چه مامان خوبی
مثل مامانه من
بهم سر بزن
واقعا مرا خوشحال می کنی
باعث افتخار است

يک کامنت انتخاباتی به‌خاطر دوستيمان :)

۱ - فرض آقای گنجی برای شکست اصلاح طلبان و اقليت شدن آنها خودبخود مروج نااميدی و دلسردی به حساب می‌ايد، در هيچ کجای دنيا کسی با اينهمه اطمينان آينده‌ی يک انتخابات را پيش‌بينی نمی‌کند.

۲- خیلی دوست دارم این دوستان روشن کنند که در بهترین حالت تحریم،‌ اگر هیچ اصلاح طلبی در مجلس نباشد، آینده چگونه خواهد بود؟ این -نه- را چه کسی خواهد شنید و چه موفقيتی به دنبال خواهد داشت؟ کار به کجا می کشد؟ کله پا شدن رژيم؟ آيا نظاميان اجازه خواهند داد؟ آيا کسی وجود دارد که بتواند خشونت جنگلی بعد از يک سرنگونی اينگونه را جمع کند؟ آيا استانهای شرق و غرب و جنوب بلافاصله داعيه‌ی استقلال پيدا نخواهند کرد...؟ من تحريم را ساده‌لوحی می پندارم.

خوب کردی کامنت دادی. خیلی ساده است. هر جای هر پستی که خواستی در حالت ویرایش اچ تی ام ال، اون اسکریپت رو کپی و پیست کن. اصلن کاری به قالب ات نداره. پسته هم که قدیمی شه از صفحه بره خود به خود بنر هم می ره. خودت هم می تونی دوباره بری پاک اش کنی.

بسیار خوب. سرزمین رویایی جان. اگر تکلیف ات با خودت روشنه که هم رای نمی دی هم تحریم می کنی (یعنی به بقیه هم می گی رای ندن) پیشنهاد می کنم بنر تحریم دات کام رو بذاری.

مشکل اینه که خوب بعضی ها هنوز تصمیم نگرفتن و بعضی ها شخصن رای نمی دن اما حاضر نیستن بنر هم بگذارن.

کاوه:

خوشحالم که بالاخزه امام اکیر گنجی ( به هر دلیلی که خودش داره ) انتخابات رو تحریم کزد تا امثال شما ها که همیشه پیرو هستید اینبار از امام امریکا نشین
پیروی کنید !
برای پست بالائی است

تشكر .

خوب و زیبا نوشتی.
من به وب‌لاگ شما لینک دادم.

لیلا:

در راستای هشدار قبلی بلاخره مامان شما توسط اینجانب دزدیده خواهند گردید :دی

حس خوبی بمادرت دارم ازون زنهایی که دلممیخواست یه عصر روز تعطیلی رو باهاش بگذرونم.سلام برسون تبریک بگو و بگو از هنرش لذت میبریم:)

دستای مادر هنرمندت بوسيدن داره




Blog Design Studios