آقا شما هم عجب آدمی هستید اصلاً رویایی نیستید حالا تو یک مطلبی که ما نظرمون اومد نظردونی نبود آقا این انصافه. خب حالا. می‌گم من هم مثل یک پزشک فکر می‌کردم شما دختری. امروز که از گوگل‌ریدر مطلب‌ 2 سالگی‌تون رو می‌خوندم کلی برام چیز شد خلاصه دووویدم آومدیم اینجا اولین نظرمون رو از خودمون در کنیم چون دیگه از لحاظ شرعی و اینها هم فکر نکنم مشکلی وجود داشته باشه. داشتیم در خیابانهای تهران یک‌بار کس‌چرخ می‌زدیم تا رسیدیم به زیر پل کریم‌خان. دیدم چند تا پسر و مرد و اینها وای‌ستادن واسه ملت عشوه می‌آن. با خودمون گفتیم جنل‌الخالق استغفرلله و اینها. یعنی چه. نگه داشتیم یکی از همون سبیل کلفت‌هاش اومد با یه صدای نازک و زنانه گفت می‌تونم سوار شم. آقا ما کرکا‌مون ریخت خلاصه ده فرار. می‌گم نکته جالتر اینکه در تلویزیون جمهوری اسلامی همجنس‌گرایی تعبیر به بی‌بندباری جنسی شده و روزی 1000 بار همون صحنه رو که دارند محمود رو مسخره می‌کنند و زیرنویس زدند واکنش حضار به جواب اون اجنبی در مورد بی‌بند و باری جنسی و اینها. خلاصه یا اونها زرنگند یا اینها. چقدر حرف زدیم. در مورد این پست هم اصلاً‌ به این‌جور جاها رجوع نکن تا هر جا که دلت خواست فرو کن. شوخی کردم مختاری هر چی عشقته. خلاصه که ببخشید که یک کار غیر فرهنگی کردم و تو یه پست دیکه نظر دادم شاید اصلاً تو این مورد نمی‌خواستید نظر کسی رو بدونید. بای بای

باريکالله به اين همه دقت و نکته بينی ! ببين چقدر به ريزترين !!!!!!!!! مسائل هم فکر می کنن . حالا خوبه نگفتن کوليس دم دستون باشه احياناْ دقيق تر باشين!!!!!

تو مدرسه زیاد کاریرد داشت...!
زنگ های پرورشی...!

اينکه به جای کتاب اروتيک می خوانديم را خيلی خوب آمدی ...
عالی آقا ...
عالی ...

جالبناک بود !!

جعفر:

----- حذف شد ---------
ip: 216.13.92.19

اسم وارد نشده است:

شرمنده ، آخه کسی که آلتش رو بریدن دیگه چیو می خواد داخل کنه ؟؟؟!!!!!!

لیلا:
ساتين:

وای که چه کثافتهایی توش هست!یه چیزهایی توش می خونین که به عقل جنم نمی رسه همون به عقل نویسندگانش می رسه.
یادمه یه قسمتی از یه جمله بود که همیشه دود از سرم بلند می کرد اونم در مباحث مربوط به نزدیکی و زناشویی: " زنی که نه سالش تمام نشده باشد...."
همیشه با خودم فکر می کردم کی می تونه به چنین موجودی بگه زن

واقعا اينها رو خواندين؟

يادش بخير! آن اوايل بلوغمان...!!!




Blog Design Studios