خوب شاید که یه روزم خارج شدی از این زندان . دست کم امروز به خاطر من و امثال من که نمی ریم ، نمی تونیم بریم ، نمی خواییم بریم و چی و چی رای بده . یه رای روی هم از دیگران دریغ می کنی ؟

afshin:

khob ray nadim chikar konim vaystim baramoon tasmim begiran chejory zendegi konim

midony ba omadane ahmady nejad darim mishim aghaliyat

mardome atrafe shahraro rostaharo bebin chejory baraye ahmadynejade khar sine chak mikonan

fekr konam chand sale dige aslan nafahman democracy yany chi

ma be tamrine democracy va shenasondaesh ehtiyaj darim
va ta to ghodrat sedahy nadashte bashim hichi jolo nemire pashimonam riyasat jomry ray nadadam goftam tahrim mishe badesh mishe ye kary kard valy mardome khary hastan ke ray midan nemikham ona braye man tasmim begiram

کاش مثل تحريمی ها موضع محکمی داشتی لا اقل. اينطوری که حرف می زنی فقط دل ما را می سوزانی. راستی تفاوتی نبود بين دولت خاتمی با اين دولت؟ راستی تفاوتی بين تئاترها و فيلم ها و کتاب هايمان نبود؟ راستی تفاوتی بين چهره ی کشورمان نبود؟ راستی پرونده ی هسته ای به همين جای بد رسيده بود؟ بدبختی ايرانی بودن می دانی چيست؟ اينکه اگر رای ندهی که مخالفتت را گفته باشی يا نا اميديت را خودش يک رای مثبت تلقی می شود برای بازيچه شدن. اگر ما بازيچه ی دولت خاتمی شديم برای تفکر غير اصلاحيمان بود که فکر می کرد يک شب راه دويست ساله به قول تو را طی خواهد کرد. عزيز جان اين راه برای اين دويست ساله شده که از همان شب اولش کسانی بوده اند مثل تو که حوصله ی صبر نداشتند.

رؤیایی جان ایمیل منو دیدی؟ بابا من از دو هفته ی دیگه تا بعد از امتحانام اینورا پیدام نمیشه ها! از ما گفتن. لطفا جوابتو یا تو کامنتدونی خودم بنویس یا میل بزن. ممنون

علی:

ببین عزیز کشورهای دیگه که امروز دموکرات اند توسط مردم خو.دشان ساختهئ شده . هیچ کشری دمورکات روی زمین نیافتاده . ما هم دو راه بیش تر نداریم یا بمونیم و بسازیم یا برویم و از ساخته های دیگران استفاده کنیم و زیست انگلی داشته باشیم . منظورم از زیست انگلی به هیچ وجه توهین نیست ، بلکه استفاده کردن از چیز های آماده است . اصل موضوع این است که ما حال درست کردن نداریم

سرزمین رویایی:

آذین جان:
منظور من این بود یا این سیستم باید کلن دموکراسی رو فراموش کنیم

سرزمین رویایی:

شرلوک عزیز:
آره اما در زمانی بود که دولت و مجلس اصلاح طلب !! می‌تونستند زیر بار ترند. مگر برای رد صلاحیتشان ندیدی چقدر تحصن کردند ؟؟

سرزمین رویایی:

شبنم جان:
غصه نخور. شبنم فکر 3 رو بساز :دی

آهان فکر کنم بد گفتم، من رای می دم، به آدمهایی که می شناسم برای مردم کار می کنند اما به لیست اصلاح طلبان رای نخواهم داد، هر چند ممکنه از لیست اونها هم کسانی برای رای دادن باشن توی برگه رای من

دوست ندارم رای بدهم. اما فکر می کنم دارم توجيه مي شوم که رای بدهم... حالا شما بگو ۲۰۰ سال ديگر؟ حتی برای بازه زمانی ۲۰۰ سال هم بايد از جايی شروع کرد.
زمين می خوريم٬ له می شويم٬ نااميد می‌شويم٬ بعضی‌هامان می‌توانند و دل می برند و می‌روند... اما بالاخرهُ حتی بعد از ۲۰۰ سال درست می شود.
جهان هميشه چنين نامهربان نمی ماند. نمی تواند بماند!

منم مثل تو، به همین دلایل رای نمی دم، یه پست هم نوشتم، اما یک نفر ازم یک سوالی کرده که راستش توش موندم، مگه قراره رای بدیم که راجع بهش پست می نویسیم؟

اگر دوست نداری رای نده خب...
ولی بدون که فیلترینگ رو یک شورایی انجام میده متشکل از اعضای قوه قضاییه ، صدا و سیما، وزارت اطلاعات....همین.

متاسفم که جز تایید حرفات چیزی نمی تونم بگم. ...راستی من هم دوباره فیلتر شدم! :(




Blog Design Studios