چرا کامنت دونی بعضی از پست ها رو بستید؟بهتره همیشه باز باشه.خیلی وبلاگ فوق العاده ای دارید رویایی جان.به ایمیلت یه سر بزن و نامه منو بخون و اگه مایل بودی جواب بده!

slam weblage khobi darin be ma ham sar bezanin age vasaton emkanesh hast maro ham link konid
movafagh bashid

سارا:

راستی چرا واسه بقيه پست ها کامنتو باز نميذاريد.واسه اون پست جديده که راجع به اخلاق آدمهاس ميخواستم بگم که کاملا درسته!اکثر آدمای زيادی خوشگل اخلاقشون زيادی زشته.(البته من استثنام!!d:)

سرزمین رویایی:

شبنم جان:
اوه البته که شما لطف داری. ممنونم از محبت بی‌اندازه‌ات.

شبنم:

سارا جان حرفهای این پیرمرد رو باور نکن! همون ۵۰ سال رو درست حدس زدی، اما شیطنت و کنجکاوی اش به ۱۸ ساله ها می خوره ؛-) البته از قدیم گفتن: دود از کنده بلند می شه! تو این دنیا هر چقدر بیشتر بفهمی، بیشتر رنج می بری. این رویایی ما هم مثل اینکه از اون جرگه انسانهاست. مغزی به پاکی و دقیقی آیینه داره، به خاطر همین هم قادره حقایق رو با زلالی تمام عیار و ظرافتی ممتاز به تصویر بکشه. درسته که حقایق در خود، اغلب تلخند و غمناک، اما در نوشته هاش پیامی هست که بتونه به مغزهای ما تلنگری بزنه و به تامل واداره. جای هیچ گونه تاسفی در این کارآزموده گی نمی بینم...

وبلاگ قشنگی داری به ما هم سر بزن

www.iranianfx.com

سرزمین رویایی:

سارا جان:
نمی‌دونم چی بگم خب. یک لبخند بدون حرفی کافی است شاید.

اسم وارد نشده است:

يادم رفت اسم بنويسم.منم سارا.

اسم وارد نشده است:

باورم نميشه!با اين سبک نويسندگی و بيداد شکايت و غم تو نوشته هاتون فکر کردم ۵۰ به بالا از سنتون ميگذره!نميدونم بگم خوشحالم که پختگی يک آدم ۵۰ ساله رو داريد يا ناراحت که غم يک فرد مسن!

سرزمین رویایی:

کیخسرو عزیز:
آیا مشکل ترافیک تهران فقط برای نمایشگاه کتاب بود؟ در نقاط دیگر شهر ترافیک نیست و مشکلی وجود ندارد؟ شاید برای همین مشکل ترافیک است که کنسرتی در شهر برگزار نمی‌شود چندان و برای مشکل تامین کاغذ است که روزنامه‌ها توقیف می‌شوند!! این ساده‌انگاری است.

کیخسرو:

مظاهر دینی چه کوفتیه؟ برگزاری نمایشگاه در جای سابق امکان پذیر نیست؛ به خاطر ترافیک کل شمال تهران رو قفل می کرد. من تمام دوره های نمایشکاه کتاب رو رفتم ولی چون خونه ام نزدیکه به اونجاست خیلی خوشحالیم نمایشکاه دیگه در محل قبلی برگزار نمی شه. تا کی غرق در نوستالژی های بیهوده؟

سرزمین رویایی:

سارا جان:
خودم فکر می‌کنم یک بچه‌ی 8 سال و چهار ماهه هستم اما شناسنامه‌‌ام می‌گه نزدیک 29. شخصن باور خودم را بیشتر قبول دارم تا شناسنامه‌ام.

سرزمین رویایی:

مانا جان:
منم همینطور. مرسی خوبم و خوش.

berke:

be rasme adab salam khastam begam khoshhalam ke comment doniyo baz gozashtid

سارا:

سلام.فقط کنجکاو شدم بدونم چندسالتونه.ببخشيد میپرسم.مرسی.

محسن:

گشت کوتاهی در کتابفروشی های ميدان انقلاب روبروی دانشگاه بسيار مفيد تر است از اين نمايشگاه درهم و شلوغ و صد البته با همراه با هموطنانی که با کتاب غريبه اند ولی نمايشگاه را دوست دارند.

مانا:

یوهووو کامنتها باز است
یادش بخیر چقدر من هم خاطره دارم از این نمایشگاه کتاب

حیف!

تو خوبی؟ دلمان بسی تنگ شده است




Blog Design Studios