jay:

دوست من
شاید صداقت بیش از حد من باعث این به قول تو تندی ها شده ! برای اطلاع بگم که من اصلا وطن ندارم ! امریکا ( محل تولدم ) انگلستان ( که بیشتر عمرم رو در اون زندگی کردم و ایران که 2 سال شهروند احباری اش بودم برایم هیج وقت حس وطن رو نداشته ام وطن من تمام جهان هست و از این بابیت بسیار شادم :-)
زاستش با اینهمه تنوق تو یزندک یام فکر کتم لقب " خسته‌ی دور از وطن " هم بهمن نخوره !
بهر خال موفق باشی من خوشحالم که حتی 1 نفر به ماهیت ملا ها بیشتر و رودتر پی ببره :-)
شاد باشی

اخه چرا كامنت دوني رو ميبندي؟

سرزمين رويايی:

جی عزيز:
قرار نيست انسان‌ها بی‌دليل روی افکار گذشته پافشاری بکنند در عين اينکه شايد فهميده باشند آن تفکرات در مواردی احتياج به بازبينی دارد. اين تنها اخلاق عمومی محافظه‌کاران است.
من هر لحظه هرآنچه می‌انديشم را اينجا می‌نويسم. شما که می‌خوانيد متوجه تغييرات می‌شويد. و قرار هم نيست که من و شما هميشه يک جور فکر کنيم. در انتخابات گذشته هم که ديدی گفتم رای نخواهم داد اما هيچ وقت در حدی نيستم برای ديگران تعيين تکليف کنم و بگويم رای ندهند يا بدهند. هر کسی خودش تصميم می‌گيرد چگونه بيانديشد و عمل کند. حتا بهترين دوستانم به اميد اصلاح دوباره رای دادند و اين باعث نشد ما کلمه‌ای با هم تند صحبت کنيم. البته کاری که شما با من وقتی می‌نوشتم می‌شود اصلاح کرد می‌کرديد. ادبيات تند شايد مخصوص ايرانی‌های خسته‌ی دور از وطن باشد. موفق باشی

jay:

دوست عزیز
از تو بعیده !
چرا قطع امید ؟ یادت رفته چند وقت پیش تو و چند تفر دیکه نزدیک انتخابات فرمایشی ملا ها کم مونده بود که امثال من رو از پشت مانتیتور هاتون ترور بکنید ؟ همیشه مفصر حارج از کشوی ها بودن د رنظر امثال شماها ... بماند که من فقط 2 سال از عمرم رو در ایران بودم ولی بازم از نطر شمامحکوم بودم چون تمام این جیزهائی که نوشتی از قبل میدونستم و دیده بودم ... پس چی شد اونهمه شعار تو خالی ؟ مدرنیت آخوندی ..خر از گاو بهتره و خلاصه آغا ملای خندان با خنده میکشه بفیه با اخم و .... البیته جای بسی شادی است که داری به نتایحی میرسی .... راستش من یکی از مقصر های مهم وصثعیت الان ایرانی که توتوصیف کردی رو همون مردمی میدونم که توی ایران زندگی و میرن رای میدن و .... با همون کسامی که باعث این مسائل شدن ...
روزهای خوشی داشتی باشی فقط امید دارم که انتصابات بعدی حرفهات یادت نره !

سرزمين رويايی:

رامين جان:
فکر کنم من هم. متاسفانه.

من از ایران قطع امید کردم، دیگر به عمر من قد نمی ده... شما چطور؟

گلرخ:

خيلي تلخ بود غم انگيز و اشك آلود

پيمان:

بايد ايران را بسازيم تا آيندگان لااقل مثل نسل ما نسوزند. زنده باد ايران بزرگ

سپيدار:

به همين منظور مراسم ختمی برای شادی روح آن مرحومه ( ايران خانم) برگزار می کنيم و اميدواريم با حضورتان موجب تسلای بازماندگان و شادی روح آن مرحومه باشيد.
تاريخ : همين جمعه
مکان: بهشت زهرا ، قطعه هنرمندان ناشناس!
زمان: سر ظهر در ظل گرما، باشد که کمی از آتش جهنم بترسيد و به نظام خرده نگيريد.
...
ايران ، مبارز خسته و افسرده به دردش نمی خورد.
...
اگر اجازه هست اين پست را می خواهم در وبلاگم بگذارم. اميدوارم فقط پولی نباشد! آخر به مفت خوری عادت داريم.

روح ايران خسته است... خيلی خسته...

چه سرزمين گل و بلبلی داريم. کيف کنيم و لذت ببريم. خاک تو سر بلاد نشین‌‌های کافر که مثل ما نيستن. دلشون بسوزه

روءيا:

سرزمين روءيايی من:
ما تحصيل کردها به ظا هر روشنفکرها کتابخونا ساعتها وقت ميذاريم ريچاردروررتی وپوپر وينگشتاين و...........وچه ميکنيم برای مردمان دردمند اين مرز وبوم جز به رخ کشيدن دانستهامون وگاه دارايهامون وتکرار ناتوانيهامون درساختن اين ويرانها ((ناممکن است سرانجام آنگونه نشويم که سايرين گمان ميکنند هستيم))

اينجا ايران است
سرزمين از دست رفته!

غصه ام صد برابر شد نازنینم...

شاید باز زلزله بد تر از بم نیز نمایان شود!!!

وب -
آ -
ورد

اينجا همون كشور فوق الذكر است ...




Blog Design Studios