انيتا:

دانشگاه من که افتضاح بود با اون استادهای مريض و از خدا بيخبر و عقده اي . که چند نقر بچه سوسول رو دور خودشون جمع میکردند که خدا رو بنده نبودند. اصلا ادم نبودند! تازه دانشگاه دولتی بود انقدر ازاردهنده بود که خيلی خوشحالم که تموم شد . حقيقتش به من زهر مار و کوفت شد !

سرزمین رویایی:

دوست بی نام :
نه ! مجبورم همین جا باشم. پس فردا امتحانش رو دوباره ازم می گیرند :(

اسم وارد نشده است:

نمی تونی اين درس رو در دانشگاه ديگری مهمان بشی ؟ چون مدير گروهه و امضاش برای مهمان شدن لازمه و فکر می کنی تو رو اذيت می کنه يکی از دوستاتو بفرست که کاراتو برات بکنه.يک بچه سرزبون دار که شايد هم رابطه خوبی بااون استاد داشته باشه.

نرگس:

با شبنم مافقم.
و اميدوارم درست بشه آقا.
گير آدم عقده ای افتادن هر جايی بده.

بهت اطمینان میدم که همه جای دنیا از این استادهای بیمار هستن، تو دانشگاه ما که پر بود ازشون!! ، دوران دانشجویی من که به خاطرشون خیلی وقتها زهر مار شد!

سرزمین رویایی:

شاهرخ جان:
ممنونم. نه ترجمه اش مال من نیست. کار دکتر سیروس پرهام است تحت عنوان کتابی به نام گزینه ی اشعار والت ریتمن .

سلام.خیلی خوشحالم که با وبلاگتون آشنا شدم.اون شعر والت ویتمن بسیار زیبا بود.خودتون ترجمه کردید؟

and me


واااااااااااااااااااااای نگو که دلم خونه !چقدر خوب که از دست بعضی از اون استادا راحت شدم و چقدر افسوس که از بعضیاشون اینقدر دور!!! دلم برای یکی دوتا از استادایی که بعضی از حرفاشون بدجوری رو زندگیم تاثیر گذاشت به شدت تنگ شده

می‌‌خواستم بگم من هم اين مشکل رو داشتم. ديدم همه انگار داشتند و همدردی لازم انجام شده.
ولی خيلی خوبه که يه همچين مشکلی برات پيش اومده. اقلا يه خاطره‌ی سفت و رفت و درست وحسابی از دانشگاه خواهی داشت که هميشه تو يادت می‌مونه.
از دوسه سال ديگه هم هر وقت ياد جريانات خودتو اين عفريته می‌افتی قاه‌قاه می‌خندی. اونجا ما رو هم ياد کن.
دوستار

سلام مرد رويايى، مثل اين‌که خيلى دلت پُره. اما اين چيزها زياده تو زندگى. اما اگر دلت مى‌خواد عکسش رو بده برات پاره کنم دلت خنک شه!
چهار روز ديگه مى‌خواى با هم‌چين آدم‌هايى تو همين جامعه کار کنى، اون‌وقت به جون اون استاد دعا مى‌کنى، ببين کِى گفتم دوست من. اين رو بگذار به حساب تمرين براى اون‌روزها...
موفق باشى.

سلام

خدا بهم رحم کنه. لابد دانشجوهای منم از اين حرفها پشت سرم ميزنن. ولی از شوخی گذشته گير آدم اين جوری افتادن بد مشکليه.

عزیز من، این هم بگذرد. چند سالی با یک همکار به جرات می شود گفت ؛پلید؛ سر و کار داشتم و دوستی به من گفت شاید باور نکنی، ولی همین هم می تواند یکی از بهترین اتفاقات زندگییت باشد، شاید آنچه او به تو می آموزد را هزار استاد نتوانند بیاموزند. دنیا پر است از آدم های عقده ای، و باید میان اینها و با اینها زندگی کرد. خیلی بد است که تکلیف کار آدم دست یکی از اینها بیفتد، ولی حالا که چاره نیست دقیق نگاه کن و از درسی که می شود از او آموخت غافل نشو که بیشتر از هزار تا نمره و نیم نمره می ارزد. با بهترین آرزوها برای تو.

سلام / دوست گرامی ويبلاك جالبی داريد/ موفق باشيد/ زينت

من هم همچين مشکلی برام پيش اومد و هنوز هم درگير ترکش هاش هستم :(

هوم. تجربه‌ی آشنایی است. من هم با یکی مشکل داشتم (گویا کمی بی‌احترامی به آقا شده بود) و حضرت من را در یک درس سه بار متوالی انداخت و آخر سر با انواع اقسام تخلفات آیین‌نامه‌ای درس را پاس کردم. حالا مشکل من این است که آن موقع جلوی جماعتی بیست نفره بلند قسم خوردم سر کلاسش جلوی دانشجوها یک سیلی بخوابانم دم گوش این حضرت و حالا مانده‌ام توش. البته در این دو ساله خوشبختانه کسی یادآوری نکرده است که چه شد جز وجدان خودم.

ایشالا حل شه سریعتر

من که در ایران زياد درس نخوندم ودانشگاه نرفتم ولی برام بسيار عجيب هست !‌مگه دانشگاه شما ٬ يونيون ٬ نداره ؟ برو شکايت کن !‌من ۳ سال در داشگاه یو سی ال در لندن تدریس کردم و چه هنگام تحصيل و چه موقعی که خودم درس ميدادم هرگز از اي ننمونه ها نديدم ..اصلا اينجا بیشتر استادها با شاگرد ها جورن ! ‌من در ۲۴ سالکی تدريس رو شروع کردم و با بيشتر شاگردهام رفيق بودم و با بعضی هاشون گاهی به سینما و بار و ديسکو هم ميرفتم !
اميد دارم اين بيمار عقد اه ای که حتما از بسياری مسائل شديدا رنج ميبره حالش بهتر بشه و به کارش رسيدگی کنه نه لج بازی با شاگردها !

یه بار قشنگ بشین ذهنی یه انتقام سوزان ازش بگیر، بعد ببخشش. هم بار از روی دوشت برداشته می شه هم با ناخودآگاه اون ارتباط مثبت برقرار می کنی و به احتمال زیاد اون هم شروع می کنه متفاوت رفتار کردن.
امتحان کن.

ب:

خوب هميشه هست اين چيزا ديگه

آقا يه قرار باهاش بزار، حالیش کنیم! این مساله رو دیگه باس به روش قیصر حل کرد.

کتی:

آره منم يكبار اينجوري شدم.يك استاد نفهم كه يك درس منو به خاطر اينكه لاك داشتم با 9.75 انداخت و به خاطرش درسم دو ترم عقب افتاد.از اين آدمها زياد داريم.مهم اينه كه نترسيم و خودمونو تو شرايط بد نبازيم.
قوي باش و خودت




Blog Design Studios