امير محمد:

عاشقتم . ته جملست
اينكه اون تنها كسي است كه دخترها جلوش مريم مقدس ميشن ...
راستي پيشنهادي براي اين آدم نداري...؟

•سلام دوست خوبم باید ازشما وتمام دوستانی که برای تحقق حقیقت تلاش می کنند قدرشناس بود
برای آشنايي هر چه بیشتر با معلم تفکر و انديشه ، نظريه پرداز معناگراي ايراني و رهبر جمعيت ال ياسين ، استاد ايليا رام الله (پيمان فتاحي) می توانید به سایت زیر مراجعه کنید
www.ostad-iliya.org

اسم وارد نشده است:

مرسی که کامنت دونی رو باز کردی

اما چيزی که من می بينيم بيشتر پسرهای بدی هستند که نصيب دخترهای خوب و نجيب ميشن ...
پسرهايی که خوب بلدن نقش بازی کنن و به قول يکی از دوستام حسابی حال کرده و جوونی و حالا قصد زندگی داره ...اگه مرد باشه خوش هاش نوش جونش ولی مردونه زندگيشو ميسازه اما اگه نامرد باشه يه دختر رو باسندی به نام سند ازدواج بدبخت ميکنه ...از ديد من که دخترم تعداد دخترهای نجيب و مودب جامعه بيشتر از پسرهای اين مدليه ...تعصبی ندارم ...چيزی که دارم می بينم رو ميگم ...از دختر ها بگو رويايی دخترهايی که نصيب گرگ ميشن !
چرا بازی ؟ته ته همه ی اين عشقبازی های دخترها يه حسی هست که ميخواد مادر باشه ...زن باشه ...اين ترس و بی اعتمادی و فضای ناامن و حق با جناب جامعه که طرفدار آقايونه باعث ميشه تا اون دختر به گفته ی شما خودش رو مودب جلوه کنه ...کی واقعا می دونه زن جماعت توی ايران چی ميکشه ؟!هيچ کس جز يک زن ...يک دختر ...

يعنی من به معنای کلمه عاشق اين کلمه های صريح و ساده ای که هستم که توی اين وب رويايت می نويسی رويايی!
هر طوری شده هر از گاهی فيلترشکن گيرميارم و ميام يهوی پست هاتو ميخونم ...هميشه بنويس !خب ؟!
تو جز معدود آدمهايی هستی که می دونی چی ميخوای ...ولی نمی دونی وقتی توی يه پستت از حسی با نام حسادت نوشتی يک جورايی دلم خوشحال شد نه ازاينکه حسادت کردی ...از اينکه که جنس دوست داشتن بانو تا اين حد فرق داشته که شده قلقلک حس حسادت شما ...
بنويس رويايی ...وقتی اينجارو ميخونم گاهی لجم در مياد .بهت حسودی ميکنم !خيلی !به سرراستی و مصمم بودنت ...نامه به کودک اون دو عزيز هم عالی بود ...نيومدم هندونه بذارمو برم که هندونه گذاشتن من برای کسی ثمری نداره اما بعد چند سالی که خوانندتم دلم خاوست بيام بگم دستمريزاد ...موفق و شاد و سبکبال باشی هميشه رويايی... :)

سرزمين رويايي:

ن عزيز:
من کلن مخالف کلی گويی و همه را با يک چوب راندن هستم. هيچ وقت هم نظرم را قطعی نمی گويم که حتمن همينطور است. چون خيلی وقت ها نظرم عوض شده و شفاف هم در همين سرزمين رويايی نوشته ام که ديگر اينطور فکر نميکنم و حالا می بينم آنطوری بهتر بوده است. پس اگر قطعی و کلی بخواهی نظر بدهی بايد بدانی که به اشتباه نزديک تری. زن جماعت و مرد جماعت کلمات کلی هستند که من هيچ وقت باور نمی کنم. هميشه آدم های خوب هستند. بايد گشت. همانها اميد من به زنده بودن اند. اگر همه زنها و مردها مثل همين پست من بودند ديگر اميد کلمه‌ای مضحک بود.

نغمه:

ادامه ۲ :
مشکل بعدی عدم روراستيه.
دو طرف با هم روراست نيستند و شهامت راستکويی را ندارند
پنهان کردن شخصيت اصلی و متوسل شدن به وسايل آرايشی - ماشين و موبايل مشکل بعديست.
دختر و مرد ايرانی به غايت زيبا هستن و نيازی به يک ساعت وقت آرايش کردن و عطر و ادکل زدن ندارند. (اين نظر شخصيه منه - نظر سايرين محترم است)
خوشا به حال مردانی باکمالات مانند شما که به دور از ونوسيهای خيابانی هستيد و برعکس.

