اسم وارد نشده است:

یعنی واقعا نمی دونید چرا؟

ساتین:

من هر دوشونو مثل بلبل میگم و به سرعنت هخم می تونم یه سری اسم رو به ترتیب حروف هر دوتا الفبا مرتب کنم

red:

دوستانتان را بفرستید خدمت ما، الفبا یادشان بدهیم

الان امتحان کردم هردوش ور با شعر بلدم (: ولی امتحان جالبی بود.

تو خوبی؟ به نظرم یک طورایی با همیشه فرق داری... فکر کردم شاید داری یک چیز سخت رو تجربه میکنی و خیلی سرحال نیستی .در هر صورت امیدوارم که اشتباه می کنم... مواظب خودت باش

فکر کنم بيشتر نسل سوميا بلد باشن؟ اونايی که ازشون پرسيدين تو چه ميانگين سنی بودن؟؟؟ فکر نکنم ديگه به اين شوری باشه ها! اگر اينطوره که واقعا فاجعه آميزه!

راستی میتونم لینکت کنم؟

آرین عزیز منظور من از آدم هایی که در قلبشون همیشه هستی خانواده بود پدر و مادری که وقتی ازشون دوری یعنی ریشه نداری وگرنه غیر از اونها به قلب هیچ کس اعتمادی ندارم!!

جالبه. منم چند روز پیش به این موضوع فکر می کردم.
اما فرصت نکردم دنبال جوابش بگردم ;)

چندگانه:

شايد دلايلش اين باشه که اولا ما اين حروف رو به ترتيب ياد نگرفتيم، ثانيا با شعر هم ياد نگرفتيم. اون ريتم ای بی سی دی راحت توی ذهن می مونه. شايد بد نباشه آقای نامجو به جای جبر جغرافيايی يه ريتمی بسازه برای حفظ کردن الفبای پارسی. يا اينکه به جای درست کردن بمب گوگلی ياهو، يکی پيدا بشه و يه ريتم پيدا کنه برای حفظ کردن اين الفبا. (حالا من چرا به نامجو اين وسط گير دادم، خدا هم نمی دونه)

يك فمنيست:

تيم ملي بانوان غريبانه و در سكوت ناجوانمردانه خبري با 5 كيلو بار اضافي (مقنعه و شلوار!) با نتيجه 4 بر 1 هند را شكست داد و به دور نهايي قهرماني آسيا راه يافت. در حاليكه در بازي رفت 3 بر 1 شكست خورده بود.
درود بر شير زنان ايران و ننگ بر حكومت فاشيستي آخوندي!

من هر دو رو تا ته حفظم ازين بابت می گم که تو امارگيری ت منو لحاظ کنی !

ولی من بلدم !




Blog Design Studios