سلام خوشحالم کمیپین تلفنی مورد توجهت قرار گرفته. ممکنه خواهش کنم لینک مستقیم سایت رو هم اضافه کنی؟ ممنونم
http://www.setadema.com

سلام. من هم فکر می‌کنم آزادی بيان يعنی آدم‌ها جرات کنند بگويند اول بايد شگم مردم ما سير باشد و اول بايد جوان خودمان خوشحال باشد بعد به غزه و حزب‌الله لبنان کمک کنيم(يعنی کو تا مردم خودمان خوشبخت بشوند تا بعد به اينها برسيم)
من هم موافقم با اينکه اين سخنرانی ببشتر برای قشر محروم است که فعلا در حد دغدغه‌ی نيازهای اوليه خودشان مانده‌اند(و حق هم دارند) و فعلا فقط به کسی رای می دهند که اميد نان داشته‌باشد. به اينها نمی‌شود گفت صبر کنيد تا آزادی بيان به شما نان دهد و بشود پرسيد چی کجا خرج می‌شودُ که مشکلات شما هم حل شودُ به اينها فقط بايد اميد داد که مشکلتان حل می‌شود.
اصلا تبليغات انتخابات بيشتر برای آنهايی است که از يک جريان خاص حمايت نمی‌کنند و منتظرند ببينند کجا بيشتر به نفعشان است بروند آن طرف.
به‌هرحال بهتر است جلوی ادامه‌ی اين وضعيت را گرفت. بار پيش هم همين شد و رای‌های خاموش کار خودشان را کردند و بدبختيش نصيب همه شد.
يکمی از برج عاج بياييم پايين. ببخشيدا!

الناز:

به نظرم مصاحبه اول میرحسین بسیار عالی بود. چراکه من برخلاف خیلی‌ها که خرده گرفته‌اند چرا میرحسین به اقتصاد، تورم و بیکاری پرداخت اما به حقوق‌بشر و دموکراسی نپرداخت معتقدم دغدغه 80٪ ملت ایران همین اقتصاد است نه این چیزها.


نشان به آن نشان که چند وقت پیش هم بی‌بی‌سی نظر سنجی منتشر کرد که در آن 75٪ پرسش شده‌ها: بیکاری، فقر و تورم را مهمترین دغدغه‌های خویش دانستند و مسائلی از قبیل برنامه هسته ای، فساد، رابطه با آمریکا، نبود دموکراسی، مسائل حقوق بشر، بهداشت و آموزش در رده‌های بعدی قرار داشت.


این واقعیات تلخ نشان می‌دهد که گرچه مسائل حقوق بشری دموکراسی خواهی‌ مهم‌اند اما اینها در اولویت اول اکثریت مردم نیستند و متاسفانه تنها قشر معدودی از نخبگان، طبقه متوسط مدرن شهری (ونه اکثریت این طبقه ) و تحولخواهان این دغدغه را دارند.


برای همین من معتقدم که ایراد گرفتن به موسوی در این مورد بیجاست. چراکه او باید طوری حرف بزند که اکثریت مردم ایران حرف‌هایش را بفهمند و مخاطب او کل جامعه ایران است. نه چندتا روشنفکر و تحولخواه و آدم با سطح سواد بالا. مشکل بزرگ اصلاح طلبی ما و شکست‌های پیاپی اصلاحات هم همین است.

برای همین معتقدم نطق اول میرحسین عالی بود. چون یک نطقی بود که برای 80٪ مردم قابل فهم بود

عزیز دل این ماه نیست، این نور لامپی است که می‌شود با آن کتاب خواند. مهم کتاب خواندن است.

کمپین تلفنی هر شهروند یک ستاد:

با سلام به شما دوست عزیز

از شما دعوت می‌کنم به کمپین تلفنی «هر شهروند یک ستاد» بپیوندید. برای آشنایی با این کمپین متن زیر را مطالعه کرده و در صورت تمایل به دوست خودتان ایمیل کنید یا آن را در وبلاگ خود کپی کرده و از دوستانتان بخواهید که به این کمپین بپیوندند.

http://negaheno.wordpress.com/2009/05/24/kampein-tel-mir/

در ضمن مهم نیست طرفدار کروبی هستید یا میرحسین موسوی، این کمپین برای حمایت از هردو نامزد اصلاح طلب کارایی دارد و در انتخابات آمریکا جواب داده است.

