سرزمین رویایی:

ایرانی مقیم امریکا عزیز:
نه ما همچنان امیدوار به آینده سبز و تغییر به سر می‌بریم و ذره‌ای ناامیدی به خودمان راه نمی‌دهیم. خبرهای ایرانی‌های خارج از کشور می‌رسد و می‌بینیم ویدئو‌های شما را. ممنون که دستانتان از این راه دور در دستان ماست. این خود بزرگترین دلگرمی برای جوانان داخل ایران است. با مهر

ایرانی مقیم آمریکا:

سلام سرزمین رویایی عزیز. من که از بیرون ایران وصل می‌شم و چیزی در مورد این نوشته نمی‌تونم کامنت بذارم پس بذار از چیزهای دیگه برات بگم.
می‌خوام بدونی که ما ایرانی‌های خارج ایران همچنان پشت شما هستیم. همین الان زنگ زدم به یکی از فامیل‌هام توی کالیفرنیا که بهش تولدش رو تبریک بگم. دیدم عجله داره مثل اینکه. گفتم بد موقعی زنگ زدم؟ گفت دارم می‌رم تظاهرات برای ایران. اون هم روز تولدش. هر یکشنبه اینجا برنامه هست. من کالیفرنیا نیستم ولی توی شهر من هم چند روز پیش تظاهرات بود و حدود سیصد نفر اومده بودند. مقدار زیادی هم خارجی هر دفعه به گروه اضافه می‌شه. نمی‌دونم از بیرون ایران چقدر به شما خبر می‌رسه. فقط وظیفه خودم می‌دونم که بیام به شما عزیزان دلگرمی بدم و بگم که ما اینجا همه کاری که از دستمون بر میاد داریم می‌کنیم و فراموش نکردیم. امروز یکشنبه یه تظاهرات بزرگ توی لوس آنجلس هست که همین فامیل ما داشت می‌رفت در حمایت از شما عزیزان در ایران. روز بیست و پنج جولای هم روز تظاهرات جهانی برای ایران اعلام شده و در سراسر دنیا ایرانی‌ها توی شهرهاشون جمع خواهند شد برای حمایت از شما دوستان در ایران. از روز بعد از انتخابات هر روز روبروی سفارت ایران در لندن تظاهرات هست. هر روز بعد از ظهر. یک روز هم نبوده که ایرانی‌ها جمع نشند اونجا. درست یکماه هر روز اونجا برنامه هست. به عنوان کسی که بیرون ایران زندگی می‌کنه می‌تونم بگم تنها نگرانی همه ما اینجا این هست که شما عزیزان خسته بشید و ممکنه زیاد اذیت بشید اونجا. نگرانی دیگه ما ناامید شدن شماست. دوست دارم به تمام دوستانی که می‌شناسی اینها رو بگی که ما هر روز اینجا کاری داریم می‌کنیم. روزهایی که وسط هفته هست کارت‌های رای من کو به انگلیسی به دست مردم می‌دیم و زیر برف پاک کن ماشین‌ها می‌ذاریم و به مردم می‌گیم که چی شده توی ایران. البته بیشتری‌ها دیگه خودشون می‌دونن. روزهای تعطیل هم که تظاهرات هست می‌ریم و تلویزیون‌های شبکه‌های مختلف میان و فیلم می‌گیرن. توی محله وست وود توی کالیفرنیا روز هجده تیر چهل هزار ایرانی اومده بودند برای حمایت از شما. این‌ها رو به بچه‌های خوب ایران بگو که ناامید نباشند و بدونند که همچنان اینجا هیچی فراموش نشده و هر روز هم عده‌ء بیشتری به ما اضافه می‌شند. خارجی‌ها هم میان و هر چی ما به به فارسی شعار می‌دیم تکرار می‌کنن با همون لهجه‌ء خودشون. ببخش سرت رو درد آوردم. چون کامنتی برای نوشته نداشتم گفتم چیزی بنویسم که دوست دارم تو و همه دوستان توی ایران بدونن و اون هم اینه که ما به شما افتخار می‌کنیم و هیچی از یادمون نرفته و همچنان ادامه می‌دیم. به امید روزهای بهتر.

شراره:

خيلی وقته حرفاتو مي خونم. نميدونم چرا الان دارم برات می نويسم اما خيلی دوستت دارم چون دوست داشتنی هستی...
اميدوار و سبز بمون و بدون بيشتر از بي بی سی اعتبار داری ;)

سرزمین رویایی:

گراند کافه عزیز:
این یک اشکال نرم‌افزاری است. در اصل آلوده نیست اما باید آنتی ویروست را غیرفعال کنی و این نرم افزار را نصب کنی !

مرسی نازنين، نصبش کردم. الان دیگه خدا هم نمی تونه ردمو پیدا کنه! :-)

گراند کافه:

آنتی ویروس میگه این patch آلوده س.

سرزمین رویایی:

شبنم جان:
گذاشتم اینجا:
http://www.dreamlandblog.com/files/easy%20to%20hide.zip

رويايی جان لینکش کار نمی کنه. اون لینک کمکی هم تاثیری نداشت..!

سلام دوست عزيز..من تا قبل از انتخابات زياد وبلاگت رو نميخوندم ولی از يک ماهی قبل از انتخابات خواننده وبلاگت شده ام.يعنی هر روز سر ميزنم که ببينم به روز شدی يا نه؟ با اولين پستی که بعد از تقلب و کودتا گذاشته بودی يک ساعت گريه ميکردم و حال نزاری داشتم ولی از اون به بعد هميشه با خوندن پستهای خوبت اميدوار تر ميشم و حتا در يکی از پستای وبلاگم که بعد از خوندن وبلاگ تو نوشته بودم و حالم خیلی خوب بود از خوندن نوشته ات توی پستم بهت لينک دادم.دوست عزيز موفق و پيروز و پر اميد باشی و من يکی از کسايی هستم که با خوندن وبلاگت سرشار از اميد و انرژي ميشم.

سلام دوست عزيز..من تا قبل از انتخابات زياد وبلاگت رو نميخوندم ولی از يک ماهی قبل از انخابات خواننده وبلاگت شده ام.يعنی هر روز سر ميزنم که ببينم به روز شدی يا نه؟ با اولين پستی که بعد از تقلب و کودتا گذاشته بودی يک ساعت گريه ميکردم و حال نزاری داشتم ولی از اون به بعد هميشه با خوندن پستهای خوبت اميدوار تر ميشم و حتا در يکی از پستای وبلاگم که بعد از خوندن وبلاگ تو نوشته بودم و حالم خیلی خوب بود از خوندن نوشته ات توی پستم بهت لينک دادم.دوست عزيز موفق و پيروز و پر اميد باشی و من يکی از کسايی هستم که با خوندن وبلاگت سزشار از اميد و انرژي ميشم.

واقعاً عالی بود... هرچند لینک دانلودش فعلاً کار نمی کنه ولی سعی می کنم دوباره وصل یشم و دانلودش کنم. به اشتراک گذاشتمش توی گودرم... موفق باشي, امیر




Blog Design Studios