نرگس:

والا تا جاییکه یادمه هیچوقت ثروت برام مهم نبوده و همیشه ادمایی گیرم افتادن که خرج خانوادشونم میدادن!
و برام جای تعجب داره که تو چرا هیچوقت دنبال دختری نیستی که هم زیبا باشه و هم در حد و اندازه تو که بتونه پا بپات بیاد ههههههههان؟

آن کس که آدم دیگری را فقط به خاطر پول و اتومبیلش بخواد، همون بهتر که نخواد. خوشگلی هم که بالاخره همیشگی نیست. نیم ساعت که با یک آدم خوشگل یا خوش تیپ، اما تو خالی باشی یک دفعه نمی دونم چرا دیگه خوشگل و خوش تیپ نیست. اما سختی این تجربه ات رو کاملا می فهمم. امیدوارم یک روز زیبارویی رو پیدا کنی که قدر هنر و ذوقت رو هم بفهمه. اون وقت به این تجربه می خندی، و قدر او و شعورش رو بهتر می دونی.

سوسکی:

سرزمين رويايی جانم، اين درسته که اين يه واقعيته در همه جای دنيا ولی لزوما همهء دخترها و پسرها اينطور فکر نمی‌کنند. من زمانی با تيسی رابطه‌ام رو شروع کردم که حدود نيم ميليون دلار قرض جدی بالا آورده بود و تصميم گرفتم که راه و چاه‌های حل اين مشکل روی توی اقتصاد ضعيف اين شهر بررسی کنم و ببينم چطور ميشه اين قضيه رو در ظرف ۵ تا ۱۰ سال آينده حل کرد. الان بعد از سه سال و اندی با سرمايه‌ای که تونستيم توی يه پروژ‌هء که با هم شروعش کرديم بسازيم تمام قرض‌ها داره پرداخت می‌شه و کلی هم برای آينده‌مون تونستيم پس‌انداز کنيم. البته تيسی هم به شم اقتصادی من اطمينان کرد و برای حل امور ماليش به من اختيار تام داد... منظورم اينه که من به تيسی به خاطر خوش قبلی و خلوصش دل باختم و خدا رو شکر با کمک هم تونستيم مشکل ماليش رو هم واقعا داشت از هستی ساقطش می‌کرد به کمک هم حل کنيم.
با مهر و آرزوی اينکه کسی رو که لايق خوبی‌هات و توانايی‌هات باشه توی زندگيت پيدا کنی... از صميم دل برات دعا می‌کنم.
--سوسکی

در ضمن به نظرم دختره اگر يه کمی عاقل باشه نبايد اون سی دی يا هيچ هديه ديگه ای رو ازت بگيره. اينو ميگم که اگه نگرفت نيايی بگی «ديدين گفتم شعور نداشت!»

ببين اولا كه دخترا يه كلمه ي عامه و بهتره بگي بيشتر دخترا چون اين يه توهينه. دوما اين كه چرا شما فكر مي كني موجود بي نظيري هستي؟ شايد اون دختره در شما چيزي نديده كه باهات دوست بشه. سوما دختري كه فرق بين صداي پيانو و دف رو نمي دونه يه جورايي بهتره بره با يه ميمون واقعي دوست بشه و واي به شما كه دل به همچين موجودي بسته ايد.

و سید علی صالحی هم همچین چیزی را شعر کرده است که :
چرا به یاد نمی‌آورم؟
تو دیگری را دوست می‌داری
من تو را دوست می‌دارم
و مرا... دیگری شاید
همگان از دوایر دنیا آمده‌ایم
تقسیم تبسم، تقسیم فانوس و ترانه، تقسیم عشق

از قسمت ‹لينك‌گرد سايت من› به اين مطلب لينك داده شد.

غصه نخور دوست من
واقعيت اينه که اول پولدارتره میوه خودش رو از تو صندوق انتخاب می‌کنه و بعد به ترتيب ثروت تو صف می‌ايستند.
شايد به نظرت چندش‌آور باشد ولی اگر ؛نظام طبيعت؛ را قبول کنی راحت‌تر با آن کنار می‌آيی تا وقتی که سعی می‌کنی آن را تغيير دهی

سحر:

سلام. به نظر من لزومی نداره اون سی دی رو بهش بدی. حالا شايد ادم بدی نباشه. اگه بخوایم مثبت نگاه کنیم فقط شاید واقا نمی خواسته با کسی دوست بشه.
ناراحت نباش.

رویایی عزیز:
نمیگم زیبایی مهم نیست.اهل شعار هم نیستم اما واقعا تو تجربه های دیگران دیدم که هم فکری و هم عقیده بودن خیلی مهمتر از سایر پارامترهاست.و اینکه گفتی: (هر چند بعید می‌دونم براش ارزشی داشته باشه و یا حتا فرق صدای پیانو رو با دف بدونه).من فکر می کنم یک حلقه مفقوده ای این وسط ماجرا است که کمی تا قسمتی اینجوری فکر می کنی! یا طرف مقابل را با توجه به همون ملاکهای ظاهری می خوای انتخاب کنی که این با اصل قضیه که بیان کردی تناقض داره.یا هیچ شناختی ازش نداری و واقعا هنوز از تفکراتش مطمئن نیستی و تازه می خوای از اونا اطلاع پیدا کنی و بنابراین توصیه می کنم زود قضاوت نکن! به هر حال امیدوارم گزینه دو درست باشه و همونی باشه که ذوق هنر و اندیشه تو رو خوب خوب درک کنه و شما هم متقابلا اونو....

ببين حالا بد يا خوب تو دنبال اينجور آدمی بوده ای پس خودت هم لابد يا فکر مثل اونی يا تو هم دنبال دختر خوشگل بی مغز بوده ای.(چون خوشگل با مغز هم زياده) پس امشب که ناراحتی که هيچ...فردا برو کافی شاپ و به جای اينکه به زمين و زمون بد بگی با خودت رو راست باش که توی طرفت دنبال چی هستی و چی برات اهميتش بيشتره. به نظرم بيخودی هم چيزی بهش نده. من بودم نمیکردم.

ساتين:

با مريم موافقم همه ی دخترها هم اينجوری نيستن.شما هم تو انتخاب دوست اگه به دنبال همفکری باشيد تا قيافه بهتر جواب می گيريد.آدمهای سطحی به درد آدمهای سطحی می خورن و بس

PA:

Daghighan harfeh maryam dorosteh, kabootar baa kabootar baaz baa baaz, let them enjoy each other's company..dar zemn tow baraayeh peydaa kardaneh doost-dokhtar haalaahaalhaa kaar dari, harchi az in kaarhaayeh romantic bokoni vazyat kharaab tar misheh

چی بگم! حرفت درسته

مريم:

يه سوال! چرا پسری مثل تو که اهل فکره واهل هنر بايد دنبال چنين دختری که به قول تو پولدار بودن پسر براش يه رکنه باشه، دختری که حتی فرق پیانو و دف رو نميدونه، دختری که طبق اين توصيفات خيلی سطحيه؟!! آیا معیار انتخاب تو هم همونقدر سطحی نیست که مال اون دختر که دنبال پوله؟ در ضمن همه جای دنیا دخترا دنبال پسرای پولدار و پسرا دنبال دخترای خوشگل نیستن، حداقل اینجا که من زندگی میکنم، پس این یک واقعیت نیست یه قضاوت یه بعدیه.




Blog Design Studios