من هم يکی از اين "دختر"ها هستم، که ممکنه چنين حرفهايی هم به دوستم بزنم، حالا دليلش چيه؟
اوايل bf بازی، من اينجوری نبودم چون bf ها هم اونقدری تجربه gf بازی نداشتن که من واهمه ای داشته باشم از اينکه منو شبيه به دخترای ديگه بدونه،يا با چند نفر ديگه هم باشه و بهشون بگه دوستت دارم،يا قصد سو استفاده به کلّه کوچولوش بزنه و اين حرفا! اما همچين که يکی دو بار اين بلاها به سرت اومد، و دردش رو کشيدی، تازه "زن"ونه ميشی و ياد ميگيری از اين حرفا بزنی و گربه رو دم حجله بکشی و از اين چيزا ديگه.
نميدونم!

وقتی از اول صداقت باشه و هیچ دروغی گفته نشه و رک و راست باشیم.. کمتر گِله گی به وجود میاد.
نه اینکه به هر کی رسیدی بگی من فقط با تو هستم و تا حالا چشمم به هیچ دختر دیگه ای نخورده و کلی چاخان و دروغ دیگه..
تو می تونی شرایط و طرز تفکرت را بگی و طرف مقابل هم مختاره تصمیم بگیره برای موندن یا رفتن..

ساتين:

مورد پنجم رو تا دلتون بخواد از پسر ها شنيده ام.تقريبا می تونم بگی کسی نيست که در آغاز يک رابطه اينو به زبون نياره بنابراين منحصر به خانم ها نيست وقتی داريد سعی می کنيد بفهميد چرا چنين خواسته هايی دارند به هر دو جنس فکر کنيد

كاش مي نوشتي كه اين رابطه ها چجور رابطه اي هستند؟ يعني اصلا سر چه موضوعي شروع شده و چجوري پيش برديش...
موضوعي كه اكثر خانمها نسبت بهش بي تفاوتند و انگار نمي بينند اينه كه خيلي از مواقع دو تا كلام عادي هم باعث بيان اينگونه جملات ميشه و كم نيستند كسانيكه اين درخواستها رو مي كنند. اونوقته كه آدم تعجب مي كنه كه هنوز هيچي معلوم نيست چرا يك نفر شروع به وضع قوانيني مي كنه كه شامل شرايط حاضر نميشه.

جالبه يعنی اين خواسته ها به همی رکی گفته ميشن!

آشنا:

تنها نتیجه ای که میشه از این پست گرفت اینه که دوست دخترات هم مثل خودت جوادن.

سلام...
وبلاگتون خيلی پر محتوی است.
حتما بعد از ساعت کاری با دقت بيشتری می بينم.
طاعات و عباداتتون قبل انشاالله
التماس دعا

سرزمین رویایی جان.من هم با خانم نازنین موافقم. به نظرم رابطه داشتن با دو نفر (منظورم رابطه عاطفی و عاشقانه است) بخصوص وقتی که هر دو هم از شما اینگونه خواسته اند بی تعارف خیانت است. در هیچ کجای دنیا هم آنرا اخلاقی نمیدانند. اینجاها هم زوجهایی هستند که توافقی با چند نفر دوستند ولی اول از همه اینکه این خیلی در میان روشنفکرها معمول نیست ثانیا هم زن و هم مرد بر این موضوع توافق دارند. اگر دوست داشتی به طور اخلاقی با چند نفر رابطه داشته باشی (که به آن پلی آموری میگویند) باید قوانین اخلاقی حاکم بر آنرا هم رعایت کنی وگرنه با اصغرآقا چلچله ما زیاد فرقی نخواهی داشت به شدت توصیه میکنم که درباره این مطلب مطالعه کنی Values within" . "polyamory

امیدوارم همواره شاد و پیروز باشی

سلام

می دانید مشکل چیست که معنی جملاتی به این سادگی و صادقانه را متوجه نمی شوید ؟ چون تکلیفتان با خودتان و آن دو مشخص نیست ! نمی دانم چند ساله هستید اما فکر می کنم دو دوتس شما بسیار ساده هستند و تجربیات کمی احتمالاً داشته اند...و شما هم شاید !

در ابتدای هر رابطه همیشه یک مرد می داند که از آن رابطه و آن فرد چه می خواهد ... این خودفریبیست که همه چیز را به گذشت زمان و آنچه پیش آید خوش آید بسپاریم ....
دوستان شما باید به جای این درخواستهای کودکانه به نظر من مناسب برای دختربچه های ۱۸ تا ۲۲ ساله از شما می خواستند که نوع رابطه ای را که از آنان می خواهید برایشان مشخص کنید و صد البته آنها هم خواسته هایشان را مطرح کنند . اگر بگویید که در حال حاضر نمی توانید برای نوع رابطه تصمیم بگیرید با شناختی که از مردان دارم با عرض معذرت خواهم گفت که جوک نگو پسر !...
اما فرض می کنیم که واقعاً نمی توانید تصمیم بگیرید و نمی دانید که چه می خواهید.... زمان باید بگذرد... آنها و شما در این صورت باید زمان به هم بدهید اما زمانی کوتاه تا کسی در این روابط مشکوک و بی اسم و بی هویت احساس ضرر نکند.... این خیلی خیلی خیلی مهم است !
اما بعد باید صادقانه نوع رابطه را مشخص کنید .

