سلام شاهزاده کوچولو. دارم پست ايی و که می نويسی يکی يکی می خونم . داری روز به روز تلخ تر می شی. ليلا کار خوبی کرده که طلاق گرفته. و ادم خوشبختی که دوستی مث تو داری که به حرفاش گوش می دی.منم باهات موافقح بهترين لحظه های زندگی من وقتی که پيش دوست هفت حر فی م هستم و اون حرف می زنه و من فقط نگاش می کنم.شاهزاده کوچولو مواظب خودت باش:)

سلام شاهزاده کوچولو..رفيق هميشه خوشحال باشی و لبخند بزنی.....اين ارزوی من از ته دل برای تو دوست خوبم...
شاهزاده کوچولو..پس کی بهم سر می زنی ها؟؟؟من دلتنگتم:)

چه قدر خوبه که دوباره می نويسی. فکر کنم ديگه مدت ها پيدات نشه. تولد با تاخيرت هم مبارک. ببين من تجربه يه دوره ی خيلی سخت زندگی رو دارم. يه چيزی عين اين سربازی شما فقط فرقش اينه که اون وقت ها بهمون تمرين بدنی نمی دادن. بعدها که بهش فکر کردم روزهاي خيلی جالبی به نظرم مياد.

جان خودم خيلی خيلی جالبه!!!!
ما بلاگرها خوش باشيم همه با هم خوشيم! اگه به احوالاتمون هم گند زده بشه... بازم همه در يک روز زمين و زمان را به باد ناسزا می گيريم!
يه نکته ی ديگه اينکه جون به جونمونم که بکنن بازم يه راهی پيدا می کنيم که خودمونو اميدوار نگه داريم و به ريش همه بخنديم!!!
تولدت هم میمون !!! یعنی همون مبارک دیگه .

سرزمين رويايی:

گوشزد جان:
قبل از اينکه نظم و انضباط نيرو‌های نظامی رو ببينم فکر می‌کردم اگر کشوری به ايران حمله کند توان دفاع و مقابله را دارند. حالا بايد به شما عرض کنم در صورت حمله به ايران چند روز طول نخواهد کشيد تا شکست کامل ! که جای تاسف دارد. هنوز فکر می‌کنند با نفرين دشمن و دعا می‌توان او را شکست داد. وای بر ما اگر جنگ شود. !!!

سرزمين رويايی:

فرجام جان:
همه‌ی روزهای سخت و غمگين را تحمل کردم به اميد روزهايی که آزاد باشم و آن دور دست‌ها در افق سيم خاردار پيدا نباشد. پسر شيطانت رو ببوس :)

:)

sun:

tamum shoddddddddddddd belakhareeeeeeeeee?

درسا:

اگر می دانستید کسی مثل من هست که دلش غنج می رود برای یک هفته سرباز بودن در پادگان، آنوقت با لذت بیشتری این لحظات رنج آور را مزه مزه می کردید.

ليلا:

به به رويايی جان اينجايی .

بابا این مام وطن چه کند با این فرزندان ناخلف...این چه سربازی رفتنی است...چه جان فشاندنی...چه آش خوردنی!!!
پس کو آن غرش سرگروهبان که پسر بچه ها را مرد کند!!
ما دو سال رفتیم سربازی و وطن را صحیح و سالم تحویل آیندگان دادیم...ببینم آیا تو می توانی فقط یکسال آن را صحیح و سالم نگهداری تا این احمدی نژاد برود !!!

سلام.
آدرس شما رو لينک کردم.
شاد و دلارام باشيد.

فرجام:

سلام آقای تانک دار. پهلوان طاقت دوری های تکرار نشدنی. نازک دل پوتین به پا. بچسب به روزهایی که خودشان را بکشند هم می گذرند و حق ندارند یک بار بیشتر با تکرارشان مزاحمت شوند. مثنوی بخوان رفیق. آهو در طویله خران بخوان و بخند وقتی لگد می خوری. دنیای تو منتظر است تا زندانت توی آن باغ وحش خنده دار تمام شود. آنها فراموشت می کنند بعد از یک ماه ولی ما نه بعد از عمری. دلمان برای نق زدن ها و نازک دلی ها و احساساتی شدن هایت تنگ شده سرباز رویایی. تحمل کن اگه حتی تحمل کردنش سخته. هوس کردی لب تر کن تا کمپوت و سیگار و میوه و تخمه بیاوریم ملاقات. تولدت هم کمی دیر مبارک و به امید روزی دیدار

خدا رو شكر كه خوشي گر چه كم پيدايي...




Blog Design Studios