سرزمین رویایی:

گوشزد جان:
بهترین کاری که می‌تونم برات بکنم معرفی این تالار گفتگو هست که من خیلی ازش استفاده کردم و یاد گرفتم. می‌تونی ثبت نام کنی و سوالت اگر قبلن پرسیده نشده باشه بپرسی. اونجا عکاسان حرفه‌ای به سوالت خیلی دقیق جواب می‌دهند:
http://www.akkasee.com/forum/

سلام
همانطور که می دانی من هم یک نیکون d80 خریدم ولی از ظهر امروز پنجشنبه یک error می داد (--F) و عدد دیافراگم در مانیتور دیده نمی شد و فوکوس اتوماتیک هم نمی کرد.
بعد از اینکه کلی نرم افزاری به آن ور رفتم متوجه شدم که کمی که لنز را در جایش تکان دهم مشکل حل می شود ولی از امشب فوکوس اتوماتیک آن به کلی از بین رفته است.
حالا چند سوا دارم
اول اینکه فکر می کنی این عیب اساسی و سخت افزاری است یا نرم افزاری
دوم اینکه با توجه به اینکه من این دوربین را از دوبی خریده ام و البته یک سال وارانتی دارد گمان می کنی این وارانتی در ایران معتبر است یا باید به دوبی مراجعه کنم.
همچنین ممنون می شوم اگر نشانی یا تلفن نمایندگی نیکون را به من بدهی
قربانت گوشزد

سرزمین رویایی:

سارا جان:
خوشحالم. می‌دونستم داستان زندگی خیلی از ماها به هم شبیه. امیدوارم به آرزوهات برسی.

سارا:

می دونم الان دیره واسه کامنت دادن برای نوشته ی لذتت، ولی دوست داشتم که اینو بهت بگم: حس کردم به راحتی می تونستم من اونو نوشته باشم، دقیقا هم سن ات هستم، تجربه های مشترک، از جنگ و ماشین بازی تو راه قالی بگیر، تا حس اون دکه ی روزنامه فروشی و آخر سر هم به دنبال آرزوها آن سوی آب ها... و حالا این کامنت که داره از همان سوی آب ها نوشته می شه.
شاد باشی...

سرزمین رویایی:

قوانلو قاجار نازنین:
ممنونم و از لطفت سپاسگذارم


شاهرخ جان:
البته ما که نمی‌تونيم پا جای بزرگانی چون شما بگذاريم. فقط سعی می‌کنم بهتر عکاسی کنم نسبت به قبل.

I wanted to leave a comment on: "Zendegi Rang Ast" that it didn't have the section to put a comment there ! ! ! so I leave it here, I am waiting to see your brand new site & photos here, I am sure they'll be amazing

عکاسی دنيای خوبيه. از عکسهای خودت هم ممنون جالب بود

چکامه:

وقتی می خواستند کنار مرداب انزلی جاده بسازند، مردم رفتند آنجا بست نشستند. برای چندين هفته متوالی. بالاخره مجبور شدند اون جاده سازی را متوقف کنند. کاش ميشد الان هم همانجايی که قراره آبگيری بشه رفت و بست نشست.

سرزمین رویایی:

آره بهمن جان:
از قرار اينکه کسی حرفی نمی‌زنه گويا بايد همه بنشينيم و آبگيری را تماشا کنيم !!!

اين يکی ديگه راهی نداره!!!




Blog Design Studios