سرزمین رویایی:

شبنم جان:
البته عالم واقع من نظر من نيست ها! من نظر شخصی‌ام را ننوشتم در اين پست. اونچه را نوشتم که ديدم در جامعه‌ی ايران وجود داره و روزبه‌روز هم زيادتر می‌شه !

رویایی عزیزم، خوب ما از کدوم عالم واقع حرف می زنیم؟ مساله اینه که عالم واقع من با تو یکی نیست. و این چیزی بود که من هم نوشتم. همونطور که گفتم پول، به عنوان یک عنصر خیلی حیاتی در زندگی، یک عامل جذابیته، و قابل فهم هم هست. ولی من دور و بر خودم خیلی چیزها می بینم، ارتباطها از انواع مختلف، و به جرات می تونم بگم که در بیشترشون پول در درجه چندم اهمیت قرار داره. برات هم که نوشتم: داری از چه کشوری حرف میزنی، از چه موقعیت اقتصادی، زنها چقدر حق استقلال دارن و،...

رویایی جان، فرصت من برای آنلاین شدن زیاد نیست، ولی اگه بیام، بهت سر می زنم، فقط نمی تونم هر دفعه کمانت بذارم. در ضمن تو برام میل فرستادی؟ اگر اینطوره، من میلی از تو دریافت نکردم، آخرین بار جواب میلت آخری تو رو نوشتم، و دیگه میلی نداشتم ازت، لطفا اگر اینطوره حتما دوباره بفرست. می دونم که هر دو وبلاگم فیلتره، دومی که همون روزهای اول به لقا الله پیوست! رویایی جان، وبلاگ جدید درست کردن، فایده ای نداره با این سرعت که فیلتر میشه. خوب خدا که فیلتر رو آفرید، فیلتر شکنش رو هم آفرید،مگه نه؟ :)) دلم برات کلی تنگ شده بود.

علم و پول و ثروت شاید ابتدا کمک کنه که جنس مخالف رو بهتر جذب خودت بکنی. ولی هیچ تضمینی نمی ده که بشه به کمک این ها یه زندگی خوب و پر از عشق رو ایجاد کرد. به نظر من تو این دنیا هیچ چیزی به اندازه ی یه عشق خوب و دوستی صمیمی که هر دو طرف برای گرم نگه داشتن اش تلاش کنن به زندگی گرما نمی ده. بقیه ی این ها چرنده که فرصت پول دار شدنش هم پیش بیاد می فهمی که با پول عشق رو نمی شه خرید. البته مسلما با پول دخترهای زیادی رو می شه تور کرد.

سرزمین رویایی:

میترا جان:
ممنونم ازت. اما امکان داره استثنا باشه این میون که حتمن هست. اما اونچه من می‌بینم دخترها دنبال پسر پولدار می‌گردند و پسرها هم دنبال دختر پولدار یا خوشگل.
اونچه که متاسفانه این روزها حرف اول را می‌زنه تو دنیا پوله ‍!

سرزمین رویایی:

شبنم جان:
حرف‌های تو روی کاغذ درست است. اما در عالم واقع آنچه من می‌بینم برتری مطلق پول است نسبت به هر چیزی. این همه یک قانون عام نیست و استثنا دارد مثل همه چیز دیگر.
راستی معلوم هست کجایی؟
دو تا بلاگ‌ها فیلتر‌اند. ای میل هم که نمی‌زنی !!

سرزمین رویایی:

فرجام عزیز:
کتاب که فعلن کامل نیست. تا آن موقع جزوه بنویسید :)

سرزمین رویایی:

لئون جان:
البته برای اون مسئله آیه‌های دست اولی دارم که شاید یک روزی رو کردم. فعلن تا تکلیف مقلدین تا آمدن آیه از آسمان روشن نشده خوش باشید :دی

الحق که از دیگر پیامبران چیزی کم نداری و مدام « تر، ترین » می کنی (شوخی).

و تو ای پيامبر سرزمين رويايی رسالت خود را به انجام رساندی و آن حرف را که می بايست می گفتی گفتی و ديگر مردان و زنان خود دانند!!

سلام
اول از همه بايد بگم که نوشته هاتون رو دوست دارم به خاطر صداقتی که پشتشه بعد هم در مورد اين نوشته ... ديروز توی وبلاگ هومن www.mathboy.persianblog.com/
نوشته ای درباره دخترهايی که به زور هزارتا جراحی خودشون رو خوشگل می کنن خوندم و امروز اين نوشته تو رو هممون مقصريم شما ها چون دخترها رو فقط به قول خودتون خوشگل و پولدار ميخواين و ماها چون برای اينکه بتونيم اونی بشيم که شماها ميخواين بايد پول داشته باشيم ميبينی يه چرخه باطله ... البته خوب حقيقت هم اينه که شايد هم داريم زيادی سخت ميگيرم خيلی از ماها هم هستيم که اين جوری ها هم فکر نميکنيم مگه نه؟

سان:

نه! اين آيه دومی اشتباه بود
يه کم ديگه فکر کن!