نغمه:

آخه هر دو مقصرند (هم دخترا - هم پسرا) ولی محيط هم به اين اوضاع دامن ميزنه. همه ميخوان خودشونو بهتر از اونی که هستن نشون بدن. دخترا به پسرا بی اعتماد شدن و پسرا هم همينطور. ولی پسری رو نديدم که بعد از شب خوابی با دختری با او عروسی کنه. دخترا دو روتر هستند اينو قبول دارم ولی پسرا هم کاری از سر اعتماد نکردند. همه کارا به شب خوابی با هم تمام نمی شه. ولی به نظرم هر دو طرف خيلی ظاهربين شدن و خانواده ها هم همينطور.
و اينکه از اول برای آشنايی يا دوستی شرط و شروط نمی ذارن .
همه شرايط بايد از اول مطرح بشه همه دوستی ها قرار نيست به عروسی ختم بشه.

ن:

بیچاره اون مردی که ادعای قداست دختری رو خریدار باشه. زن جماعت ذاتا بی وفا و پنهان کاره و این از حس عدم اطمینان اش ناشی می شه. تک تک شون حتی صاف و ساده ترین شون به طور ذاتی دو رو هستند و این رو موقع جذب جنس مخالف به خوبی نشون می‌دن (مردها به مراتب رو راست تر هستند و اغلب خود واقعی شون هستند). اتفاقا دخترهایی که صمیمی تر و دوست داشتنی تر هستند احتمال داره بیشتر دوخت و دوز شده باشند! تجربه ی شخصی من نشون می ده که یک مرد باید احمق باشه که به به وفا و صداقت یک زن باور داشته باشه.

البته حسادتی که گفتم به اين معنی نيست که می خوام مثه پسرای مو سيخی باشم! هرگز...
با اين مشکل دارم در مقابل يک پسر مثبت و روشنفکر می شود مريم مقدس نبود!!

اين پست دقيقا در مورد پسرها هم صادقه. اينكه كارهاشون رو مي كنن و موقع ازدواج به ياد دخترهاي آفتاب مهتاب نديده مي افتند.
سوال من اينه كه چرا دنبال كسي نيستين كه در اون چارچوب جغرافيايي به دنيا اومده باشه ولي قرباني يا فاعل به قول خودتون روابط جهان سومي نباشه؟ كم هست ولي حتما پيدا مي شه.

سرزمين رويايي:

نيکي جان آزاده جان:
من از ديدگاه يک پسر به اين ماجرا نگاه کردم. پسرها هم از ديد دخترها حتمن مشکلاتي دارند که شما بايد از ديد خودتان بنويسيد. حتمن بنويسيد و پابليش کنيد تا ما آن طرف شيشه را هم ببينيم.

دریملند عزیز
کاش می گفتی اون پسرهای بد هم سهم دخترهای نجیبی می شند که مودب هستند کمتر پارتی دعوت میشند و...این دخترها بازنده ترینها هستند! حتی از پسرهای مودب هم بازنده ترند.اما شخصا اینجور بازنده بودن رو ترجیح دادم.

azadeh:

fekr konam behtare jaye dokhtar va pesar o too neveshtatoon avaz konin:))

واقعا اینطوریه؟
عجب نامردیه ایه!

ps:

Aval thanks for opening the cms. Kinda agree, but take it easy!

نمی دونم چرا تو پست غم بهاری کامنت نذاشتم! ولی عميقا باهات موافقم و همدردی می کنم! منم حسودی می کنم به پسرايی که همينجوری که نه کاری به کتاب و فيلم و فلسفه و ادبيات و خيلی چيزای روشنفکرانه ديگه ندارند و به جنس مخالف از دید چیزی که خودتم میدونی نگاه می کنند اما در ايجاد رابطه با جنس مخالف فوق العاده راحت تر عمل می کنند و به نتايج شايد بهتری می رسند! خودم در حيرانم که چرا دخترايی که ارادت ويژه ای بهشون دارم سعی در اين دارن که منو فقط به عنوان يه دوست و همراز قبول داشته باشن نه کسی که دست در دست هم تو خيابون باهاش قدم بزنن! خودم اينجا کمی اعتراف می کنم دختری که جدا علاقه شديدی بهش داشتم به صورت درد دل از عشقش به يکی ديگه گفته! من نمی دونم يا من در انتقال حرفام یا نوع احساسم مشکل دارم يا بحث يه چيز ديگس! خلاصه رويايی جان غم بزرگيه...
راستی مخلصيم!




Blog Design Studios