فرحان:

حامد جان از مطلبت خیلی خوشم اومد راست گفتی عادت ما ایرانیهاست که راجع به چیزهائی که نمیدونیم نظر بدیم امیدوارم یه روزی این خصلت رو از خودمون دور کنیم

فرحان:

دوست من به نظرم فهم شما از سریال در حد پائین و یک طرفانه است اگه منظورت سریال میوه ممنوعه باشه نه اون زن حاجی خونه نشینه نه هستی آنقدر منفی . در ضمن اینجا ایرانه نه اسکندر تونست عوضش کنه وغربیش کنه نه مخمدضا ونه رضا شاه ونه این آخوندها بهتره که جامعه ایرانی با معیارهای خودش ازش توقع بره نه با معیارهای جوامع غربی.موفق باشی

pedram:

salam
afarin bar to
ba inke dar iran zendegi nemikoni ama mishe goft darde jahan sevomi haro hes mikoni
unche ke tu iran dar jariane yek namaieshe mozhek az tarikhe dar vaghe ghesmate tarike dastane
khaili baraie farhang va tarikhe in mamlekat motasefam.ma dar hale aghab garde tarikhi hastim.ah azadi...

آقا ما که دير خونديم ولي عالي نوشتي...
خوشمان آمد.

رضا عظيمي:

آرش...خوب گفتي...جون رضا خوب گفتي... واسه پست قبليت بت گير دادم ولي اينو خوب اومدي... البته حامد هم حق داره ها... سعي كنيم به همه يا حداقل به چند نفر بيشتر از خودمون حق دادن رو ياد بگيريم

سلام دوست من. اين مطلبی که شما نوشته ايد يک مطلب انتقادی نيست بلکه يک نوشته توهين آميز و سخيف است که اثری از خيرخواهی و دغدغه در آن ديده نمی شود. شما به چه مجوزی اينگونه به يک ملت توهين می کنيد؟ من نمی خواهم از نحوه عملکرد صدا و سيما دفاع کنم چون که شخصا: انتقادهای جدی به اينگونه مدیریت رسانه ای دارم. درست است که مسئولين رسانه ملی ايران تا حدی به شعور و عقل مردم بی احترامی می کنند اما اين دليل نمی شود که من و شما هم جور ديگری به مردم عزيز توهين کنيم. مراقب باشيم که يک نوشته زمانی ارزشمند است که منصفانه و دغدغه مدارانه باشد.

حامد:

اين‌که وقت نداری و دوست نداری به من ربطی نداره. اما اين‌که بدون ديدن نظر ميدی نشونی از اخلاق ناب ايرونی‌هاست که عشق اظهار نظر دارن بدون اين‌که چيزی از موضوع مربوطه بدونن. پس شما هم خواهشا درباره‌ی موارد تخصصيت نظير به بن‌بست رسيدن فلسفه کانت و بازتوليد نيچه در وضعيت پست مدرن بنويس. اين سريال‌های آبکی رو بذار برای ما و وقت برای نوشتن درباره‌شون صرف و تلف نکن.

کيارش:

خدایا ما را از شر الیاس . دخترانمان را از شر فرزاد. پدرانمان را از شر هستی. مریض هایمان را از شر دكتر پژوهان در امان بدار و دختری از تاجیكستان و تكه زمینی در بید آباد اصفهان به ما عطا كن. آمین

تمامی فيلم ها ماه رمضان اخرش قابل پيش بيني ۱۰۰٪ هست

با جناب يك آرش موافقم . وقتي من بيننده واسه يه سريال اسفناكي مثل نرگس دست و پا مي شكونم و آمارش رو به 86 % ميرسونم معلوم كارگردانش به خودش اجازه ميده كه يه سريال اسفناك تر بسازه و رو آنتن بياره.
از ماست كه بر ماست ..

سرزمین رویایی:

حامد جان:
ببخشيد که من وقت ندارم و دوست هم ندارم مثل شما تمام سريال‌های آبکي و مضحک را با اسامی آن حفظ کنم.
آنچه من نوشتم مربوط به ساليان اخير و کل روال صدا و سيما بود نه همين يک ماه قبل !

حامد:

مطلبت خيلی عاميانه و احمقانه و دور از واقعيته. فقط کافيه به همين سريال‌های ماه رمضان نگاه کنی.

