دختر خاله تقلبی:

رویایی جان تو خودتو ناراحت نکن اين کسی که اين کامنت رو با نام فرشته و.(......) گذاشته اينقدر بی سواده که هنوز معنی قرون وسطي رو نمی فهمه و نميدونه کجا به کار ببره.به نظره من عالی بود آفرين به هنر نويسندگيت و فکر خوبت

درود!

نوشته‌تان استعاره‌ی خوبی داشت! باز به بهانه‌ی همین کامنت‌دانی‌تان از دوستی که ادرس سایت گم‌شده را نوشته بود، سپاس‌گزارم. در سرزمین رویایی همه چیز یافت می‌شود.

شاد زی

عزيز جون:

مادر من هم وقتی جوان بود توی آن ده زندگی می کرد .می گفت زمان کدخدای ظالم هر شادی مال هر کسی نبود و هر کس توی شادی طبقه خودش سهیم بود. می گفت نه اون زمان ده را بلد بودند اداره کنند و نه الان . جالبه که مادر بزرگ هم زمان قبل از کد خدای ظالم را دیده بود و او هم می گفت بلد نبودند. نمی دونم اون ده چی داشت که هیچ وقت خوب اداره نمی شد.

سرزمین رویایی:

دوست بی‌نام و فرشته‌ی عزیز:
من اصلن راضی به ناراحت شدن شما نیستم و شما را هم اجبارن به خواندن متن‌های سرزمین رویایی دعوت نکردم. پس اگر می‌بینید که محیط اینجا برایتان مناسب نیست تکمه‌ی قرمز سمت راست اکسپلورر را فشار دهید و صفحه را ببندید. سبک اینجا و نوشته‌های اینجا همینطوری است. شما برای خواندن اشتباه انتخاب کرده‌اید. بلاگ‌های زیادی در وب موجود هستند.
با تشکر

fereshteh:

vaghean engar bazi adama tooye goroone vosta zendegi mikonan!!!!!!!!!fekr mikonid ba in neveshteha roshanfekr mishid? na bekhoda faghat maskahreye khalghe khoda mishin!!!!!!!!

:|

اسم وارد نشده است:

مثلا حالا این تمثیل بود؟خیلی جالب است بعضی آدمها انگار هنوز در قرون وسطی زندگی میکنند با این همه ادعا




Blog Design Studios