سرزمین رویایی:

ساتگين عزيز:
عقيده‌ات برای من محترم است.
اما من فکر می‌کنم تابو‌ها برای اين نمی‌شکنند که دين و يا سنت در مقابلش ايستاده. محکم هم ايستاده و اين سی سال اخير يک نظام دينی هم به آن اضافه شده که کار سخت‌تر است.
ساقی قهرمان‌های زيادی لازم است که در گوش اين ملت برود تمايل جنسی هر کسی به نحوه‌ی برخورد شما با او نبايد اثر بگذارد. و يا اينکه تمايل جنسی هر فردی يک مسله شخصی است و خواندن يک مصاحبه نبايد پيش فرض آن تمايلات را در ذهن کسی بيدار کند.
ما در کشور عقب‌مانده‌مان اول راهيم. متاسفم

پوریا:

روزنامه شرق حدود ۵۰ مورد "شکایت" داشت و گمانم برادرها صبرشان تمام شد.

اصلا چرا شرق اين خانم رو براي مصاحبه انتخاب كرد.
چه هدفي از اين مصاحبه دنبال مي شد. مگه قرار نيست روزنامه بنويسه و مردم بخونن و بر اساس چيزي كه نوشته، خواننده پيدا كنه و فروش كنه؟
چرا انتظار داريم مردم به اين خانم نچسبن؟
مگه روزنامه غير از اين رو مي خواسته؟

قربان! افکارش را از کانادا فریاد می‌زند، متاسفانه به گوش کسی نمی‌رسد، هر چند ایشان هنجره‌اش را بیش از اندازه‌ی لازم پاره می‌کند. اگر در ایران می‌بودند شاید حرف زدن هم از یاد برده بودند چه برسد که فریاد هم بزند.

باز برگشتیم سر تابوی شما که چنین نگران‌اش هستید. پس به نظر شما ایشان تابو را می‌شکند؟ نگاهی به گلستان و مثنوی معنوی کرده‌ای؟ چرا این تابوها بعد از صدها سال نمی‌شکند پس؟ گر چه باز باید عنوان کنم که با این همه تن‌فروشی در ایران، تابو‌ها خواهد شکست نه با اشعار از راه دور که من کوچکترین ارزشی برایش قایل نیستم (به خاطر فرم و بعد محتوی).

بيچاره بارت که اينقدر زور زد مرگ مولف رو جا بندازه و نيفتاد آخرش

موافقتم شدید!

من با نظرت موافقم.

بنظرم مهم نیست که شاعر خوبی است یا نه، مهم اینکه که شرق باهاش مصاحبه کرده و نباید فرداش اعلام می کرده که این خانوم مشکل اخلاقی داشته ما عذر خواهی می کنیم.........

من از ساقی قهرمان دفاع نميکنم با اين که سبک کارهاش رو دوست دارم ولی اين نکته که همه توقيف رو ول کردن و چسبيدن به اين خانم رو درک نميکنم!




Blog Design Studios