نوع رابطه اعم از اینکه عاطفی باشد یا جنسی یا دوستی ساده یا عاشقانه بسیار مهم است !

اگر برای انسانها ارزش قایل هستید که حتماً هستید هم خود این نکات را رعایت کنید هم به آن دو کودک ۲۹ و ۲۵ ساله بیآموزید !

نازنین:

در ضمن این طور که به نظر می‌رسد، با توجه به این که با هر دو نفر همزمان در ارتباطید، احترامی برای خواسته‌های آنان نیز قائل نیستید.

نازنین:

راستش من از خواندن این نوشته‌ی شماخیلی شگفت زده شدم. در این خواسته‌هایی که لیست کرده‌اید (که البته به نظر من پنجمی و هفتمی خواسته محسوب نمی‌شوند) یک نقطه‌ی مشترک وجود دارد و آن این است که به طور خلاصه این دختران نمی‌خواهند که تا وقتی با آنان رابطه‌ای دارید، پای کس دیگری هم به میان بیاید. حالا مسئله اینجاست، اگر این «رابطه» یک دوستی معمولی باشد، مسلما داشتن چنین خواسته‌هایی بسیار مضحک است و گمان نمی‌کنم که هیچ دختری چنین توقعی از یک «دوست» داشته باشد. اما اگر صحبت از رابطه‌ای نزدیک‌تر و صمیمانه‌تر باشد، آن‌ وقت است که ادعای شما مبنی بر نا آشنایی با این خواسته ها بسیار عجیب به نظر می‌رسد. تا جایی که من می‌دانم در ایران و اکثر نقاط دیگر دنیا وقتی رابطه‌ای احساسی بین زن و مرد یا دختر و پسری شکل می‌گیرد، پیش فرض برای همه این است که این رابطه‌ای دونفره (مونوگامی)خواهد بود، مگر این که طرفین رابطه با هم توافق کنند که رابطه‌شان شکل دیگری داشته باشد. با توجه به این که شما در چنین اجتماعی زندگی می‌کنید، عدم آشنایی‌تان با موضوعات این چنینی تعجب آور است.

فکر ميکنم شما بايد به ترتيب اولويت خواسته های خودت را هم شماره کنی و بنويسی . صادقانه .
شايد در رابطه شما هم به همين ترتيب خواسته ايی قابل توجه داشته باشی که برای دنيای زنان ناشناخته است .
شايد هم اين دو بانو بسيار ساده بودند که خواسته هاشون را اينقدر رو گفته اند . معمولا در اين نوع رابطه ها همه دوست دارند ثابت کنند که با بقيه فرق دارند ( مورد پنجم )
تک تک خواسته هاشون همان چيزی است که همه ما چه مرد چه زن در يک رابطه دو طرفه بهش فکر ميکنيم . خيلی هم عجيب نبوده .

دريا:

سلام
من يه دختر ۲۹ سالم ، و به نظرم اين خواستهؤها حداقل چيزی است که يه نفر تو يه رابطه مي تونه بخواد ، به نظر من هيچ کدوم بيش از حد نيستند و اصلا جز بديهيات يک رابطه ان، پس چرا شما پسرها همه اين چيزها را مانعی در برابر آزاديتون می بينين، منم با همچين مشکلی روبرو هستم و احساس می کنم طرفم با اينکه دوستم داره ولی از دادن همچين چيزهايی فراری، ولی من چراشو نمی دونم؟ لطفاٌ بيشتر توضيح بدين

سرزمین رویایی:

+ کلينکس عزيز:
البته من نتيجه‌ای نگرفتم. فقط حرف‌ها را نقل قول کردم.


+ دوست ناشناس:
من فکر می‌کنم بشود چند نفر را دوست داشت. بعدن در اين مورد هم خواهم نوشت


+ بانوی عزیز:
در این موردی که گفتی چند تا دوست به زودی چیزی خواهم نوشت. هنوز این ماجرا کمی گنگ است برای اغلب ما.


+ برون‌کا جان:
دبيرستانی که نبودند. يکی ۲۹ سال و يکی ۲۵ سال. البته بعضی از فکرها کمی کوچکتر از سن ماهاست.


+ نکيسا جان:
به نظرم رابطه‌ی دخترها و پسرها در ايران دچار نوعی بيماری مزمن شده. هر دو طرف با شک جلو می‌روند. و هر دو طرف دنبال آرزو و خواسته‌های خودشان هستند.

