ندا.ح:

بر خاک من بنویسید/ او ندانست/ و هرگز نخواست که بداند/ من هرگز نخواستم بدانم/ فقط زیستن آب را تماشا کردم/ و سکون خاک را/ من آنچه را اندیشیدم/ رها کردم ... بیژن جلالی

سرزمین رویایی:

مهناز عزیز:
اینجا رو بخون و دانلود کن:
http://www.dreamlandblog.com/2009/04/20/i/06,08,18/

مهناز:

با تشکر از شما . من تقريبا هيچکدام از لينکهايی که گذاشته ايد را نمی توانم باز کنم . آيا راه حلی برای آن داريد ؟ چون واقعا دلم می خواهد آنهاراببينم و بخوانم ولی متاسفانه نمی توانم .

مريم:

خاك ،خون را فراموش نميكند!

آرش:

آقای شاهرودی سردار یدالله جوانی و همکاران کودتاگر او را دستگیر و محاکمه کنید:

یک هفته قبل از انتخابات بولتن "تحلیل روز"، نشریه ای که به صورت اختصاصی برای فرماندهان و هادیان سیاسی سپاه ارسال می شود، از پیشی گرفتن میرحسین موسوی بر محمود احمدی نژاد در اغلب استان های کشور به ویژه در تهران بزرگ خبر داد.

یدالله جوانی رییس دفتر سیاسی سپاه پاسداران در مصاحبه ای مفصل با شماره دوشنبه 18 خرداد هفته نامه صبح صادق (ارگان دفتر سیاسی) در اظهاراتی تهدید آمیز پیشاپیش احمدی نژاد را برنده انتخابات معرفی کرد وگفت سپاه پاسداران "هر حرکتی برای انقلاب مخملی را در نطفه خفه خواهد کرد."

" استفاده از یك رنگ خاص برای اولین بار در انتخابات نشانه ای از كلید خوردن پروژه انقلاب مخملی در انتخابات دهم است."

ما پیروزیم

اولین اطلاعیه‌ی رسمی‌ی سخنگوی ستادِرهبری‌‌‌خالی‌مجازی‌ی انقلاب‌مخملی

ندای عشق‌ِکافی‌ندیده از هادی‌ی ورپریده: نبوی‌جان، هرچند که عضو ستاد هستی، ولی بدان :) که مهم‌ترین و اولین هدف، از جا برداشتن خامنه‌ای است، نه سر جا نشاندنش. این همه خون نریخته است که او دوباره سر جایش نشیند (نِشیند یا بنشیند). بعنوان یکی از اعضاع ستاد، اراده‌ات را به نام آزادی تحمیل کن! نه! پیشنهاد بده.

ماتلی‌مدال: من! بعنوان سِروِرِ مدال‌دهندگان کل جهان، مدالی را که به آقای عبدالله نوری داده بودم (1)، پس‌گرفته و به گردن ...

شاهین: مهم نیست! مهم اینست که خامنه‌ای، با تضمینات لازم، برود و چهره‌ای هرچه‌بیشتر قابل اعتماد، برای هر دو طرف، البته با کار اقناعی! به ولایت‌فقاهت برسد و به هیچ‌یک از ارگان‌های نظام، صدمه‌ای نرسد. من که میگم منتظری آدمِ به‌اندازه‌ی‌نیاز! خوبی‌ست.

جوادکودتاچی‌انقلابی‌‌مخملی‌نما: و نه شک کنید و نه خاهان* برگزاری دوباره‌ی انتخابات باشید. نقطه‌ی پایانی به جمله‌ی پرخونریزی بگزاریم، اگر بگزارند. در هنگام فشار از پایین و توافق از بالا، فوری با برگزاری انتخابات، امکان ترس از نتیجه‌ی آن را، ایجاد نمی‌کنند. منتظری رهبر، موسوی رعیس‌جمهور. تمام. اراده و تصمیم، چیز خوبی‌ست!

رند: تعیید می‌شود!

سروناز: موسوی، رعیس جمهور مایی - سَلله الا محممد، منتظری خوش آمد
...
...




Blog Design Studios