سلام. لطفن کامنتی که قبلن برای این نوشته‌ گذاشته‌ام را نادیده‌بگیرید. در بی‌خوابی و وضعیت روحی بدی همچین چیزی نوشته‌ام، و حالا هرچی نوشته‌ي‌ شما را می‌خوانم، ربطش و به بد و بیراه خودم نمی‌فهمم! و واقعن متاسفم.

من ميدونم ... که هر بلايی سر آدم بياد ... در درجه اول مقصر خودش هست ....

فرید:

خودمونیم متن داستان گونه ات بیشتر تکرار حرفهای مخالفین شاهه تا واقعیتی که رخ داد. دوست من این رو فراموش نکن که هر اتفاقی که بیافته و هر بلایی که سر ما بیاد مسبب درجه ی اولش خود ما هستیم نه کس دیگه چه با شاه چه بی شاه.

اناهيتا:

با سلام چرا دوستان کارهای اشتباه شاه را می بينيد ولی کارهای اشتباه خود ملت را نمی بينيد.همين مبارزان چپ و راستي که الان اين همه پشت جمهوری اسلامی استادند و کشته دادند و می دهند ايا يک دهم اين امکان را يه شاه بيچاره دادند.ان وقت که شاه گفت صدای انقلاب را شنيده و از مردم فرصتی دوباره خواست چه کسی به او فرصت داد.
از همه مهمتر که دنيا نمی خواست شاه بماند .چرا که منطقه بايد اسلامی می شد.

شاه جنایت کاری بود نوکر آمریکا و اسرائیل. شما یا نمی دانید، یا نمی خواهید بدانید.

روزی که شاهنشاه میرفت من 12 سال داشتم و تنها کسی که در اون میان پر شور و خوشحال گریه میکرد من بودم.
با اینکه سنی نداشتم ولی برای رفتنش از ته قلبم ناراحت بودم و زجه میزدم!

همیشه باید یکی را مقصر بدونیم رویایی جونم، ولی این بار شاه تقصیر نداشت، بلکه اونهایی که پشت پرده بودند باعث این بد بختی مردم ایران با سیاست کثیفشون شدند و بس!!!

بایا:

ببخشید؟؟! یعنی اشتباه شخص شاه بود همه‌اش؟؟!! واقعن از شما یک نفر بعیده.. حتمن آنجا که قدم نهاده‌باشی گیاه از رستن تن می‌زند رو هم با کمال حماقت و گوسفندی خاص جماعت روشنفکر ایرانی بدون این که به تخم مبارک بر بخوره به شخص شاه نسبت می‌دین؟! به عنوان کسی که یک عمر شاملو هم خونده، خوب می‌دونم که خود شاملو هم از این‌که همچین چرندی رو -احتمالن فقط به خاطر زیبایی فرمی‌اش- به این آدم بیچاره نسبت داده، بعدها خیلی خجالت کشیده! واقعن که همین بی‌توجهی ها و مسئول نبودن های امسال شماست که این مملکت رو به این روز انداخته!

شاه علی رغم پوئن های مثبت خصلت ديکتاتوری داشت و نميتوانست دست به اين کارهايی که گفتی بزند مگر نه راه اصلاح کاملا هموار بود و اطرافيان لايق برای اينکار کم نبودند...به اميد فردای روشن برای من٬ تو و تمام مردم دنيا

چقدر شاملو رو. دوست دارم

تا آن زمان که مردم نسنجیده فکر می کنند و به ظاهر سنجیده قدم بر نمی دارند،ایران تاوان می دهد و تاوان می دهد.

سارا:

rasti mage 29 sal nashode?57?

سارا:

intor harf zadan bi ensaafie!ma vagh'an kheili bad estefade mikonim az gaz,man motma'ennam ke hala havaye khoonehaye oonja taaze mesle oroopa shode,chand ta zemestoon too zendegitoon tooye khoone vagh'ean lebaae zemestooni pooshidin?

خدایش بیامرزد؛اگر میدانست یه همچین روزی در انتظار خاک وطنش هست؛قطعا راهی دیگر را برمیگزید!




Blog Design Studios