نادیا:

از ماست که یر ماست
خیلی پست خوبی بود

وبلاگ فوق العاده ای داری رويايی!
اين پستت عاليه!
من از طريق شباهنگ باهات آشنا شدم!
دوست داشتی به منم سر بزن!
خوش باشی

سرزمين رويايی:

سپيدار جان:
من هم از کنجکاوی تو ذوق زده شدم :)

سپيدار:

اول اينكه آدرس اون خانم فال گير رو بدون هيچ لوس بازي و ادا اصول زود رد كن بياد! جون خودت اين روزا عجيب به يه فال گير نياز دارم ببينم اين بخت كور شده باز مي شه يا نه بالاخره!
دوم اين كه مي بينم با انرژي هايي كه دادم حسابي داري دوپينگ مي كني و مي تازي!
آخر اينكه دوست داشتم اون هايي كه مي گن من آدم بي احساسي هستم ، مي اومدن و مي ديدن كه از خوشحاليت اشك تو چشمام جمع شده ،از خوشحاليت خيلي خوشحالم رفيق! راستي اين كامنت دون رو فعال بذار راه بده كامنت بذاريم پوسيديم اينجا!!! آخ جون، فردا هم بالاخره مي فهميم اين روز شمار قضيه ش چي بوده ! كاش صبح مي اومدي مي نوشتي چه خبره تا شب دق نمي كرديم ما! خدا بگم چيكار كنه اين زرد آلو !!! اي واي ببخشيد آلوچه خانمو كه اين فضولي رو انداخت به جون من و خودشم رفت پي غذا پختن و بچه داريش !!!

کارآگاه سپيدار!:

کامنت اين آلبالو خانم!!! نه ببخشيد آلوچه خانم کلی من رو به فکر فرو برد و در واقع حس فضولی منو برانگيخت تا ببينم قضيه چيه!
چيه حالا اون جوری نگاه می کنين مگه پسرا نمی تونن فضولی کنن؟!
شايد امروز برای اولين بار تو عمرت عاشق شدی؟ نه، منتفيه. آخه تو يه روز در ميون عاشقی!
شايد برای اولين بار طعم مادر شدن رو چشيدی؟ ای بابا ، حواسم کجاست ؟ تو که پسر بودی!
آها، شايد قراره براتون مهمون بياد ، تو هم مثل بچه کوچولو ها ذوق کردی؟ البته خودمم گاهی ذوق می کنم به خصوص اگه طرف دخترم داشته باشه که ديگه ذوق مرگ می شم!!!
شايد تولد کسی باشه؟ در اون صورت زياد هم سورپريز نمی شه!
البته می دونم که همش منتفيه، تو آرشيوتم جستجو کردم چيز چشمگيری پيدا نکردم! هرچند تحقيقات اينجانب تا آخرين ثانيه ها ادامه پيدا خواهد کرد و نا اميد هم نخواهم شد. يادمه مامانم با اون همه زرنگی ای که داشت زمان بچگی نمی تونست هيچ خوراکی ای رو از من قايم کنه! الآن هم حس همون موقع ها بهم دست داده.

آرین:

فوق العاده ممنون و سپاسگزارم رویایی.

سرزمين رويايی:

سپيدار عزيز:
کامنتت رو دوست داشتم. ممنونم برای دو باکس انرژی مثبت‌ات. :)

سرزمين رويايی:

آلوچه خانم نازنین:
تا حالا به کسی نگفتم. بگذار روز آخر بشه می‌فهمی :)

آلوچه خانوم:

این روزشمار مال چیه ؟ داری می ری ؟ یا کسی می آید ؟

فريد:

خليج فارس هميشه خليج فارسه و ايران هم کشوری نيست که با ۳۰ سال چپاولگریه ۴ تا(يا فوقش ۴۰ تا) از آدم به دور تمدن چند هزار سالش زیر سوال بره. بالاخره اینارو بیرون میندازیم. به قول معروف دير و زود داره. سوخت و سوز نداره. اما در مورد ما که بد بختانه زندگيمون با اين وقايع هم زمان شده ميشه گفت سوخت و سوز هم زياد داره! (من و دوستام امضا کردیم)

اميد
کدام اميد؟
اگر اجازه دهید
من شما را لينک کردم و می خوانم

سپيدار:

را به را - ضد حال . ببخشيد آقا معلم می شه برگه ی ما رو دو دقيقه پس بدين! آخه يادمون افتاد دو تا غلط املايی داريم!!!

