پادگان دور است... شهر دور است...اما دل تو از اين جا دور نيست... نزديک تر از نزديک است.

سلام شاهزاده کوچولو .عکس خيلی وحشتناکه عين کابوس. نسل غمگين و بدبختی هستيم. دختر و پسر هم نداره.


راستی دوباره رفتی يه جای دور.خدا به همرات عزيز.مواظب خودت باش شاهز اده کوچولو:)

بسيار جالب و متين نوشتين
نه انحصارا اين مطلب
در کل پيج شيوايی دارين
تبريک
خوشحال ميشم به بلاگ من هم سری بزنيد ...
اميدوارم زودتر اين دوران آشخوريتونم تموم بشه !

اميد كه زود برگرديد و سلامت.

به نظرم عنوانی که انتخاب کردی به هیچ وجه صحیح نیست. پوشش دخترهای بعضی کشورهای غربی به مراتب می تونه اروتیک تر باشه. البته این موضوع هم کشور به کشور فرق می کنه.

مثلا دخترهای بریتانیایی تقریبا نیمه برهنه و خیلی سک سی لباس می پوشن. به طوری که چندین بار شنیده ام که حتی دخترهای اروپای مرکزی گفته اند دخترها ی بریتانیایی مثل فاحشه لباس می پوشن. در عین حال مثلا دخترهای فرانسوی در لباس پوشیدن و رفتار کردن خیلی با نجابت هستند.

با این حال بدون شک دخترهای غربی می تونن خیلی سک سی لباس بپوشن. بی خودی دلت رو در مورد ایران صابون نزن. مطمئن باش که ایران توی سک سی لباس پوشیدن شاید تنها یک رتبه بالاتر از عربستان سعودی قرار بگیره.

سرزمين رويايی:

گلی جان:
منظور من اين بود که محدوديت‌ها و گشت‌های ارشاد بيشتر باعث مقاومت جوانان و مقابله به مثل شده با پوشش‌های بدتر از آنچه که اگر آزادی می‌داشتند انتخاب می‌کردند.
در واقع در هيچ کجای دنيا فکر نکنم پسرها آرايش کنند اينقدر و لباس‌ها تنگ و چسبان باشه !!

hala in khanom kojash sexie masalan? chikar bayad kone ke sexy nabashe? sine hasho bebore bendaze door? ya... shayad man manzooret ro dorost motevajeh nashodam, sarzamine royayie aziz

تو هم اومدی پیش ما!

سرزمين رويايی:

ندا جان:
بحثمون اصلن زشتی و زيبايی آدم‌ها نيست. که می‌دونی زيبايی نسبی است. منظور من تغيير پوشش و آرايش در جامعه بود که گشت‌های ارشاد به نادرستی فکر می‌کنند می‌توانند جلوی آن را بگيرند اما هر روز می‌بينيم که لباس‌ها و آرايش‌ها بين دخترها و پسرها ! غريب‌تر می‌شود.

neda:

خاک بر سر مردهایی که این دختر زشت باعث تحریک بشه .مخصوصا این یکی که عکسش رو گذاشتی که واقعا میمونه!

مهر:

تبريک ميگم که سايت رو تو شباهنگ معرفی کردن

امروز یکی کتاب می خوندم راجع به جاپن و یه بخشی اش مربوط به این بود که چرا مردهای جاپنی انقدر علاقه دارن از زیر دامن، شورت زنها رو دید بزنن. حتی یه واژه واسه این خوره بازی دارن. زنها هم وقتی می خوان به هم ندا بدن که شورتشون معلوم شده می گن Panchira
http://en.wikipedia.org/wiki/Panchira
حالا چرا مردهای جاپنی خوره شدند؟ این پدیده دهه 1920 با رواج دامنهای غربی بین زنهای جاپنی شروع می شه و دهه 1960 اوج می گیره. چون زنهای سرزمین آفتاب تابان بانجابت هستند، خیلی مراقبند باد به دامن نیوفته. همین مردهای جاپونی رو حریص کرده.

رئیس روئساشون که در خلوت هایشان کاملن س ک سی برخورد میکنند.

مثلن نماز جماعت بدون لباس زنونه...
-------

خوبی رویایی جونم؟




Blog Design Studios