با تشکر از همکاری‌ شما

این افزونه فایرفاکس که گذاشتید واقعا عالی بود.. خود الهی بود. مرسی

امين:

دوستان گفته ها رو گفتن ! شما هم ايده آليست نباش و به اين فكر كن كه شايد با اين اتفاق ( انتخاب موسوي ) جاي دنده عقب رفتن با سرعت 100 كيلومتر بتونيم اين ماشين رو خلاص كنيم و آروم آروم به جلو هلش بديم

برعکس به نظر من طراحی همچین سخنرانی ای برای اولین برنامه ی انتخاباتی تلوزیونی درسی بود که از اشتباه معین گرفتند . بدست آوردن دل عوام و جلب توجه گروه های مختلف مردم عجالتن مهم تر از ارضای گروه محدود روشن فکران کشور ماست .

m-sam:

اگر چه به آينده انتخابات خوش بين نيستم ولی معتقدم در يک مصاحبه 30 دقيقه اي نمی توان به تمامی اهداف و برنامه ها اشاره کرد.تا ببينيم حرف های آينده ی ايشون چيه؟

سرزمین رویایی عزیز

من هم با دوستان‌ام فرشاد و کیوان موافق‌ام!! دقیقن موسوی به خال زد و اگر درست دقت کرده باشید چندین بار احمدی‌نژاد را به لجن کشید. از ابتدا که گفت پول نفت در آستین من نیست که برای ملت اتوبوس بفرستم!! درود بر او که مشاوران خوبی برای خود برگزیده است. شما هم زیاد ناامید نباش! ما اگر خود را از قشر فرهنگی جامعه بدانیم زیرک و هوشیاریم. اما قشر بدبخت و فلک‌زده که در روستاها هستند نمی‌دانند صحبت از حقوق زنان یعنی چه! لااقل این قشر خودش دست به انتخاب زده است و موسوی را برگزیده است. آن‌هم بیش‌تر به اعتماد شخصی چون خاتمی!

شاد زی

حرفهای ميرحسين در تلويزيون استرتژی هستش. حرفهای تلويزيون برای مخاطبی هست که ۶۰ قسمت يوزارسيف ظلم به حقوق زن رو ديده و ۹۵ درصد هم رضايت داشته. تازه احمدی نژاد هم حرف حقوق بشر ميزنه و ميگه ايزان آزاد ترين کشور جهانه پس به حرف نيست. مخاطب روشنفکر که اصلا تلويزيون ايران رو نگاه نميکنه. و کسانی که به حقوق بشر معتقد هستند متاسفانه تعداد خيلی کمی هستندو خيلی کم. بقيه به وضع اقتصادی فکر ميکنن فقط.

اتفاقن من از اين عاميانه بودن لحنش کلی خوشحال شدم. موسوی و مشاورانش فهميدن که بايد چه کار کنن - در حال حاضر جمع کردن رای جماعتی که اولويت اولشون فقر - بيکاری و گرسنگيه تتها روش مقابله با دکتره.
با مراجعه به سخنرانی ها و نوشته های موسوی ميشه فهميد که از دغدغه های حقوق بشری غافل نيست - اما الان تنها راه عبور از بحران نزديک شدن به اکثريت ضعيف و آسيب پذير و درک اين مساله ست که جامعه فقط قشر روشنفکر نيست. به نظر من برنامه ی ديشب کورسوی اميد برای محبوب تر شدن موسوی رو پررنگ تر کرد. از نگاه من عوامانه بودن روش نطق ديشب موسوی کاملن حساب شده بود. او و هيچ کس ديگر کامل نيست - اما همه فهميديم فرق ناقص و افتضاح رو در اين چهار سال.




Blog Design Studios