سپيدار:

من رفتم از طرف خودمو کل خاندان امضا کردم تا مشتی باشد بر دهان استکبار( خدا بگم چیکارت کنه که با این نوشتنت مجبورم کردی دو ساعت از طرف هر کچلی که فکر می کردم و ایمیلش رو داشتم امضا کنم!) راستی ما چقدر تو همه چيزای خوشگل اوليم ماشالله ! ولی از يه ديد هم خوبه و اون اينکه ما جوونا کلی کار واسه انجام دادن داريم و وقتی هم برای افسردگی گرفتن و لوس بازی نداريم، جون من شما هم اينقدر غصه نخوريد تا همين دو سه تا مو نريزه و کچل نشين! يه حرفی هم می گم سعی کن يادت نگه داری... تو اين آب و خاک خيلی ها اومدن اما هيچکدوم هرچقدر هم کله گنده باقی نموندن! سياست و اين خزعبلات رو بريز دور و اون کاری که دلت می گه درسته انجام بده. راستی برات دو سه تا باکس پازتيو انرژی پست کردم تا فعلن خوش باشی و را به راه بمب زد حال هوار نکنی سر ما کچلايی که ميايم اينجا رو می خونيم! جون ما يه کوچولو بخند و از اون بالا بالا ها و سرزمين دريمت بيا پايين و لای اين ديوونه های کچل خوش باش با غصه خوردن که کاری درست نمی شه!

سرزمين رويايی:

دونده جان:
من همه‌ی بيانيه‌ها و پتشين‌ها را در دريم لند لينک دادم. هميشه با همه موارد مثل هم برخورد کردم. چه آزاد کردن دوستانمان از زندان چه سد سيوند و چه خليج فارس.

آنا:

کاش می نوشتی برای خليج هميشه فارس...

سرزمين رويايی:

آرين جان:
من يک ماه قبل از جشنواره شما خبر داشتم و دنبال کردم خبر‌هاشو. در لينکدونی لينک دادم. :)

۱-مقام اول واردات لوازم آرایشی رو جا انداختی
۲- چرا پتیشن‌های خلیج فارس اینقدر پر طرفدار هستن و ملت رگ گردنشون می‌زنه بیرون براش ولی برای مسائل دیگه اینجوری نیست؟
این‌جا در این مورد یک حرفی هست که من فکر می‌کنم جالب باشه:
http://runjoy.blogfa.com/post-14.aspx

آرين:

سلام

من خواهش کردم که به سايت www.tirgan.ca يک سری بزنی... نميدونم فرصت کردی يا نه.. اما دوست عزيز اگر ممکنه يک نيمنگاهي به اين سايت بنداز و اگر صلاح ديدی چيزی در مورد جشنواره بزرگ ايرانيان بنويس...


برای يک بار هم که يک کار آبرومندانه فرهنگی ميخوايم بکنيم همراهی کافی رو از طرف وبلاگنويسها نداريم...

برای اطلاعات بيشتر به http://www.shahrvand.com/?c=120&a=3939

يا برنامه شباهنگ ۳ آوريل در آرشيو صدای آمريکا

رجوع کن... ممنون ميشم اگر پاسخی به من بدی

امیدوارم در سال نوآوری!!! مقام اول کار گروهی بلد نبودنو کسب نکنیم...


jay:

بسیار حالب بود ولی دوست عزیز یادت رفت بنویسی که مقام اول شهروندانی که با حماقت و سادگی 29 سال هست که دارن با بهانه های مختلف بهش رای میدهند !!! و در نمایش های انتخاباتی و برای بقای همین جمهموری اسلامی با هزاران ایراد شرکت میکنند ...


ضمننا طبق امار ایران بیشتربن تصادفاتی که منجر به مرگ میشه رو هم داره ! بسکه لابد جاده ها امن هستند و رانندگان هم خوب !!!

از ماست که بر ماست

شاد باشی

چه مقامات اول افتضاحی رویایی جان...

حالم از همه این کارهاشون و بی دقتی و پول زور از مردم گرفتنشون، بهم میخوره و دارم در این غربت کلافه و بی هیچ آرزویی و امیدی در باره میهنم دیوانه میشم...




Blog Design Studios