سوسکی:

از کامنت آخری که برام گذاشتی کلی کيفور شدم!‌ :) :)‌ :)

راستش با زیبایی چهره موافقم ولی چه بسا پسراییو دیدم و دوست بودم باهاشون که زیبا نبودن ولی به خاطر خصوصیاتشون برام جذابیت زیادی داشتن.با اون میل موافقم /ولی همه ی اینایی که تو گفتی و همه این حرفی که تو میله درصد ظاهری و روی جامعه رو نشون میده/ادمهای در دسترس/ادمایی که زیاد تر دیده میشن و راحتتر پیدا میشن.ببین پولدار بودن زیبا بودن همه دلیل هایی هستند که تو برخورد اول برای هرکدوم از ادمها میتونه ایجاد کشش کنه ولی برای ادمهایی مثل تو در مراحل بعدی باید فاکتورهای دیگه ای مدنظر باشه یا نه؟
تو پست قبلیت هم برات نظر گذاشتم پسر دوست داشتنی:)

رويايی جان چند تا سوال برای من پيش اومد:
در برخوردت با اونيکه دوستش داشتی مطمئنی که فرصت کافی برای شناخت خودت بهش دادی ؟یا اصلا از کجا میدونی اون تو رو اون جوری که هستی با تمام قابلیت هات میشناسه؟
میدونی که خیلی از دختر ها این اخلاق رو دارند که پذیرفتن یه چیزی در اولیت مرتبه درخواست کار سطح پایینی میدونند؟
چرا پسر ها وقتی به درخواستشون جواب رد میدی بدترین نتیجه گیری ها رو در موردت می کنند ؟
راستی از کجا میدونی اون پیانو رو قشنگ تر از شما نمیزنه؟
اینها رو برات نوشتم که بدونی شاید راه برات بسته نشده باشه و کافی باشه که از یه طریق دیگه امتحانش کنی و اینکه بدونی اگه نشد شاید برای این بوده که اون هم قابلیتهایی داره که ...


کامنت قبلی از من بود، اسمم رو وارد نکرده بودم.

سلام رویایی جان. پست قبلی و این یکی رو خوندم. البته شاید بعضی از کامنتها لحن درستی نداشتن، ولی در کل به نظر من خیلی از دوستها به درستی اشاره کرده بودن که گلایه تو، این تناقض رو در خودش داره. من بانظر گوشزد موافق نیستم ، این شاید گوشه ای از حقیقت باشه، یاحتی قسمت بزرگی از حقیقت باشه، ولی آیا تمام حقیقته؟ این حقیقت برای کسی هست که این نگاه رو به زندگی و اطرافیانش داره و البته که حقیقتش هم همینطور شکل میگیره و در اون صورت گله ای هم نباید داشته باشه. ولی من انسانهایی رو دیدم و می شناسم که حقیقت زندگیشون جور دیگه ای هست و بد بخت تر از دیگران هم نیستن. خودم به شخصه حاظرم در اقلیت چنین کسانی باشم و دنیایی که با شخص مورد علاقه ام، و دوستانم و اطرافیانم دارم، اینقدر محدود و وابسته به پول یا ظاهر نباشه . منظورم البته این نیست که از پول بدم میاد یا ظاهر ارزشی نداره، ولی خیلی چیزهای دیگه ای هستن که می تونن توی ارتباطهای ما نقش بازی کنن، و ما رو ارضا کنن و بهمون احساس خوشبختی بدن.




Blog Design Studios