اغما: شخصيت منفی- الياس که ريش دارد و يقه می‌بندد و نماز می‌خواند اما معلوم می‌شود که شيطان است. دکتر پژوهان که بارها نشان داده می‌شود نماز می‌خواند و ريش هم دارد فريب شيطان را می‌خورد. حالا شخصيت مثبت کيست؟ دکتر نائينی. يک دکتر شيک و صورت سه تيغه که نصف وقتشو تو سفرهای اروپايی می‌گذرونه.

ميوه‌ی ممنوعه: شخصيت منفی- جلال فتوحی که ريش دارد و يقه را تا بالا می‌بندد و تسبيح دست می‌گيرد. شخصيت فريب‌خورده يک حاجی بازاری اهل نماز و روزه که وسوسه می‌شود و آبرويش را به نفس‌ش می‌بازد. اسم شخصيت‌های منفی و فريب خورده جلال و يونس است. اما شخصيت مثبت يک پسر جوان صورت تيغ انداخته با اسم فرزاد و شخصيت مثبت ديگر دختر زيبا و آرايش کرده با مانتو و روسری به نام هستی- بازيگر هانيه توسلی!-

يک وجب خاک: شخصيت منفی کامرانی که ريش دارد و تسبيح دست می‌گيرد.-مهران رجبی- شخصيت مثبت با بازی رضا بابک که يک مرد ميان‌سال خوش‌قيافه است که صورت‌ش را تيغ می‌اندازد.

حالا ديدی چقدر نوشته‌ت از مرحله‌ی امروز تلويزيون جمهوری‌اسلامی پرت بود؟ لااقل دو تا از اين سريال‌ها رو ببين بعد مطلب بنويس.

وقتی مدام از این دست سریال ها و فیلم ها نشون هر آدمی بدی.. خواه نا خواه ذائقه اش را به این سمت سوق می دی.. حالا این بین یه فیلم یا سریال با کیفیت متوسط هم نمایش بدی به دید بیننده ای که همش سریالهای مزخرف دیده، عالی و یا فوق عالی جلوه می کنه.

کاملا موافقم با يک آرش! فکر می کنين اغلب اونهايی که ماهواره دارن و محبور نيستن سريالهای تلويزيون رو نگاه کنن، چی نگاه می کنن؟ همين سريالها رو يا فيلم فارسی های صد سال قبل رو يا لوس بازيهای ايرانی-امريکايی ها رو.

کف و خون بالا آوردیم از خنده =)))

این یانگومشون منو کشته!

نام هنرپیشه با نقش بد:
نامهای ایرانی
شهرام، سیامک، شاهرخ...
نقش مثبت:
نامهای عربی
تمام نامهایی که در دین اسلام است...
این رو هم بگم که نزدیک های آخرای ماه رمضان و سریال، اونی که کافر و بی دین و کلاه بردار و شارلاتان و...است
رو به توبه می آورد
و این است یک تلویزیون به تمام مئنا مسخره اسلامی...

با پا رو میز گذاشتن خیلی حال میکنم اکثرا ولوو رو میزم !

سلام.جان من جالب بود.موجز و زيبا.اما با اين حال مردم خوششون می ياد.اينو چيکار ميکنيد؟ راه حلی دارييد؟
اونور آبی ها هم بخی نيستند.۲۰ کاتالشونو ببينيد دريغ از يک برنامه سر وته دار!
من اصلا از صدا و سيما دفاع نمی کنم ها!
من حتی با نوشته شما به خودم شک کردم! چون منم از بعضيش خوشم اومده.
مثلا سريال برستاران :))
يا سربداران
يا خاک سرخ. و ...

راستی عیب نداره که لینکتو بذارم هان؟

آی گفتی.دقیقا دیشب بود که گفتم احساس میکنم چقدر به شعورم داره توهین میشه.اینا مردمو چی فرض کردن
در ضمن این تیکه پایین هست که گفتید آقای ریس جمهورو این حرفا...من اینو پایم.ای تو روحش


سلام.واقعا راست میگی منم همش دارم به خودم فحش می دم چرا وقتم رو سر این مزخرفات تلف کردم.میدونی صدا و سیما همش در حال گول زدنه مردمه!

اینجا ایران است...!
صدا و سیمای ایرانی...!
کاملا مطابق با ذوق و سلیقه ایرانی...!
آنچه که نمایش داده می شود، دقیقا همان چیزیست که بیننده ایرانی طالب آن است...
علت (به اصطلاح!) موفقیت سریال های فوق احمقانه هم دقیقا همین است...!
همین!




Blog Design Studios