندگی‌ و محیط رو هر کسی‌ میتونه احساس کنه و ببین چی‌ سر زندگیش داره میاد!

سوماً!!! کی‌ گفت ۷۰% مردم ماهواره ندران؟! دهات هست توش آب نیست، اما پراز آنتن ماهواره هست! طوری که گاهی‌ خندم گرفته از این وضعیت!

بعدشم چرا ما با یه آدمِ کانادایی یا فرانسوی کلی‌ فاصله داریم؟! این فشارهایی که روی مردمِ ایران هست، روی هرکی‌ بود همین بود. الانشم داریم میبینیم. یه ذرّه فشار اقتصادی بهشون اومده، هر انتخاباتی چیزی هست، ناسیونالیست‌ها و ضد مهاجرا میبرن...

این اخلاقای دورو دورنگی و نامردی و زیر آب زنی‌ هم از ذاتِ ایرانی‌ نیومده که! از فشار زندگیه! وگرنه آدمیزاد همه‌جا یکییه.

شما هم کاملا حق داری که دلت نخواد عکسات از تلویزین ایران پخش شه، مردم چیز خوب و قشنگ هم اگه از تلوین ایران پخش شه به چشمشون زشت میاد! دیدم اینو که میگما!!!

در مورد راهِ سبز و اینا و اینکه به به کجا میره، خوب نمی‌شه مطمئن بود،مثل هرچیز دیگه که توی آینده هست اما خوب به هر حل ۱ گام روی به جلو که هست....

پرین:

با خانم عارفه موافقم!
قرار نیست که معجزه بشه و یک شبه همه چیز درست بشه. از همین قدم های کوچک میتونیم کم کم به هدفمان برسیم . باید خوشحال هم باشیم یک نفر تو صدا سیما که قراره کار فرهنگی بکنند چنیین طرز تفکری داره و میتونه این طرز تفکر را به نحوی به مخاطب هایش بده.
و واقعیت اینه که صدا سیما هنوز خیلی مخاطب داره از طبقات مختلف جامعه پس چه بهتر که این امکان کوچیک برای ساخت برنامه بهتر را از دست نداد.

jay:

دوست عزیز
همکاری با صدا و سیما که خوب معلومه آینده اش چی هست من تمام کارمندان رو مزدور نمیدونم ولی دران با خدمت در اون شبکه فریب و دورع و ریا به خورد مردم به قول خودشون 70 درصد ملت میدهند و این کار خوبی نیست ولی با این خط نوشته اون فرد کاملا موافقم " در ضمن هیچ تضمینی نیست که زندگی‌ زیر دست حاکمان سبز با الان فرق زیادی داشته باشه " دهه 60 اکثر کسانی که الان ادعای نماینگی و رهبری جنبش سبز دارند چه کسانی که در ایران هستند و چه تحفه هایی که جمهوری اسلامی فرستاد اروپاو امریکا تا نقش اپوریسیون قانونی حارج از کشور رو نمایندگی کنند او.صاه هیچ بهتر از لان نبود ... موسوی 20 سال فرضت داشت ولی هیچگوته حرفی برای شفاف شدن تاریح معاصر که ایشون نقش بزرگی در اون داشتند نزد و تا روز آخری که بلندگو در اختیار داشتچسبیده بود به دمب امام راحل و آرزو داشت به دوران طلایی اش برگرده ! افسوس درد زیاده :-( ...

مهری:

هر کسی اعتقادات خودش رو داره ولی همکاری با صدا و سیمای کودتا .هرگز.هرگز.هرگز.

ps:

You are not going to let that guy use these photos ! it's not worthy and that's all.

اسم وارد نشده است:

من هم با خانم عارفه موافقم.
این خط کشی ها فایده نداره و به سود هیچ کدوم ماها نیست.

دختر دی:

من باهات کاملا موافقم پسر رویایی.از هر جا خبرای دروغ و مصاحبه های احمقانه و بقیه مزخرفاتشون رو تهیه می کنن برن عکسهای فیلیکر رو هم تهبه کنن.

ا:

70% مردم ماهواره دارند جناب
فقط کافیه یه شب برین رو پشت بوم و نگاه کنید
جنبش، همونطور که میر ما گفت طیف های زیادی رو دربرمیگیره
لازم نیست حتما کسانی رو جزو جنبش بدونیم که مثلا ماهواره دارن یا . . .
به هرکس در این سیستم به اسم دین ناحقی شده و معترضه رو میشه جزو جنبش دونست

تجربه شخصی من هم میگه بهتره این خط کشی با صدا سیما رو کنار بذاریم، چون یه هویت واحد نیست، هر کدوم از افراد اون تو افکار و عقاید خودشون رو دارند. من هم یه روز فکر می کردم باید همه شون به خاطر خونهای ریخته شده از اون تو بیان بیرون.ولی یه روز موقعیتی بود که نیاز داشتن با یه نفر مصاحبه کنن و کسی که من باهاش رودرواسی داشتم تقریبا به زور من رو برد جلو دوربین، به خبرنگار عزیزی (که به خاطر اینکه مشکلی براش درست نشه اسمشو نمی گم) ولی اون موقع به نظرم عزیز نبود، یه کودتاچی پررو بود، گفتم ما از دست شما صدا و سیماییها چیکار کنیم؟ خوب نمی خوام مصاحبه کنم (و واقعا اونا هم گیر کرده بودن هیچ کس طرفشون نمی اومد) بیچاره با مظلومیتی سرش رو انداخت پایین و گفت ما ماموریم و معذور، که خجالت کشیدم. با خودم گفتم خوب این بنده خدا خانواده و زندگی داره، چه کاری از دستش بر میومده تو این حوادث، خودش رو کشیده کنار، گزارش سیاسی نمیده، چرا من باهاش اینطوری برخورد کردم! خلاصه اینکه این دوست شما هم نه دشمن ماست نه اهل زور و زر و تزویر، اگه ماها دست به دست هم بدیم شاید ایرانمون زودتر به آزادی برسه،




Blog Design Studios