it was fun visiting here. wishing you a great day! bring heavy cream just to a boil: http://www.allucher.com/sato_blog/archives/2005/04/post_110.html , keep scrolling down for pastry cream recconsequentlyipe

به وبلاگ‌ام سر زده بودید، ممنون!
به فرض که همه‌‌ی این حرف‌ها درستََ باشد، اما به گمان‌ام به این مورد ربطی ندارد چون دلیل مجازات این افراد تجاوز به عنف بوده است. نمی‌گویم مجازات چنین جرمی باید اعدام باشد، اما حداقل این‌که جرم کوچک‌ای نیست و این‌گونه آه و ناله راه انداختن نه مشکلی را حل می‌کند و نه چیزی را شفاف.

دوست عزیز،
اکثر مذاهب، به خصوص مذاهب ابراهیمی جنسیت را سرکوب کرده اند، چرا که این راه مناسبی برای پرورش آدم های عصبی و هراسناک است و بدین سان می شود آنها را تحت سلطه گرفت. انسان سرکوب نشده انسان آزاد است و باید از او ترسید چون همه چیز را زیر سوال خواهد برد. آزادی های جهان غرب هم حتی صد سال از عمرشان نمی گذرد. دنیای غرب پس از کلی سر و کله زدن موفق شد مذهب را از حوزه قوانین اجتماعی تا حدی دور کند و گرنه شاهد این صحنه در هر گوشه جهان می توانستیم باشیم. بحث جالبی را پیش کشیدی.

دوست عزيز
متاسفانه قوانين اسلام بسيار ارتجاعی هست . همجنسگراها همانطور که خودت نوشتی بطور غريزی همجنسگرا هستند و علم پزشکی و ژنتيک اين رو ثابت کرده . در کشور ايران کدوم قشر از ملت حق و حقوق قانونی دارند که همجنسگرا هاداشته باشن ؟
اميد به روزی که اعدام وحشيانه در ايران ممنوع بشه

سيما:

دوست رويائيم
واقعا متاسف شدم... اين خبر رو نداشتم. دردناکه... خيلی... تنم يخ کرد وقتی اين عکس رو ديدم.

شبنم جان :
من متن را بر اساس خبری نوشتم که جرم دو نفر لواط با یکدیگر بوده نه تجاوز !
باز هم متشکرم .

دوست بی اسم :
تو فرض کن من علاقه ی شخصی ام را توجیه کردم .
کاش نمی ترسیدی و حداقل اسمت را وارد می کردی.
اگر کمی دانش داشتی می دانستی که علاقه به هم جنس در اثر صفات ژنتیکی فرد ایجاد می شود مانند رنگ مو .حالا تو بگو باز هم گناه کار است برای رنگ مویش !!!

اسم وارد نشده است:

ناخودآگاه است؟ چرا علاقه‌های شخصي‌ات را توجيه می‌کنی؟ هان؟

رويايی عزيز، البته تا اوجا که من می دونم جرم اين دو تجاوز به يک پسر بچه بوده، ولی باز هم اعدام برای چنينی جرمی اون هم برای دو نوجوان ، خيلی خيلی سنگين هست، متاسفانه در جامعه ما فقط توقع و خواسته از جوونها وجود داره، توقع اینکه کمترین و محدودترین رفتار جنسی رو داشته باشن، و اینکه جامعه در برابرشون چه مسئولیتی داره، اینکه چطور از بچگی تا جوانی تنها گذاشته میشن، و...ندیده گرفته میشه. واقعا با دیدن این عکسها هر بار داغ دلم تازه میشه...تولد وبلاگ قشنگت رو تبریک میگم




Blog Design Studios