حسن:

پرسپولیس یک شهر چادر نشین متوسط بود با تعدادی ساختمان که مهمترین آن پاسارگاد بود. از همه مناطق زیر سلطه ایران مردمانی برای شاه هدایایی به پاسارگاد می‌آوردند (همانطور که در سنگتراشی ها مشخص است) و با مراسم ویژه ای تقدیم می‌کردند. سد حدود سه و نیم کیلومتر با پاسارگاد فاصله دارد و طبق محاسبات در صورت شدیدترین بارندگی‌ها، آب سد آنقدر بالا نمی‌آید که به پرسپولیس برسد. همه کارشناسان پس از بازدید به این نتیجه رسیدند که سد هیچ خطری برای پرسپولیس ندارد. سازمان میراث فرهنگی نیز پس از مدتها برسی به این نتیجه رسید که سد هیچ مشکلی به وجود نمی‌آورد. این خیلی بد است که ایرانیان بدون هیچ تحقیق و برسی خاصی حرف دهان دیگران را مدام بازگو می‌کنند (فیلم 300 که خاطرتان هست؟). این عادت بسیار بدی است در بین ایرانیان که سعی می‌کنند هر مسئله بی‌ربطی را به نظام ربط دهند. این نارضایتی دائمی در طول تاریخ بسیار ما ایرانیان را آزار داده.

مهران:

valla chand ta az doostaie man ke kheili az bastan shenasi sar dar miaran o chand bar raftan oonja ro bekhatere hamin mozoo didan, migan ke aslan dige oonja arzeshe bastani nadare o dalili baraye narahati nist. balke salha pish oonja nabood shode o oonmoghe bayad fekri mishode. alan dige hichi namoonde ke bekhaim negaranesh bashim!

وبلاگ بسيار زيبايي داريد، من كه نامه زدم، اما اميدوارم خيلي دير نشده باشد :(

تبریک بابت برگشت بلاگرولینگ از حج !

دقت کردی همش صحبت از شروع این طرح سدسازی در دوره های قبل بوده یعنی من احمدی نژاد اصلا کاره ای نیستم فقط دوست دارم مثل پسرهای شیطان سدرو آب گیری کنم

تموم شد عزيز جان!‌سد سيوند رو رئيس جمهور محبوبمان ابگيری کردن و رفتن!
ديگه اينها به کار نمياد!

مشکل يه نهادی مثل يونسکو سرعت عمل کم بخاطر کاغذبازی زياده. ماجرای نقش جهان. اينا هم می دونن يونسکو تا بخودش بيادُ درياچه سد لبريز شده.

سلام. تازه وبلاگتان را پيدا کردم. چند تا از مطالبتان را خواندم و بسيار لذت بردم. خصوصا از نامه‌‌تان به خدا که حرف دل خيلی‌ها است. اميدوارم زودتر عکاسخانه‌تان را ه بيافتد. روزتان خوش




Blog Design Studios