آخه هرچی خواستم جلوی خودمو بگیرم و هیچی ننویسم نشد . خیلی خندیدم .
راستش منم یه جورایی با شبنم موافقم. این قضیه بستگی به شرایط اجتماعی و فردی و غیره داره و نمیشه به این آسونی یه فرمول براش نوشت... البته میدونم که خودت اینا رو بهتر میدونی و اینایی که نوشتی شوخی بودن نبودن؟
در هر صورت اگه کتاب چاپ کردی ما هم هستیم
;)

کاملا درسته! علم پشیزی نمی‌ارزه

رویایی جان، هم اینطور هست و هم نیست! پول یکی از عوامل جذابیته، ولی نه همه چیز.ولی در کنار این باید خیلی چیزهای دیگه رو بشه قرار بدی؛ داری از چه کشوری حرف میزنی، از چه موقعیت اقتصادی، زنها چقدر حق استقلال دارن و،...و با این وصف، چیز تعجب آور یا حتی قابل ملامتی نیست. راستی حالت چطوره؟

بلفی:

اوممم حالا شد یه چیزی ;)

حاج آقا کامل که شد کتاب می دید؟ جزوه میدید؟ یا همین وبلاگی به رسالت میرسید؟ چون من سر مجیدیه پیاده میشم. ای فرستاده من. همانا آیه های مرا آپدیت نکن که شغل سازمانی تو پیغامبری است نه ویراستاری. و به راستی که کسی را بر دیگری برتری نیست مگر به خوشگلی.

لئون:

همانا حرف زن و مرد نزنيد که رستگارترين شما آن است که با همجنس خود بياميزد
آيه ی ۳۴ سوره يزيد :
پسرا با پسرا
دخترا با دخترا

آيدا:

اينطوری هام که شما می گين نيستااااااااااا..............

سرزمین رویایی:

حاجی کنزینگتون عزیز:
با اوليش که ازدواج کردی شام مهمون من.
مردا تو کار يک زن و زن‌ها تو کار يک مرد موندن. تو حرف از ۴ تا ۴ تا می‌زنی مرد حسابی :دی

باز زدی تو جاده تفرقه انگیز علم يا ثروت. دين مبين اسلام به ما مردها اجازه داده چهارتا زن بگيريم. يکی خوشگلُ يکی ثروتمند يکی عالم يکی هم کدبانو.

هستی:

وقتشه بهت ایمان بیارم...

سرزمین رویایی:

سیاه عزیز:
آره خب. من برای این می‌نویسم که می‌بینم تو جامعه داره خیلی زیاد می‌شه.
يکی از دوستام که تخصص جراحی مغز و اعصاب داره هميشه می‌گفت اگر تو يک مهمونی من و پسری با بنز وارد شويم به طور عام دختر‌ها بيشتر به اون توجه می‌کنند تا من که تونستم با بدبختی اين رشته رو بخونم.
فکر کردم آره اين يک حقيقته. و گاهی وقت‌ها اين حقيقت‌ها را بايد مثل زنگ کنار گوشمون صدا بديم تا از خواب بيدار بشيم. يا حداقل اين حقيقت تلخ را بدونيم.
بلاگ تو هم برای من فيلتر شده :(

موجودی به نام زن!:

اومدم منم یه آیه در مورد مردان بنویسم دیدم دوستان دیگری قبلن زحمتش رو کشیدن. عزیزم چیزی که عوض داره گله نداره که!

سلام رفیق
این دومین باریه که من توی وبلاگت چنین نوشته ای رو میبینم.
نمیدونم که آیا واقعا از این قضیه ناراحتی یا آیا داری شوخی میکنی ولی به عنوان کسی به تئوری تکامل اعتقاد داره من به نظرم در مجموع اون کسی برای جنس مخالف جذابتره که امکان زنده بودن بیشتری داره. قدیم جنگجویی بود امروز پوله شاید فردا سواد باشه. به هر صورت Survival of the fittest میگه که اونی حق داره زوجی رو انتخاب کنه که مجموعا بهترین آدم در مقیاس اون جامعه باشه. پس بد نیست کم کم به پول هم فکر کنی.

همانا زنان مومن بدانند نزد مردان بهترين زن پولدارترين خوشکلترين و ادا در بيارترين انهاست نه مهربانترين باشعورترين و بلندنظرترين شما پس بيخود تلاش نکنيد که رستگار انتخاب شويد

و این احساس بالاتر از آن است که وصف شود... باشد که رستگار شوید

و همانا زنان مومن بدانند که نزد مردان برترين شما خوش هيکلترينان با سينه های خوش فرمتر و احتمالا بزرگتر و در يک کلام زيبا و سکسی تر هستند ... نه با شعورترين يا نجيب ترين تان( که نجيب هم دیگه فحش شده برای دختر توی این دوره).
راستی کی بود اين مثل رو در آورده بود که « دختر يا خوشگل ميشه يا درسخون‌»

همانا مرد مومنی چون شما بفرمايند که مردان از چه زنانی خوششان می آيد!
آن وقت دليل اين هم مشخص ميشود!

همانا مردان مومن و زنان مومنه بدانند که در هر صورت رستگار نخواهند شد

همين عبارت رو در دنيای امروز اينجوری بگی فکر کنم به واقعيت نزديکتر باشه : همانا زنان مومن آگاه باشند که نزد مردان، برترین شما پولدارترین و زیباترین شماست، نه عالم‌ترین و مهربانترین شما. و براستی که خداوند قادر و متعال است. // ااگر نه که خودت ميدونی مرد بايد دستش به دهنش برسه. نرسه بايد نونخور زنش باشه. مردای ايرانی ما اگه نونخور زناشون باشن ميدونی چه فاجعه ای پيش مياد؟ :))

و همانا زنان مومن بدانند که نزد مردان٬ برترين شما زيباترين شماست٬ نه عالم ترين و باشعورترين و مهربان ترين. رستگار هم نمی شويد عمرا!!




Blog Design Studios