اسم وارد نشده است:

http://ghalamnews.ir/news-20504.aspx

قلم - حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی‌اکبر محتشمی پور اعلام کرد: بدون مچ‌بند و شال سبز رنگ پای صندوق‌های رای حاضر شوید.


رییس کمیته صیانت از آراء در گفت‌وگو با خبرنگار قلم‌نیوز تاکید کرد: در حوزه‌های اخذ رای بدون مچ‌بند و شال سبز رنگ حاضر شوید تا شائبه‌ی ابطال رای را بدین شکل برطرف کنیم و بهانه دست بهانه‌گیران ندهیم.

محتشمی‌پور پوشیدن لباس سبز یا انداختن روسری سبز رنگ در حوزه‌های اخذ رای ممانعتی ندارد.

وی درباره دیگر توصیه‌های انتخاباتی یادآور شد: در برگه‌های رای نام کامل مهندس میرحسین موسوی خامنه را بنویسید هرچند که تشابه اسمی هیچکدام از نامزدها با یکدیگر ندارند ولی برای اینکه بهانه دست آنان ندهیم بهتر است این موضوع را نیز رعایت کنیم.

پایان لیگ برتر انتخابات...

saeed:

ای وووووووووول به این ایده و به این کامنتدونی که بازم بازه :دی

رویایی جان تو خیلی ماهی مخصوصا این روزها كه انقدر زود عكس و اینا برای ما می‌ذاری. من اول میام اینجا بعد میرم یوتوب رو چك می‌كنم. من چند روزه دیگه تصمیم گرفتم به میرحسین رای بدم به جای كروبی. الآن هم تلاش كردم همسرجان رو دلش رو نرم كنم به كروبی رای نده. می‌خنده و میره می‌شینه پای كامپیوترش. بهش گفتم رویایی گفته باید دونفر رو اون وری كنم، فعلا تو دم دستی:) باز می خنده.

كیف می‌كنم از این همبستگی مردم طفلكمون. الف نون لقمه ی بدبوی بدمزه‌ای بود...

ایرانی مقیم آمریکا:

دوست داشتم این پست شما را. من و یکی از دوستان هم برای جمعه داریم آماده می‌شویم. کسی را امروز صبح خواستم همراه کنم. نشد. ولی باز هم سعی خواهم کرد. این هم لینک دانشجویی در کانادا که با بقیه دانشجوها باید راهی دور برود تا رای بدهد. به قول خودش یک رای هم یک رای است.
http://crypticuniverse.blogspot.com/2009/06/blog-post_09.html




Blog Design Studios