دوست عزيز از نقاط مشترک برای شروع رابطه نوشتی. اين نقاط مشترک چيزی ورای با اين بيرون نرو يا فقط منو نگاه کنه. مواردی که رديف کردی بيشتر به غر غرای يه بچه تازه بالغ شبيهند.از طرف ديگه کدوم انسان وارد رابطه(رابطه واقعی نه ماجراجويی) ميشه با علم به اينکه طرفش دوستش نداره . از طرف ديگه اين نوشته تو ترسی رو که در وجود بعضی از دخترای ما هست تداعی ميکنه ترس از دست دادن و به بازی گرفته شدن. ريشه اون در کجاس به نظرت؟

Ownership, limitations and restrictions are all signs of insecurity. The true LOVE comes with security, trust, freedom and two wings which introduce you to the world of flying, instead of putting you in a cage

حسادت تو زن ها اينجوری بروز پيدا می کنه. تو مردها هم طور ديگه. البته من فکر می کنم بيشتر اينايی که نوشتی به غير از چند تاش خاص دختر دبيرستانی هاست

Banoo:

سلام رویایی جان،
گاهی آدم ترجیح میده حرفاش را همون اول بگه و بگه که از یه دوست پسر چه توقعی داره و خط قرمزاش کنن که اگه طرفش با این خواسته ها موافقه، آدم با خیال آسوده تری دوستیش را آغاز کنه.
و البته همه اینها از اونجا ناشی میشه که جامعه به یه پسر هیچ ایرادی نمی گیره که با چند تا دختر دوست باشه.
ولی دوستی یه دختر با چند تا پسر( حتی اگه روابط بسیار ساده ای باشه) همچین یه ذره ناجوره و گناه بزرگ حساب میشه.

خوب تمام اينها در واقع يه چيزن. زن ها انحصار طلبند. مثل مردها. با اين تفاوت که ابراز می کنن.

آخــــــــــــــــــــــــی نازی رویایی جونم
عجب بدبختی ایه ها!!!!
تو باید چوب خیانت و نامردی پسرهای قبلی رو بخوری آخه؟
باور کن رابطه ها در ایران خیلی کشکیه ...
بگو آقا کسی رو دوست نداری و تازه باهاش آشنا شدی، چرا میگی دوستت دارم!؟
که دید دختر بیچاره به تمام پسرها بد بشه...
وای وای وای

باید دید دو طرف تا چه حد به هم علاقه دارن. به نظر من این فرهنگ چند تا دوست پسر یا دختر داشتن توی ایران که خیلی هم راحت ازش صحبت میکنیم خیلی عجیبه و تا اونجایی که من میبینم توی فرهنگ اروپایی خیلی کم یابه. خوب این خودش دلیل بر این میشه که توی هر رابطه ی دوستی رود توقع دو طرف بالا بره چون مثل یه میدون جنگه که هر کی قوی تر بود برده. وگرنه من فکر نمیکنم اگه علاقه ی دو طرف به هم واقعی باشه و توقع آدم توی یه رابطه زود بالا نره و آدم همیشه به خودش بگه هیچ چیز همیشگی نیست و منطقی باشه اون وقت به نظر من هیچوقت این سوالای بچه گانه رو از طرف مقابلش نمیپرسه...
نمی دونم حرفام تا چه حد برای جامعه ی امروز ایرام که میدونم خیلی درهم و برهم شده صدق میکنه.

من فقط مورد سوم را تو رابطه هایم خواستم و مورد هشتم هم تقریبا در همان راستا و دنباله هم هستند. بقیه اش را نه می پسندم و نه قبول دارم.

دوست ناشناس:

مورد سوم که نوشتی خيلی شايعتره!چون پسرها معمولا عادت دارند با چندتا دختر باشن و اين جمله ی مسخره ی ((دوست دارم))رو در مورد همشون به کار ميبرنن بدون اينکه حقيقت داشته باشه!
اين روزها وقتی دختری وارد رابطه ای ميشه از همون اول می دونه که سرکاره!

کلينکس:

اين گروه بندی ها منو آزار می ده. دليلی نمی بينم به چنين چيزهای ساده يی انقدر فکر کنيم و بعد هم اين طوری نتيجه بگيريم...مثلن اين صحبتها.خوب دختری که اين صحبت ها رو می کنه يعنی خواستار يه رابطه ی فراتر از دوستی است ديگه...تا اون جا که من ديدم يه پسر هم باشه همين حرف ها رو می زنه که هيچ حساس تر هم هستن.

نی لبک:

سلام دوست عزيز
تا به حال حتی يک مورد هم از اين مواردی را ک برشمرديد از کسی نخواستم.به موقع خودش بايد بی سر و صدا سرتو بنداری بايين و بری.مسخره س خط و نشان کشيدن.حالب اينحاست که حز يک مورد خيانتی بهم نشده است .
نی لبک

SUN:

az kole in ha ke gofti faghat sevomi ro ghabul daram.kam didam beine dokhtar haye atrafam ke in chiza ro bekhan az pesare moghabeleshun!
vali inke baiad dust dashtane adam fargh kone in ro tuye pesar ha ham didam.in ke man nemitunam do nafar ro mese ham dust dashte basham!
vali in ruza hich kas nemitune be un yeki etminan bede ke faghat to tuye zendegi man hasti va to faghat male man hasti o az in chiza!




Blog Design Studios