ایرانی مقیم آمریکا:

سرزمین رویایی عزیز دیدم امروز نوشتی یوتو در برلین هم سبز ماند خواستم بیام بگم مدونا هم سبز شد. چند ماه پیش در شهر من کنسرت داشت و رفتم و امروز لینک یکی از کنسرت‌هاش توی یکی از شهر‌های دیگه رو پیدا کردم و دیدم که بعد از انتخابات صحنه مردم ایران با دستبندهای سبز و رای من کجاست را هم اضافه کرده به اون قسمت ویدئوی اولین آهنگی که می‌خونه. این هم لینکش...توی ثانیه‌های 55 تا 58 کلیپ می‌تونی صحنه‌ای از تظاهرات بچه‌ها رو ببینی با پلاکارهای رای من کجاست توی این کلیپ. اون چند ثانیه اول رو هم حتما نگاه کن چیزهای دیگه‌ای هم از ایران گذاشته.
http://www.youtube.com/watch?v=ZecgiAd4urQ&feature=player_embedded
بیست و پنجم جولای (همین شنبه‌ای که میاد) در بیرون از ایران برای حمایت از شما دوستان می‌خواهیم غوغا کنیم. اون پارچه سبز امضاء شده که الان طولش به دو هزار متر رسیده از برج ایفل ساعت هفت بعد از ظهر به وقت پاریس آویخته خواهد شد و همراهش هم در بیشتر از پنجاه شهر در دنیا تظاهرات خواهد بود.

خطاب به محمد:دوست عزیز،کمک ها از جانب دولت نهم نبوده.تلاش بفرمایید و سوادتان را بیشتر کنید.نه تنها احمدی نژاد بلکه هیچ دولتی نمی تواند بدون اجازه و تصویب مجلس به هیچ کشوری کمک مالی کند یا وام بدهد.!پس مسئولیتش با مجلس است نه احمقی نژاد.!!!!به خدا دلتان خوش است.تهران راهمه ایران می بینید.سی ساله پیش برای همه ایران تصمیم گرفتید و امروز به گ.وه خوردن افتاده اید.تکرار نکنید این داستان را.اول ببینید که چه می خواهید و بعد اینها را بیرون برانید.این بهتر است اگر بدانید.

نگار:


راز بـــي اخـــلاقــي مســـلــمانان

و "خواجه نصير الدين " دانشمند يگانه ي روزگار در بغداد مرا درسي آموخت که همه ي درس بزرگان در همه ي زندگانيم برابر آن حقير مي نمايد و آن اين است :در بغداد هرروز بسيار خبرها مي رسيد از دزدي , قتل و تجاوز به زنان در بلاد مسلمانان که همه از جانب مسلمانان بود . روزي خواجه نصير الدين مرا گفت مي داني از بهر چيست که جماعت مسلمان از هر جماعت ديگر بيشتر گنه مي کنند با آنکه دين خود را بسيار اخلاقي و بزرگمنش مي دانند ؟من بدو گفتم : بزرگوارا همانا من شاگرد توام و بسيار شادمان خواهم شد اگر ندانسته اي را بدانم .خواجه نصير الدين فرمود :اي شيخ تو کوششها در دين مبين کرده اي و اصول اخلاق محمد که سلام خدا بر او باد را مي داني . و همانا محمد و جانشينانش بسيار از اخلاق گفته اند و از بامداد که مومن از خواب بر مي خيزد تا هنگامي که شبانگاه با بانويش همبستر مي شود , راه بر او شناسانده شده است .اما چه سري است که هيچ کدام از ايشان ذره اي بر اخلاق نيستند و بي اخلاق ترين مردمانند وآنکه اخلاق دارد نه از مسلماني اش که از وجدان بيدار او است.من بسيار سفرها کرده ام و از شرق تا غرب عالم و دينها و آيينها ديده ام . از "غوتمه ( بودا ) "در خاورزمين تا "ماني ايراني" در باختر زمين که همانا پيروانشان چه نيکو مي زيند و هرگز بر دشمني و عداوت نيستند .آنها هرگز چون مسلمانان در اخلاقشان فرع و اصل نيست و تنها بنيان اخلاق را خودشناسي مي دانند و معتقدند آنکه خود بشناسد وجدان خود را بيدار کرده و نيازي به جزئيات اخلاقي همچون مسلمانان ندارد .اما عيب اخلاق مسلماني چيست اي شيخ ؟ در اخلاق مسلماني هر گاه به تو فرماني مي دهند , آن فرمان " اما " و " اگر " دارد .

در اسلام تو را مي گويند :دروغ نگو ... اما دروغ به دشمنان اسلام را باکي نيست .غيبت مکن ... اما غيبت انسان بدکار را باکي نيست قتل مکن ... اما قتل نامسلمان را باکي نيست .تجاوز مکن ... اما تجاوز به نامسلمان را باکي نيست .و اين " اماها " مسلمانان را گمراه کرده و هر مسلماني به گمان خود ديگري را نابکار و نامسلمان مي داند و اجازه هر پستي را به خود مي دهد و خدا را نيز از خود راضي و شادمان مي بيند .

و راز نابخردي و پستي مسلمانان در همين است اي شيخ کسلان ....


از اسرار اللطيفه و الکسيل

سرزمین رویایی:

درنای عزیز:
اصلن من چنین فکری نکردم. حتمن مادران و مادربزرگ‌ها هم نقش داشته‌اند. منظور کلی من چیز دیگری بود، گاهی با پرداختن به جزئیات از کل باز می‌مانیم.

Dorna:

این فقط برای فرزندان پسر ایرانست یا دختران را هم شامل میشود؟ من بیشتر مثل مادر و مادربزرگم دغدغه ی حقوق بشر را دارم. بنظر میرسد که شما ۵۰٪ جمعیت ایران را نادیده گرفته اید و اینهمه زحمت و دردی که مادران و مادر بزرگها و زنان امروز برای آزادی کشیدند و می کشند را فراموش کردید.

دانلود کنید:
لیست کمکهای دولت نهم به کشورهای خارجی
http://rapidshare.com/files/256773399/1-komak_khareji.pdf.html

اسم وارد نشده است:

منظورم تب و تاب بود

سلام دوست گرامی خسته نباشید
این روزها همه در تاب و تاب آن وطنیم. وطنی که دست یک مشت جانی افتاده است. اما آزادی نزدیک است. تشکر از لینک آن آهنگ های زیبا
پایدار باشید




Blog Design Studios